Permalänk
Medlem

Partition Magic

Jag har installerat både Partition Magic 7 och 8 men det uppstår ett problem. Max storleken på Hdn som de erbjuder är typ max 5Gb. programmet är reggat men vad kan det vara?

Vad är felet?

Visa signatur

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Permalänk
Medlem

Får man fråga varför du ska ha både Partition Magic 7 och 8 installerade samtidigt?

Det räcker väl med en version.

Permalänk
Medlem

Jag har bara en installerad. Provade med båda. De hade samma problem. Jag har en Hd på 60Gb men ändå är max 4 Gb. Jag fattar inte!

Visa signatur

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Permalänk
Medlem

Re: Partition Magic

Citat:

Ursprungligen inskrivet av filmline
Jag har installerat både Partition Magic 7 och 8 ..... programmet är reggat men vad kan det vara?

Vad är felet?

tja varför inte maila till power quests support å fråga då du ändå betalt för support ?

Permalänk
Medlem

För att jag tänkte att någon här visste kanske vad jag kan göra?

Visa signatur

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Permalänk

Re: Re: Partition Magic

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TimeLord

tja varför inte maila till power quests support å fråga då du ändå betalt för support ?

hm...många forum som skulle överleva om folk hänvisade till tillverkarnas sida..????????????????????????

Permalänk
Medlem

håller med.

Visa signatur

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Partition Magic

Citat:

Ursprungligen inskrivet av krakow son´s

hm...många forum som skulle överleva om folk hänvisade till tillverkarnas sida..????????????????????????

nja själva poängen är väl snarare att filmline har stulit programmet (med 99.5 % säkerhet) å sedan så kommer han hit å frågar varför det inte fungerar - trodde att det var olagligt å bröt mot sweclockers regler
men jag kan ju ha fel

+ det faktum att om en produkt du köpt inte fungerar så kollar man väl tillverkarens site effter svar å inte på ett orelaterat forum, eller ?

Permalänk
Medlem

För det första så har jag ej stulit produkten. För det andra så funkar programmet det är bara att jag kan högst dela in hårddisken i max 5gb. Ville fråga om någon här visste om vad felet är för de brukar vara hjälpsamma men du, Timelord, hitta på något annat innan du anklagar mig för stöld. Kasta inte sten i ett glashus.

Visa signatur

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Permalänk
Medlem

Det har fixat sig nu. Har rättat till felet. Vill gärna låsa tråden nu.

Visa signatur

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Permalänk
Medlem

jaha

hur kommer det sig att du valde att uppgradera från 7 till 8 för endast 49.95$ ?
vad var det en sånn power user som du inte klarade dig utan i 7:an men som finns i 8:an ?

(hoppas verkligen jag har rätt nu när jag är så dum )