Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

MSI Gefore GTX 780 Ti Lightning på bild och i snabbtest

Permalänk

Grymt missnöjd med mitt Lightning.

Aldrig mer något från MSi!!!

EVGA eller Asus nästa gång.

Permalänk
Medlem

??

Skrivet av Brillmongot:

Du inser väl ändå att det är stora skillnader i processorarkitektur mellan pc/ps3?

Vad berör de mig som konsument som har betalat för high end och efter bara nåt år på nacken hamnat i kant med vad en ps3 prestera argumentet handlar mer om det finns ett samband med släppa sämre drivrutiner och driva enthusiaster till att uppgradera med ny hårdvara fortare när tillverkarna visat att de egentligen kan släppa "kostnadsfria" drivrutiner som håller skitvaran i en ps3 hack i häl på min high end pc ( rent gaming mässigt ) givetvis jämför jag inte användningsområdena och designen utan poängterar att jag önskar bättre drivrutiner på mitt befintliga kort än dyra upgraderingar , när jag köpte mitt gtx580 phantom så var den enormt mycket bättre grafik i spel som fanns till ps3 och kostade 1400:- mer än hela konsolen i sig idag hade ingen velat byta en ps3 med mitt gtx580 3gig dvs pc då dyrare åldras inte lika vördnadsfullt som en konsol .

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

cm big haf x/ corsair 1200w /i-970/gtx580phantom3g/ corsair vengeance 12gkit/G1assasin1366mobo/wdblackc.1tb/intel 520 ssd 120gig/windows 7 ultimate.