bra mp3 spelare för billig peng?

Permalänk
Medlem

bra mp3 spelare för billig peng?

hejsan jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa en bra mp3 spelare, med display (så man kan se låt samt tiden på låten). buget: under 500 men så billig som möjligt

tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GPU: asus gtx 670 4gb (överklockad) CPU: intel i3470 PSU Cooler Master GX 650W Moder Teresa MSI B75MA-P45

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabbitch:

hejsan jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa en bra mp3 spelare, med display (så man kan se låt samt tiden på låten). buget: under 500 men så billig som möjligt

tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Funkar annars på dom flesta mobiler och med hörlurar.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Sansa Clip+, väldigt bra spelare. Köp till ett 32GB microSDHC-kort så har du mycket lagringsutrymme billigt.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=490403

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Kan hålla med om Sansa Clip+ med extra minneskort: Billig, liten, bra ljud (med andra lurar, de medföljande är lika kassa som såna brukar vara) och spelar flac.
För recension med lite mätningar på ljudet: http://nwavguy.blogspot.se/2011/02/sansa-clip-measured.html

Permalänk
Medlem

Jag säger med sansa clip. Sjukt prisvärd om man lägger till minneskort.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av rabbitch:

hejsan jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa en bra mp3 spelare, med display (så man kan se låt samt tiden på låten). buget: under 500 men så billig som möjligt

tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

SanDisk Sansa Clip + 4GB + SanDisk Ultra 32GB