Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Tävla och vinn kylningspaket från Be Quiet

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn kylningspaket från Be Quiet

Det är dags för en ny tävling och denna gång ställer Be Quiet upp med tre påkostade vinstpaket, bland annat med den jättelika processorkylaren Dark Rock Pro 3.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra tävling, hoppas folk är ärliga och knäpper kort på sin riktigt rigg nu då bara jag själv kommer inte delta då jag inte behöver den och är så nöjd med min nuvarande Be quiet kylare och någon annan förtjänar priset mer hoppas någon som verkligen behöver den vinner! glhf!

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Nyhet:

Det är dags för en ny tävling och denna gång ställer Be Quiet upp med tre påkostade vinstpaket, bland annat med den jättelika processorkylaren Dark Rock Pro 3.

Besök tävlingen

Frågan är vinna denna eller investera i 2x290 block + en ny d5:a hmmmmm

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrbobbin:

Riktigt bra tävling, hoppas folk är ärliga och knäpper kort på sin riktigt rigg nu då bara jag själv kommer inte delta då jag inte behöver den och är så nöjd med min nuvarande Be quiet kylare och någon annan förtjänar priset mer hoppas någon som verkligen behöver den vinner! glhf!

samma här ^^
har min freezer 13 pro och behöver snarare hdd med lagring så jag kan få burken min tystare (mest hårddiskarna som låter just nu för mig.)

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Ehh. Jag har verkligen inte en maffig be Quiet kylare. *byter signatur*

Permalänk
Medlem

Kul tävling för dem som tycker sig vara i behov av produkterna. Lycka till

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Medlem

Det här blir nog första tävlingen jag faktiskt deltar i, har inte använt min stationär på 8 månader eftersom cpu fläkten låter så förjävligt.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

Be qiet, låter aldeless för mycket... typ som att de gör narr av sig själva med det namnet. (jag är bara lite bitter efter inköp )

Permalänk
Medlem

Hmmm skulle behöva modda en hel del för att få plats med den kylaren. Men just den moddningen är vad jag behöver om jag skall få min dator än tystare. Men i nuläget saknas 7 cm på höjden för att den ska kunna gå in.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk

Hade varit perfekt!

Permalänk
Medlem

Synd att man köpte en för inte så länge sedan och att man frågade efter hjälp om vilken man skulle ha här. Annars kunde man ha lurat på sig kylare hehe.
<sarkasm>(Mods ta bort min gamla tråd så jag kan vinna och sälja den) </sarkasm>

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Äntligen något man behöver då jag inte fått tummen ur och köpt en ny sedan min uppgradering

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk

Bara för mig som det inte fungerar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik98an:

Bara för mig som det inte fungerar?

Kolla så att din bild inte är för stor

Permalänk
Medlem

Ska fan fota laptopen - solklar vinnare ju!

Permalänk
Medlem

ohh, jag har en sjuk ide'/rolig ide men vet inte om jag vågar de för har ba ett rigg... ska man riskera allt?

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Kul med fler tävlingar, Tummen upp till redaktionen och Be Quiet!

Önskar alla som deltar lycka till!

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

Meh... Köpte en noctua idag :S

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av trisse23:

Frågan är vinna denna eller investera i 2x290 block + en ny d5:a hmmmmm

ähh bara å säga håll säften till datorn eller slå sönder den med yxan

Permalänk

Bidrag skickat, hoppas på det bästa

Permalänk
Medlem

haha vad bra med sånt här efter man tagit steget till massiv luftkylare går ju verkligen att motivera då.

farsans dator däremot låter som en handtork.

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk

Kan inte delta, varför? Försökte tidigare och även nu ( 02:33 ) Använder chrome

Permalänk
Medlem

Vad hände med resultatet från förra tävligen med Fractal Design burken?

Visa signatur

| Coolermaster Cosmos S | Asus Z87 Maximus VI hero | Intel 4770k | Asus Geforce GTX780 | Corsair H100i | Corsair AX860i | Corsair Vengance Pro DDR3 16GB 2400 MHz | Intel 520 180GB SSD | OCZ Vertex 3 120GB SSD | HP LP2475w 24" |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av babaknt:

Vad hände med resultatet från förra tävligen med Fractal Design burken?

Den är redan klar och vinnare är logiken tror ja det var

Permalänk

Jag undrar om humor och kreativitet kommer att premieras eller om fokuset enbart är att lägga vikten på en bild med sin nuvarande kylning

Visa signatur

Data:Vit | Tangentbord: Rött | Datamus: Ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av babaknt:

Vad hände med resultatet från förra tävligen med Fractal Design burken?

http://www.sweclockers.com/tavling/127-medlem-vinner-speldato...

Permalänk
Medlem

Jag får felmeddelande 404 när jag försöker delta :/

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Medlem

Hade varit skönt att bli av med min V10 den låter som

Permalänk
Medlem

Ska man ta en bild när kylaren sitter monterad eller ska man de-montera den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AleMal:

Ska man ta en bild när kylaren sitter monterad eller ska man de-montera den?

Jag gissar när den sitter monterad. vore lite jobbigt om alla behövde ta loss den bara för ett kort och det verkar mer realistiskt tycker jag att göra så eftersom man annars bara kan ta kort på en dålig kylare som ligger på ett bort etc. tex originalkylaren kanske som man bytt ut?

jag tog kort när den är monterad iaf hoppas verkligen jag vinner, har en riktigt dålig kylare just nu.. köpt för kanske 6 år sen när jag köpte ny dator (första komplett dator och ingen dell eller fijustu etc.). köpte för att få bättre kylning än originalkylaren, men det blev ingen skillnad så jag blev ganska besviken kan man säga