Som alla andra ska jag byta skärm och är lost 24"

Permalänk
Medlem

Som alla andra ska jag byta skärm och är lost 24"

Okej har tittat runt lite på de andra trådar angående en ny skärm men har inte riktigt hittat någon nyligen som haft samma krav som mig. Iallafall det jag är ute efter är en skärm som kommer agera serie och spel skärm. Om det är viktigt spelar jag mest Dayz o ibland andra fps spel som bf och cs.
Det jag söker :
Bra bild i spel o serier
Högre än 60hz
Upplösning är jag lite osäker på men i alla fall 1080 men mer om priset tillåter, gpu - gtx770
Ms är jag också osäker på, nuvarande skärm har 3ms tror jag så helst inte mer
Pris tänkte 2000-3000 men helst runt 2500
24 tum då tycker 27 blir lite stort att spela på
Kollade som sagt på de andra trådarna och då var de benq eller Asus som var rekommenderade, skulle de passa mig eller finns det alternativ?
Tack på förhand och hoppas att jag inte glömt något

Permalänk

144hz?
https://www.inet.se/kundvagn/visa/6901891/2014-07-02-swec

har flera av de här skärmarna och kan rekommendera

den har flera olika presets för film,fps,mmo,rts osv dock så är det en TN panel, vilka spel spelar du?

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för ett så snabbt svar och för gratis swec frakten det jag spelar mest är arma 2 dayz men även bf4 och csgo, ibland lite payday 2 mest fps i alla fall men blandat
Vad är bra eller dåligt med panelen?