Permalänk
Medlem

[LoL] Söker spelare på EUW

Hallå! Jag är 25 år gammal och jag bytte server till EUW nyligen ifrån EUNE på grund av att det verkade relativt dött. På EUNE så kom jag till Platinum 4 innan säsong 4 började, och planerar på att börja spela ranked snart igen.

Om du vill spela tillsammans så är mitt in-game namn Youma, jag har tillgång till mikrofon m.m. Det vore skoj att få ihop något lag också, om det blir tillräckligt med intresse.

Permalänk
Medlem

jag kan köra, drar mest adc, eller iprincip bara adc sen dom nerfa riven.

Lägg till "wasprocker" så kan vi snacka där

Permalänk

Jag skulle kunna va med
Ign: avniaz

Visa signatur

MSI Z77A-GD55 ATX | 2TB WD Caviar Green| Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | EVGA GeForce GTX 650 | Corsair CX 600W|NZXT Tempest Evo

Permalänk
Medlem

Jag har lagt till er

Permalänk
Medlem
Skrivet av Se33:

Alla kan väl joina chatten SweClockers

Ser nu att det faktiskt sitter ett par stycken i den chatten redan!
Posta det i alla lol-trådar ni ser på forumet så det sprider sig

< tips, när ni gått med i chatten, klicka på kugghjulet uppe i högra hörnet av chatten och välj "autojoin on startup" >

Som jag skrev i en annan tråd.

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem

Hej
mitt namn är VonAsuz
joo jag vet att jag är silver men spelar typ aldrig rank längre. får nästan alltid personer som går afk eller går dom solo.
spelar massor av LOL på normal games har mer en 2300+ win och Defeat har jag 1600+ lost.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

tjenare, jag har typ nästan aldrig spelat ranked, då jag inte vill köra själv.
Men jag har erfarenheter utav lol i ett par, Dota 1 i massvis med år, Heroes of Newerth detsamma.
Adda Naion om du känner dig sugen på att dra ett par games.