Permalänk

Dator bygge! :)

Jag håller på rensa datorn och ska bygga på den med:

-Asus Z87-A
-I5 4670K
-Corsair 8gb 1866Mhz 2x4gb
-Asus dvd brännare
-1tb WD Blue 7200rpm
-Xilence 600W 80+ Bronze
-ASUS Radeon R9 280X 3GB DirectCU II

Dator bygge!

Permalänk
Medlem

Ett helt genomskinligt chassi? Föll mig inte i smaken

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk

1 poäng för ridestore dekalen :/ ta av den så får du 3!

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |
planering: vattenblock för grafikkort

Permalänk
Medlem

Acrylic chassi, så nice. Hoppas de blir populära igen. Dagens ungdom kommer inte att förstå hur fett detta var förr

Permalänk
Medlem

Hoppas bara du byter nätagg innan du startar upp den

Permalänk

2004?

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem

Snygga filter! En klar femma!

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem

Om du på något vis kan göra ett acrylic snyggt igen så vore det makalöst!
Kanse introducera lite inre metallkåpor som kan dölja lita kablage osv. Sladdar är snyggt sålänge de går i symetriska banor rakt och prydligt likt rör

Besrkiv gärna lite mer vad du har får mål

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle aldrig starta upp den med nya delarna med agget som du tänkte använda dig utav :/

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Har inte riktigt koll på när förra ägaren köpte den!

Permalänk

Jo jag vet jag ska köpa nytt agg men det har jag inte hunnit at dra och köpa!

Permalänk
Skrivet av o0ski:

Acrylic chassi, så nice. Hoppas de blir populära igen. Dagens ungdom kommer inte att förstå hur fett detta var förr

Hör dig! Så jävla fett! Mirin

Vill ha tangentbordet

Visa signatur

Citera vänligen

Permalänk
Medlem

fint moderkort!! och chassi så klart, synd att det finns många hatar detta chassiet :/

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

fint moderkort!! och chassi så klart, synd att det finns många hatar detta chassiet :/

Det är bara en gimmick som man tröttnar på efter ett tag. För lääänge sedan hade jag ett genomskinligt Logisys chassi, sög häst.

Dessutom är det inte praktiskt, chassit i galleriet har 80mm fläktplats(er). Är inte ett gott täcken när utblås fläkten är lika stor som Intels LGA115X stock kylare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Det är bara en gimmick som man tröttnar på efter ett tag. För lääänge sedan hade jag ett genomskinligt Logisys chassi, sög häst.

Dessutom är det inte praktiskt, chassit i galleriet har 80mm fläktplats(er). Är inte ett gott täcken när utblås fläkten är lika stor som Intels LGA115X stock kylare.

detta räckte innan men nu när det finns fetare fläktar och datordelar och chassi så glömdes sånt, har länge haft funderingar på plexi/2way mirror chassi, de chassin skulle man ha kunnat modda finare eller bara bygga ett eget designat

det tråkiga med det är att kablarna syns vilket är mindre kul

kolla efter ett galleri som heter plexi operation eller plexi disco, det var bra gjort