Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

se steam o spela

Hej!
Det är så att jag har 2 skärmar nu och vill kolla på stream o spela samtidigt. Men när jag har streamen upp och startar t.ex CS:GO så pausas "bilden" i streamen men hör ljudet kan man fixa det?

Mod lägg den där du tycker den ska vara hittar inte vart jag ska lägga den.

-Peace

Visa signatur

A flying potato is detected!

-Potato out

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Datpotato:

Det är så att jag har 2 skärmar nu och vill kolla på stream o spela samtidigt. Men när jag har streamen upp och startar t.ex CS:GO så pausas "bilden" i streamen men hör ljudet kan man fixa det?

Är rätt säker på att detta kommer att fixa sig om du kör i Windowed mode om det går att ställa in.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Blir inte så för mig när jag spelar. Men testa med windowed mode!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Hade samma problem förut (men dock bara I ARMA 3)
Nu funkar det dock bra, ingen aning om varför det blev så men jag brukade iaf "fixa" det genom att inte ha streamen/filmen i "fokus"
dvs, öppna streamen, klicka på skrivbordet och starta sedan spelet, då funkade det för mig iaf

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad