Den stora tråden om Windows Phone

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larre77:

8.1 är tillgänglig för utvecklare, och vem som helst kan anmäla sig som utvecklare utan kostnad, mer info här:
http://winsupersite.com/windows-phone/get-windows-phone-81-so...

Okej, tack. En liten fråga. Kan någon som kör med den verifiera om man med 8.1 kan använda en vanlig mus med hjälp av antingen en OTG-kabel eller via bluetooth?
På grund av ett rörelsehinder har jag svårt att peka på skärmen längre stunder, så för mig är tillgång till externa inmatningsenheter som mus och tangentbord som jag läst att 8.1 ska kunna hantera det som jag väntar mest på.

Och en fråga till. Om jag installerar utvecklarversionen, kommer den kunna uppgradera utan problem till den riktiga versionen sedan när den släpps?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av satane:

Någon som har tips på en bra telefon med w8 i storleken med en Iphone 3?
Enda jag hittat är Nokia Lumia 620

Ta en titt på nykomlingen som kommer om lite över en månad, nämligen Lumia 630 eller 635 (som har plats för två SIM-kort).

En av de första Windows Phone 8.1-telefonerna. Kommer kosta några hundringar över tusenlappen beroende på modell.

Permalänk
Medlem

Ingen nytt på Spotify-fronten, än så länge.

Jag lyckades pendla över från vanligt samtal till Skype, och man behöver inte köra video om man nu inte känner för det. Häftig funktion, som bara WP har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Ta en titt på nykomlingen som kommer om lite över en månad, nämligen Lumia 630 eller 635 (som har plats för två SIM-kort).

En av de första Windows Phone 8.1-telefonerna. Kommer kosta några hundringar över tusenlappen beroende på modell.

630 är ju ingen höjdare om man kollar spec på prisjakt i alla fall. Den har ju inte ens blixt eller framåtvänd kamera och kostar 1500kr. Sen är den en bit större än iphone 3.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av betan:

Och en direktlänk till Remote Desktop Preview i Store:
http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/microsoft-remote-...

Synd att det inte fungerar för officiella WP. Blev glad och tänkte att nu kan jag äntligen kolla ViaPlay och TV4 play med mobilen genom RD utan att installera tredjepartsmjukvara på datorn. Föresten dåligt av nämnda tjänster att inte ha en W8 app. Flash kommer aldrig att dö.

Finns http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/flash-videos/6e54... men vad jag kom ihåg från iPad körs liknande betalprogram genom utlänsk proxy och blockeras av 5:an, 3:an och 4:an.

Permalänk

Har väldigt svårt att bestämma mig om jag ska lämna tillbaka min Lumia eller inte. Vill prova WP men när jag läser runt på nätet blir jag ju förskräckt. Ingenting verkar ju fungera ordentligt i 8.1 Dev preview (ingen fungerande musikspelare?), men ändå rekommenderar folk att uppgradera för att fördelarna överväger nackdelarna?
WP ligger så otroligt långt efter iOS och Android som det verkar, samtidigt som de är så otroligt långsamma på allt. Kommer de någonsin komma i kapp?
Apputbudet verkar ju vara katastrofalt uruselt (De flesta appar som jag använder ser dock ut att finnas på WP). Spotify verkar ju inte ens fungera?

Ni som kör WP, vad får er att stanna kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pansardöden:

Har väldigt svårt att bestämma mig om jag ska lämna tillbaka min Lumia eller inte. Vill prova WP men när jag läser runt på nätet blir jag ju förskräckt. Ingenting verkar ju fungera ordentligt i 8.1 Dev preview (ingen fungerande musikspelare?), men ändå rekommenderar folk att uppgradera för att fördelarna överväger nackdelarna?
WP ligger så otroligt långt efter iOS och Android som det verkar, samtidigt som de är så otroligt långsamma på allt. Kommer de någonsin komma i kapp?
Apputbudet verkar ju vara katastrofalt uruselt (De flesta appar som jag använder ser dock ut att finnas på WP). Spotify verkar ju inte ens fungera?

Ni som kör WP, vad får er att stanna kvar?

Så illa är det inte, det mesta man behöver göra fungerar utan större problem med WP. Spotify-appen är dålig, det är sant, men det finns appar för det allra mesta nuförtiden. Många WP-appar är dessutom extremt bra.

Mitt största problem med Windows Phone är nog egentligen det grafiska, många hyllar ju det, men jag tycker det är fruktansvärt trist.

Att jag stannar beror egentligen i huvudsak på två saker: Dels kör jag en Lumia 1020 som har helt sinnessjukt bra kamera, vilket är värt mycket för mig. Sen har jag min mobil via jobbet och där finns bara WP och iOS att välja på och då föredrog jag ändå WP och Nokia.

Permalänk
Skrivet av Pansardöden:

Har väldigt svårt att bestämma mig om jag ska lämna tillbaka min Lumia eller inte. Vill prova WP men när jag läser runt på nätet blir jag ju förskräckt. Ingenting verkar ju fungera ordentligt i 8.1 Dev preview (ingen fungerande musikspelare?), men ändå rekommenderar folk att uppgradera för att fördelarna överväger nackdelarna?
WP ligger så otroligt långt efter iOS och Android som det verkar, samtidigt som de är så otroligt långsamma på allt. Kommer de någonsin komma i kapp?
Apputbudet verkar ju vara katastrofalt uruselt (De flesta appar som jag använder ser dock ut att finnas på WP). Spotify verkar ju inte ens fungera?

Ni som kör WP, vad får er att stanna kvar?

Du behöver ju inte ladda ner 8.1 Dev preview så slipper du div "buggar" osv innan dom fixat alla appar osv. Musik o Videospelarna har ju delats upp i 2 olika appar så därför dom har lite buggar i sig.
Det finns många nya funktioner som är väldigt trevligt, därför många har uppdaterat.
WP ligger långt efter iOS o Android? Hur tänker du då?^^

Apputbudet är "dåligt" ja, men finns allt som man behöver förutom tex swedbank osv, men det är INTE MS's fel utan tex nu swedbank som inte orkar göra en app till ännu en plattform vilket är jävligt dåligt när dWP är så pass "stort" nu. Hade iOS haft lite större marknad hade väl appar bara utvecklats till det -.-'
Sen vill du ha MASSA random appar som du egentligen inte har nytta av är det android man ska ha.

Spotify behöver man ju inte använda, har en kompis som gått över till Xbox Musik då det är så mycket bättre integrerat i WP o Xbox + kostar 79.- i månaden istället. Han är helnöjd efter bytet, jag själv har inte testat det så kan inte säga något. Verkar vara bra utbud också, ungefär som spotify.

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pansardöden:

Spotify verkar ju inte ens fungera?

Skrivet av miklon:

Spotify-appen är dålig, det är sant, men det finns appar för det allra mesta nuförtiden.

Skrivet av Christoffer1989:

Spotify behöver man ju inte använda, har en kompis som gått över till Xbox Musik då det är så mycket bättre integrerat i WP o Xbox + kostar 79.- i månaden istället. Han är helnöjd efter bytet, jag själv har inte testat det så kan inte säga något. Verkar vara bra utbud också, ungefär som spotify.

Spotify kommer att släppa en helt ny app denna vår har de lovat - och det är väldigt snart - då våren håller på att ta slut.

Håll ut. Kommer nog snabbare än vad ni tror... kanske en tidig present? På tiden vill man tycka.

Källa: Spotify

Permalänk
Medlem

Nå som vet hur man fixar telefonen när den har "black screen of death"?

Lumia 925, 3 veckor gammal, hel och repfri aldrig ens tappad. OS verkar köras där under men skärmen är helt svart oavsett vad jag gör.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av usilusken:

Nå som vet hur man fixar telefonen när den har "black screen of death"?

Lumia 925, 3 veckor gammal, hel och repfri aldrig ens tappad. OS verkar köras där under men skärmen är helt svart oavsett vad jag gör.

Soft reset.

Håll i nedre volymknapp och powerknappen samtidigt så skall den startas om efter ett tiotal sekunder. En vibration borde också uppstå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Soft reset.

Håll i nedre volymknapp och powerknappen samtidigt så skall den startas om efter ett tiotal sekunder. En vibration borde också uppstå.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack! Det fungerade. Jag har aldrig haft en telefon utan löstagbart batteri förut.

Jag ska erkänna att jag är skeptisk, men om den funkar nu (och den där soft reset fortsätter att fungera) så slipper telefonen åtminstone bli ritualmördad...

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Cable:

Spotify kommer att släppa en helt ny app denna vår har de lovat - och det är väldigt snart - då våren håller på att ta slut.

Håll ut. Kommer nog snabbare än vad ni tror... kanske en tidig present? På tiden vill man tycka.

Källa: Spotify

Som sagt, det är sommar nu och ännu har det inte kommit någon uppdatering.

Skrivet av Christoffer1989:

Du behöver ju inte ladda ner 8.1 Dev preview så slipper du div "buggar" osv innan dom fixat alla appar osv. Musik o Videospelarna har ju delats upp i 2 olika appar så därför dom har lite buggar i sig.
Det finns många nya funktioner som är väldigt trevligt, därför många har uppdaterat.
WP ligger långt efter iOS o Android? Hur tänker du då?^^

Apputbudet är "dåligt" ja, men finns allt som man behöver förutom tex swedbank osv, men det är INTE MS's fel utan tex nu swedbank som inte orkar göra en app till ännu en plattform vilket är jävligt dåligt när dWP är så pass "stort" nu. Hade iOS haft lite större marknad hade väl appar bara utvecklats till det -.-'
Sen vill du ha MASSA random appar som du egentligen inte har nytta av är det android man ska ha.

Spotify behöver man ju inte använda, har en kompis som gått över till Xbox Musik då det är så mycket bättre integrerat i WP o Xbox + kostar 79.- i månaden istället. Han är helnöjd efter bytet, jag själv har inte testat det så kan inte säga något. Verkar vara bra utbud också, ungefär som spotify.

Tänker att WP ligger efter iOS och Android i funktioner så som Notification Center(/Action Center), som nu har hittat till WP och funnits i åratal på Android och iOS. När nästa uppdatering kommer till iOS och/eller Android, hur länge behöver vi vänta på att WP ska få samma funktioner?

Personligen behöver jag inte massor av appar, använder väl 5-6 regelbundet. Fyra av dem finns på WP. Men hur blir det i framtiden? Kommer stödet finnas där eller kommer alla utvecklare överge WP helt och hållet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pansardöden:

Som sagt, det är sommar nu och ännu har det inte kommit någon uppdatering.

Tänker att WP ligger efter iOS och Android i funktioner så som Notification Center(/Action Center), som nu har hittat till WP och funnits i åratal på Android och iOS. När nästa uppdatering kommer till iOS och/eller Android, hur länge behöver vi vänta på att WP ska få samma funktioner?

Personligen behöver jag inte massor av appar, använder väl 5-6 regelbundet. Fyra av dem finns på WP. Men hur blir det i framtiden? Kommer stödet finnas där eller kommer alla utvecklare överge WP helt och hållet?

Det är vår till sista maj...

Det är väl för tillället snarare tvärtom. Allt fler utcecklare börjar utveckla även för WP. Det kommer att ta tid (=år) innan apputbudet är på samma nivå som på IOS/android, men eftersom MS är bakom så har de råd att vänta och satsa.

Tänk även på att WP är en ung platform jämfört med IOS/Android som båda har 7-8 år på nacken. Och hur mycket har hänt inom IOS de senaste 2-3 åren? Inte mycket egentligen...

Jag använder WP helt enkelt för det är för tillfället den intressantaste platformen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pansardöden:

Som sagt, det är sommar nu och ännu har det inte kommit någon uppdatering.

Tänker att WP ligger efter iOS och Android i funktioner så som Notification Center(/Action Center), som nu har hittat till WP och funnits i åratal på Android och iOS. När nästa uppdatering kommer till iOS och/eller Android, hur länge behöver vi vänta på att WP ska få samma funktioner?

Personligen behöver jag inte massor av appar, använder väl 5-6 regelbundet. Fyra av dem finns på WP. Men hur blir det i framtiden? Kommer stödet finnas där eller kommer alla utvecklare överge WP helt och hållet?

Märklig syn du har på WP, nu när det först kommit igång på allvar, växer så det knakar och utvecklare rusar till WP.
Android och iOS har varit igång i flera år, inte konstigt det varit mer komplett, men nu går båda baklänges och WP är det ända som växer enl. all statistik. Framåt ser det alltså ljust ut för WP, enl. min syn att se det på.

Min syn på WP är alltså tvärtemot din. Inte för jag tycker det är bäst, inte än, men kanske snart. Tycker det har blivit ganska komplett med 8.1 och jag personligen gillar det nu mer än t.ex. Android, fast att jag fortfarande använder Android också.
Vi har ju alla olika smak och får välja efter det. Tyckte bara att nån av dina punkter inte stämmer alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pansardöden:

Har väldigt svårt att bestämma mig om jag ska lämna tillbaka min Lumia eller inte. Vill prova WP men när jag läser runt på nätet blir jag ju förskräckt. Ingenting verkar ju fungera ordentligt i 8.1 Dev preview (ingen fungerande musikspelare?), men ändå rekommenderar folk att uppgradera för att fördelarna överväger nackdelarna?
WP ligger så otroligt långt efter iOS och Android som det verkar, samtidigt som de är så otroligt långsamma på allt. Kommer de någonsin komma i kapp?
Apputbudet verkar ju vara katastrofalt uruselt (De flesta appar som jag använder ser dock ut att finnas på WP). Spotify verkar ju inte ens fungera?

Ni som kör WP, vad får er att stanna kvar?

Det fanns en tid då Android låg otroligt långt efter iOS också, saker utvecklas... Från en med iphone 4 som vid dess död kommer byta till en lumia.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Pansardöden:

Som sagt, det är sommar nu och ännu har det inte kommit någon uppdatering.

Tänker att WP ligger efter iOS och Android i funktioner så som Notification Center(/Action Center), som nu har hittat till WP och funnits i åratal på Android och iOS. När nästa uppdatering kommer till iOS och/eller Android, hur länge behöver vi vänta på att WP ska få samma funktioner?

Personligen behöver jag inte massor av appar, använder väl 5-6 regelbundet. Fyra av dem finns på WP. Men hur blir det i framtiden? Kommer stödet finnas där eller kommer alla utvecklare överge WP helt och hållet?

Den stora grejen som WP saknade var Action Center vilket dom nu har fått samt en massa andra nya funktioner, dom har en bit kvar till Android kanske men som operativsystem så har dom redan gått om iOS som bara står och stampar på samma plats som dom gjorde för 3-4 år sedan känns det som. Det som WP är efter på är ju självklart apparna och kvaliten på många av dom inte håller samma klass som iOS/Android men det är ju något som automatiskt kommer att lösa sig med tiden med tanke på att man ser vilket håll WP går åt just nu. Känns inte som att det är så mycket som talar mot Microsoft just nu som dessutom är ett väldigt starkt företag med mycket kunskap och pengar.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Josafo:

Jag använder WP helt enkelt för det är för tillfället den intressantaste platformen.

Det där sammanfattar WP ganska bra för mig också. Jag körde Android mellan 2.1 och 4.0 men ville prova något nytt som inte var iOS. WP känns som det skönaste OSet för stunden och fyller alla mina behov. Om ett par år har säkert marknaden förändrats och jag byter igen.

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Skrivet av ffodil:

Märklig syn du har på WP, nu när det först kommit igång på allvar, växer så det knakar och utvecklare rusar till WP.
Android och iOS har varit igång i flera år, inte konstigt det varit mer komplett, men nu går båda baklänges och WP är det ända som växer enl. all statistik. Framåt ser det alltså ljust ut för WP, enl. min syn att se det på.

Min syn på WP är alltså tvärtemot din. Inte för jag tycker det är bäst, inte än, men kanske snart. Tycker det har blivit ganska komplett med 8.1 och jag personligen gillar det nu mer än t.ex. Android, fast att jag fortfarande använder Android också.
Vi har ju alla olika smak och får välja efter det. Tyckte bara att nån av dina punkter inte stämmer alls.

Skrivet av PeterMagnuss0n:

Den stora grejen som WP saknade var Action Center vilket dom nu har fått samt en massa andra nya funktioner, dom har en bit kvar till Android kanske men som operativsystem så har dom redan gått om iOS som bara står och stampar på samma plats som dom gjorde för 3-4 år sedan känns det som. Det som WP är efter på är ju självklart apparna och kvaliten på många av dom inte håller samma klass som iOS/Android men det är ju något som automatiskt kommer att lösa sig med tiden med tanke på att man ser vilket håll WP går åt just nu. Känns inte som att det är så mycket som talar mot Microsoft just nu som dessutom är ett väldigt starkt företag med mycket kunskap och pengar.

På många sätt är det bara löjligt att jag ens uttalar mig om WP då jag inte ens provat en själv mer än kanske en dag. Köpte en Lumia 925 som jag fortfarande har öppet köp på och är därför tveksam till hur jag ska göra. Det var mest telefon för pengarna (2222kr), men jag är fortfarande osäker på vad MS har i kikaren. Att det inte är deras fel att appstödet finns där är jag medveten om, men att utvecklare själva går ut och säger att marknadsandelarna hos WP är för små för att de ska orka med att utveckla appar till WP är ju ett problem.

Att MS har mycket pengar vet vi. Kunskap har de väl också i viss mån, även om det går att ifrågasätta då man ger ansvaret till en fransk(!) avdelning med 150 praktikanter att bygga Xbox Music.
Hoppas verkligen att vi kan få ett starkt tredje alternativ på marknaden för mobila OS, missförstå mig rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pansardöden:

På många sätt är det bara löjligt att jag ens uttalar mig om WP då jag inte ens provat en själv mer än kanske en dag. Köpte en Lumia 925 som jag fortfarande har öppet köp på och är därför tveksam till hur jag ska göra. Det var mest telefon för pengarna (2222kr), men jag är fortfarande osäker på vad MS har i kikaren. Att det inte är deras fel att appstödet finns där är jag medveten om, men att utvecklare själva går ut och säger att marknadsandelarna hos WP är för små för att de ska orka med att utveckla appar till WP är ju ett problem.

Att MS har mycket pengar vet vi. Kunskap har de väl också i viss mån, även om det går att ifrågasätta då man ger ansvaret till en fransk(!) avdelning med 150 praktikanter att bygga Xbox Music.
Hoppas verkligen att vi kan få ett starkt tredje alternativ på marknaden för mobila OS, missförstå mig rätt.

Du har rätt i att utvecklarna har tyckt att WP varit för små, men så är det inte längre.
När Android började var det klent med appar där också, men ganska fort formligen exploderade det med tillgång till appar. Samma sak ser jag här nu med WP, inte minst nu sen 8.1 och det finns ju redan vad de flesta behöver, åtminstone för min del. Tror inte för ett ögonblick att utvecklarna kommer hålla sig borta från WP längre, tvärtom, det är vad jag tydligt ser iaf.

Men känner du dig osäker med WP så avvakta ett tag, det hade kanske jag gjort i ditt ställe, det går väl fler tåg sen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av betan:

Och en direktlänk till Remote Desktop Preview i Store:
http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/microsoft-remote-...

Körde som sagt till slut in 8.1. Inga problem som andra skrivit om men hoppar heller inte jämfota av nya funktioner. Har nu testat Remote Desktop (Preview) och hoppas verkligen skarp version blir bättre än betan. Flyter på bra på Android men känns i betastadiet helt misslyckad på Windows Phone. Kör då till Windows 8.1 och försöker använda toutch-funktionerna så mycket det går men finns en hel del som ballar ur. Bla går inte tangentbordet få bort och försvinner "startknappen" är den borta för gott. Lite surt också att man inte kan mata ALT/F4 för omstart eller avstängning av sitt OS genom appen.

Men appen är i Beta så allt kan bli bättre!

Permalänk
Medlem

johnjensen,
Jag kommer inte ihåg om jag har frågat detta tidigare eller inte men har du provat Teamviewer när det gäller Remote Desktop?
http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/teamviewer/afadc7...

Permalänk
Medlem

Eftersom ie är totalt sönderbuggad (mängder med länkar måste öppnas i ny flik. Den krashar väldigt ofta. Sidor laddas om utan anledning. Scrollar jag ner så kan den hoppa till sidans översta rad utan anledning osv.) nu efter 8,1 så undrar jag om det finns någon bra webbläsare kört uc ( ekorren) ett tag men vill hellst byta eftersom den är skitful.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wickman:

johnjensen,
Jag kommer inte ihåg om jag har frågat detta tidigare eller inte men har du provat Teamviewer när det gäller Remote Desktop?
http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/teamviewer/afadc7...

Får det tyvärr inte att fungera inom nätverket.

Permalänk
Medlem

Hej har en fråga om X-box musik. Det är så att jag jävligt ofta får upp om att det inte går att kontrollerar uppspelningsrättigheterna för det här objektet just nu försök igen senare. Se till att du är inloggad med ett konto som matchar enhetens regionsinställningar. Har 8,1 på tel nu. Får även upp felkod bla bla bla jävligt ofta på olika låtar. Rätt drygt när man betalar 99 kr i månaden och inte kan eller får lyssna på mycket olika låtar. Något sätt att komma runt det här mysko då man tycker att när man betalar så borde man ju få lyssna på alkt?

Permalänk

Är det bara jag som inte fått uppdateringen på min 920 ? Söker efter uppdateringar varje dag men den hittar inga

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Skrivet av daniel5908:

Är det bara jag som inte fått uppdateringen på min 920 ? Söker efter uppdateringar varje dag men den hittar inga

Har du developer för windows phone? Den är inte släppt officielt än

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Skrivet av Christoffer1989:

Har du developer för windows phone? Den är inte släppt officielt än

Ahh, tack för upplysningen. Det hade jag ingen aning om, och här har man gått och väntat xD Bara att fixa developer då

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Skrivet av daniel5908:

Ahh, tack för upplysningen. Det hade jag ingen aning om, och här har man gått och väntat xD Bara att fixa developer då

Precis Är lätt, finns gott om guider o info på google.
8.1 släpps inte förräns sommaren typ

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av daniel5908:

Ahh, tack för upplysningen. Det hade jag ingen aning om, och här har man gått och väntat xD Bara att fixa developer då

En kort guide hur man gör. http://www.mobil.se/nyheter/s-f-r-du-windows-phone-81-redan-n...