Google Chrome 64-Bit Beta

Permalänk

Google Chrome 64-Bit Beta

Google Chrome 64-bit är enligt talan mer stabil än vanliga Chrome och hänger sig hälften så mycket. Finns dock bara i BETA-version som jag tänkte pröva. Men då stöter jag på ett "problem". Vilken version ska jag välja? Dev eller Cavary? Har ingen aning om vad det är för skillnad på dom och jag kan inte hitta någon information om det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av djperryboy:

Google Chrome 64-bit är enligt talan mer stabil än vanliga Chrome och hänger sig hälften så mycket. Finns dock bara i BETA-version som jag tänkte pröva. Men då stöter jag på ett "problem". Vilken version ska jag välja? Dev eller Cavary? Har ingen aning om vad det är för skillnad på dom och jag kan inte hitta någon information om det.

Den ena uppdateras mer än den andra. Svårare än så är det inte.

Permalänk
Skrivet av Mars SSX:

Den ena uppdateras mer än den andra. Svårare än så är det inte.

Då kunde de väl bara ha föklarat det? Men vilken uppdateras mer? Och varför? Det är alltså en version som är lite äldre och kanske mer stabil och sen en version som är extra ny och kan ha en bättre eller sämre stabilitet? Om jag har förstått det rätt.

Permalänk

Jag tycket det är intressant, det kommer nog bli värt å testa för min del. Kan inte svara på vilken som är bättre men har man något att förlora på att testa den? Internet Explorer 64 bitars är ett skämt så den är ju inte värd att röras. har alltid använt chrome då jag gillar den mest. Även fast Google spejar på mitt porrsurfande

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av djperryboy:

Google Chrome 64-bit är enligt talan mer stabil än vanliga Chrome och hänger sig hälften så mycket. Finns dock bara i BETA-version som jag tänkte pröva. Men då stöter jag på ett "problem". Vilken version ska jag välja? Dev eller Cavary? Har ingen aning om vad det är för skillnad på dom och jag kan inte hitta någon information om det.

Jag använder i stort sett bara chrome, jag tror aldrig den har hängt sig. När menar du att vanliga chrome hänger sig?

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av djperryboy:

Då kunde de väl bara ha föklarat det? Men vilken uppdateras mer? Och varför? Det är alltså en version som är lite äldre och kanske mer stabil och sen en version som är extra ny och kan ha en bättre eller sämre stabilitet? Om jag har förstått det rätt.

Canary installeras 'brevid' din nuvarande installation så du har två versioner installerade samtidigt. Dev installerar du 'över' din nuvarande installation.

Canary uppdateras dagligen och testas inte därför kan det hända att Canary inte ens startar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av robbankentor:

Jag använder i stort sett bara chrome, jag tror aldrig den har hängt sig. När menar du att vanliga chrome hänger sig?

Detta är som skrivet "enligt talan" och är baserat på ett par sidor jag läst på internet. Är väl tester som gjorts.

Permalänk
Skrivet av Azodan:

Canary installeras 'brevid' din nuvarande installation så du har två versioner installerade samtidigt. Dev installerar du 'över' din nuvarande installation.

Canary uppdateras dagligen och testas inte därför kan det hända att Canary inte ens startar.

Skickades från m.sweclockers.com

Det tackar vi för!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldhissla:

Internet Explorer 64 bitars är ett skämt så den är ju inte värd att röras.

Har kört med den i flera månader utan problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Har kört med den i flera månader utan problem

Har du försökt med några bankärenden då? Vill minnas att det inte fungerar så bra med certifikaten på 64-bitars webbläsare.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Har du försökt med några bankärenden då? Vill minnas att det inte fungerar så bra med certifikaten på 64-bitars webbläsare.

Inga problem som jag märkt av iaf.

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag kom rätt nu men det är så att när jag kör Windows 8 modern UI´s Chrome så kan jag aldrig med musen klicka mig bakåt eller framåt det går bara på tagentbordets backspace eller om man tar bakåtknappen på browsern.
Annars går det jätte bra med Chrome desktop Några tips? mvh

Versionen är 35.0.1916.153 m
Musen är en logitech G5

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

och kan man fixa fler iconer där på hyllplatsen? mvh
http://www.ladda-upp.com/bilder/84123/8778687886

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!