försöker installera vcredist_arm.exe "det går inte att köra appen på den här datorn"

Permalänk
Medlem

försöker installera vcredist_arm.exe "det går inte att köra appen på den här datorn"

Jag har som massor av andra problem med krascher på bf4 på speciella banor, en möjlig lösning som verkar sig fungerat för en del personer var att ladda ner detta: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679

som är:
VSU_4\vcredist_x64.exe
VSU_4\vcredist_x86.exe
VSU4\vcredist_arm.exe

dem 2 första gick bra att installera men när jag försöker installera vcredist_arm.exe så står det:

"Det går inte att köra appen på den här datorn
se om du kan hitta en version för den här datorn hos programutgivaren"

(jag har windows 8.1 64bit)

Vad menas med detta? Jag försökte googla och tänka vad felmeddelandet kunde heta på engleska men det enda jag hittar är folk som haft problem med att det står not a valid win32 application. Men det tror jag inte är samma felmeddelande fast på engelska, tror detta är något annat, nån som har en aning?

Permalänk
Avstängd

Du kan inte installera den för den är för ARM-processorer, alltså Windows RT-enheter. Du behöver inte den heller dock utan det räcker med 32- och 64-bits.

Permalänk
Medlem

Det är samma som du redan har, sen är det också ett paket för ARM så det är två fel i ett

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

I see tack för svaren !