Chrome, alla fönster blanka

Permalänk
Medlem

Chrome, alla fönster blanka

Hej!

Har ett märkligt problem med Chrome sedan senast omstarten av datorn. Installerades några Windows-uppdateringar vid omstarten, och så såg jag att något tillägg för Chrome hade crashat. Tänkte inte mer på det.

Men nu när jag startar chrome är alla flikar helt "gråa", inget laddas. Samma sak när jag klickar mig till settings "chrome://settings/", det blir också en helt blank flik.

Någon som har en aning om vad problemet kan vara? Kan man resetta chrome på något sätt?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappySatan:

Hej!

Har ett märkligt problem med Chrome sedan senast omstarten av datorn. Installerades några Windows-uppdateringar vid omstarten, och så såg jag att något tillägg för Chrome hade crashat. Tänkte inte mer på det.

Men nu när jag startar chrome är alla flikar helt "gråa", inget laddas. Samma sak när jag klickar mig till settings "chrome://settings/", det blir också en helt blank flik.

Någon som har en aning om vad problemet kan vara? Kan man resetta chrome på något sätt?

Du kan ju alltid installera om Chrome

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Testpilot

Chrome är ett Windowsprogram (i det här fallet) och ditt fel har vad jag kan se inget med programmering att göra så du har skapat din tråd i fel avdelning. Jag flyttar tråden till Windows-avdelningen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]