Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Hur gör man egna moddar förresten?

Skickades från m.sweclockers.com

Här kan du läsa lite.

Visa signatur

Intel Core i5 750 4GHz | Thermalright Silver Arrow | MSI GTX 770 Lightning | Corsair XMS3 8GB | ASUS P7P55D-E | Corsair Force GT 120 GB | Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 2 TB | Samsung Spinpoint T166 500 GB x2 | Fractal Design Tesla 650W | NZXT Phantom
Benq G2420HDB | Benq XL2420T (120Hz Lightboost) | Qpad MK-85 | Qpad 5K | Qpad QH-90 | Samsung Galaxy S III - Temasek Cyanogenmod 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av macke15:

Här kan du läsa lite.

Står såhär när jag ska öppna sidan : "Error displaying the error page: Application Instantiation Error" :/

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Står såhär när jag ska öppna sidan : "Error displaying the error page: Application Instantiation Error" :/

Du får testa igen tills det fungerar. Får samma meddelande jag med ibland.

Visa signatur

Intel Core i5 750 4GHz | Thermalright Silver Arrow | MSI GTX 770 Lightning | Corsair XMS3 8GB | ASUS P7P55D-E | Corsair Force GT 120 GB | Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 2 TB | Samsung Spinpoint T166 500 GB x2 | Fractal Design Tesla 650W | NZXT Phantom
Benq G2420HDB | Benq XL2420T (120Hz Lightboost) | Qpad MK-85 | Qpad 5K | Qpad QH-90 | Samsung Galaxy S III - Temasek Cyanogenmod 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av macke15:

Du får testa igen tills det fungerar. Får samma meddelande jag med ibland.

Ah, okej. Nu funkade det iaf, tack

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hallå! En liten fråga!?!. Någon som vet varför spelet börjar lagga när man slår på ljuset?
Har aldrig gjort det innan.

Permalänk

Bara älskar ditt Eurolink-skin till 50kedan! Om du gör det till streamlinern och delar det med oss är du min idol för alltid!

Permalänk
Skrivet av Zechnubis:

Bara älskar ditt Eurolink-skin till 50kedan! Om du gör det till streamlinern och delar det med oss är du min idol för alltid!

Det råkar inte vara så att du pratar om något i den här stilen?

Permalänk

Jobbat vidare på min Verbeek Scania R620, slängt på en ny grill och inredning som jag är nöjd med. Blev ju lagom till en långkörning ifrån Stockholm till London.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrientExpress:

Jobbat vidare på min Verbeek Scania R620, slängt på en ny grill och inredning som jag är nöjd med. Blev ju lagom till en långkörning ifrån Stockholm till London.

http://i.imgur.com/GBfWvVZ.png?1

http://i.imgur.com/TzAcGwy.png?1

http://i.imgur.com/SbGbvxn.png?1

synd att det är olika grill på chassi och hytt samt att skinnet inte synkar med nya grillen på hytten.

IMO såg det bättre ut innan.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Skrivet av Nicklasmp:

Det råkar inte vara så att du pratar om något i den här stilen?
http://farm3.staticflickr.com/2818/12731605004_b5cdedfab4_c.j...

Det där är ju något av det vackraste jag sett! Sluta teasa! Finns det en möjlighet att du skulle vilja dela med dig av det? Pretty pleasee? With sugar on top?

Permalänk
Skrivet av Zechnubis:

Det där är ju något av det vackraste jag sett! Sluta teasa! Finns det en möjlighet att du skulle vilja dela med dig av det? Pretty pleasee? With sugar on top?

Hade tänkt att slänga ihop alla mina Eurolinks skins till ett pack men här får ni streamlinen i förväg.
http://www.mediafire.com/download/bie3ufrysn996ee/Eurolink_st...

Permalänk
Skrivet av Nicklasmp:

Hade tänkt att slänga ihop alla mina Eurolinks skins till ett pack men här får ni streamlinen i förväg.
http://www.mediafire.com/download/bie3ufrysn996ee/Eurolink_st...

Tack så hemskt mycket!

Permalänk

Perfect! Bara 2000 km kvar!

Permalänk
Skrivet av Sedanen98:

Färdig!

Permalänk
Skrivet av Sedanen98:

Wow, vad kör du för grafikinställningar? : P

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Wow, vad kör du för grafikinställningar? : P

Medium...

Permalänk

En till last... Fast 500 km kortare

Permalänk

Bara lite bild...

Permalänk
Medlem

Hur mycket tid lägger ni som spelar ETS2 ner på att modifiera bilarna vs att faktiskt köra dom? Ligger tjusningen i spelet i att måla, sätta på lampor och dylikt på bilarna mer än att köra? Kanske bara får den bilden i tråden eftersom det kanske inte är lika intressant att lägga upp gameplay. Men i regel, hur mycket tid lägger ni ner på modifiering innan ni är nöjda (om ni någonsin blir det )?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Hur mycket tid lägger ni som spelar ETS2 ner på att modifiera bilarna vs att faktiskt köra dom? Ligger tjusningen i spelet i att måla, sätta på lampor och dylikt på bilarna mer än att köra? Kanske bara får den bilden i tråden eftersom det kanske inte är lika intressant att lägga upp gameplay. Men i regel, hur mycket tid lägger ni ner på modifiering innan ni är nöjda (om ni någonsin blir det )?

Jag lägger ner säkert mer än 10x mer tid på att modda (skinning i mitt fall) än vad jag lägger på faktiska körningar. Personligen så gillar jag att återskapa lastbilar som rullar eller har rullat på våra skandinaviska vägar och då vill jag göra skinnet så likt den riktiga bilen det bara går, på vissa skins har jag säkert suttit ett par timmar var dag i en hel vecka och bara letat referensfoton.

Jag kan göra en grov bas till ett skin på en 40 min - 1 timme och sedan spendera 20-50 timmar på "finlir", jag lägger väldigt mycket tid på att återskapa logotyper och leta reda på rätt typsnitt också. Så för att svara på hur mycket tid jag lägger ner på modifiering så blir svaret alldeles för många

Och nej, jag blir aldrig nöjd med mina skapelser. Finns alltid något att förbättra ^^

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk

Jag kan inte mer än instämma med Mattias, och på tal om modifieringar...

Permalänk
Medlem

Jag är lite inne på om man skulle köpa spelet men jag är inte mycket för att modifiera utan det ser ut som ett avslappnat spel där man bara kan ratta runt lite. Det är på sale nu på g2play för €14.74 och då får man med både spelet och going east. Är det värt? Köper man bara själva spelet så är det €7.38

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Jag är lite inne på om man skulle köpa spelet men jag är inte mycket för att modifiera utan det ser ut som ett avslappnat spel där man bara kan ratta runt lite. Det är på sale nu på g2play för och då får man med både spelet och going east. Är det värt? Köper man bara själva spelet så är det

Här kostar det bara 65 för gold http://se.gamersgate.com/DD-ETS2G/euro-truck-simulator-2-gold
vet dock inte hur bra affären är för jag har aldrig köpt därifrån.

Permalänk

Fru Turkos ute och rullar på de Skandinaviska vägarna :]

Skrivet av kevve1:

...utan det ser ut som ett avslappnat spel där man bara kan ratta runt lite...

Så började det för oss andra också sen så PUUFFSS! Så har man suttit med ett skin i 4 timmar

Visa signatur

Grundare av www.TruckSims.se - Ett Nordiskt community för lastbilssimulatorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av kallelyra:

Här kostar det bara 65 för gold http://se.gamersgate.com/DD-ETS2G/euro-truck-simulator-2-gold
vet dock inte hur bra affären är för jag har aldrig köpt därifrån.

Där ser man! en snabbgoogling så verkar folk vara rätt nöjda med sidan!

Btw, raderade du bort något i mitt inlägg eller blev det något knas per automatik?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Där ser man! en snabbgoogling så verkar folk vara rätt nöjda med sidan!

Btw, raderade du bort något i mitt inlägg eller blev det något knas per automatik?

Det automat knasade nog

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Där ser man! en snabbgoogling så verkar folk vara rätt nöjda med sidan!

Btw, raderade du bort något i mitt inlägg eller blev det något knas per automatik?

sidan har legit keys och fungerar alldeles utmärkt. Har köpt flera gånger från dem, bla ETS2

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

sidan har legit keys och fungerar alldeles utmärkt. Har köpt flera gånger från dem, bla ETS2

Skickades från m.sweclockers.com

Gött att höra! Jo, jag har fått nyckel nu och köpte gold. 66 spänn för att bli trucker är ju rätt okej Synd att steam krånglar just nu för mig bara.
Tips på mods att dra ner direkt eller ska man starta med standardspelet för att komma in i grejerna först?

och stort tack till kallelyra för tipset!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk