Är detta en bra speldator för 2000?

Permalänk
Medlem

Är detta en bra speldator för 2000?

Hej! Jag undrar om detta är en bra speldator som är värd 2000kr?

Vilka spel kan man spela? Är den bra? Värd 2000kr?

Permalänk

2000 kr låter väldigt billigt i mina öron.. Klarar nog de flesta spel men inte i så bra kvalite

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Bara att den klarar av att spela spel som cod4 i tillräckligt bra grafik så är jag nöjd för 2000kr!:)

Permalänk
Medlem

Skapligt pris, men kalla det speldator nja.

För övrigt fullkomligt stinker det märkesdator lång väg av döma av komponenterna, ta reda på lite mer exakt vad det är för märkesdator, fabrikat och modell, nummer osv

Har du planer på BF3 / BF4 och liknade tyngre spel så kommer du bli ganska besviken.
cod4 ska dock funka bra.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Skrivet av anelswe:

Hej! Jag undrar om detta är en bra speldator som är värd 2000kr?

http://i61.tinypic.com/2rzpgrd.jpg

Vilka spel kan man spela? Är den bra? Värd 2000kr?

1500kr taget!?

Permalänk

Låter riktigt bra, endast Windows kostar 900 kr nytt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Du har redan en tråd om en ny dator runt det priset.

Citat:

§ 3.3
Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.