Permalänk
Inaktiv

Grafikproblem

Så för ett par veckor sen så köpte jag en 500 gb ssd och bytte ut min gamla hårddisk för den istället. Jag installera om windows och alla drivers, men nu har jag märkt 2 saker. När jag spelar spel och kollar på youtube samtidigt så blir videon väldigt hackig men så fort jag tabbar ut från spelet så fixas det. Dessutom så har båda mina skärmar bara slocknat ett par gånger och satts på igen och så dyker det upp ett litet meddelande "Display Driver has stopped working and has successfully recovered". Jag trodde båda sakerna hade med varandra att göra så jag installera om grafikdrivern. Fortfarande samma problem. Så jag googlade meddelandet jag fick efter att skärmarna slocknar och hitta det här http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-1852765/nvidia-drive... . Jag höjde min latency som killen sa men youtube problemet håller fortfarande på. Jag vet inte om problemet med att drivern är löst, jag kom hit direkt så fort jag märkte att youtubeproblemet var kvar. Jag har en gtx 770 från MSI föresten.
Tack för all hjälp.

Permalänk
Hedersmedlem

Prova olika versioner av grafikdrivrutinen.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!