Varför kan jag inte kommentera på Facebook?

Permalänk
Inaktiv

Varför kan jag inte kommentera på Facebook?

Hur kommer det sig att jag inte kan gilla eller kommentera på facebooksidan? o_O

Permalänk
Inaktiv

Mycket svar man fick...

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Det kan betyda att du är avstängd från vår Facebook-grupp.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv

Jaha...och varför är man det då?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av anon42512:

Jaha...och varför är man det då?

Förmodligen för att du skrivit någon dum kommentar. Facebooks modereringssystem är tyvärr ganska skralt så jag kan inte kolla upp exakt varför.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv

Jamen vad bra, då kan ni ju ta bort min avstängning om det finns en sån tills ni kan komma fram med en anledning till det, för det har jag ingen aning om själv

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av anon42512:

Jamen vad bra, då kan ni ju ta bort min avstängning om det finns en sån tills ni kan komma fram med en anledning till det, för det har jag ingen aning om själv

Vad har du för användarnamn?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Jag verkar också ha blivit blockerad.. Vore ju bra om man kan få veta varför. Vem är det som sköter er fb sida?

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av this:

Jag verkar också ha blivit blockerad.. Vore ju bra om man kan få veta varför. Vem är det som sköter er fb sida?

Det är vi som sköter den, men det är separata system och Facebook har begränsade möjligheter att följa den typen av historik. Har man blivit blockerad från att kommentera på Facebook-sidan så beror det antagligen på att någon har raderat ett inlägg som bedömts vara trollande eller likande.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Inaktiv

Okej, då ska ni nog se över vad som ni tror är trollande, för sånt sysslar jag inte med.

Mitt användarnam är loxus85

Permalänk
Inaktiv

Kan fortfarande inte kommentera...