Netflix app äter bandbredd i bakgrunden?

Permalänk

Netflix app äter bandbredd i bakgrunden?

Jag använder windows appen till Netflix istället för i webbläsaren (5.1 ljud ju) men har märkt att internet har varigt segt på sistone och när jag väl var inne på aktiveteshanteraren såg jag det här:

Det konstiga är att jag har inte kollat på något via netflix idag men ändå står det att den har avverkat 8.5 GB :S kan detta vara boven till segt internet?

Edit: my bad! såg fel på datumet *facepalm* Någon som kan ta bort denna tråd? :$

Visa signatur

Gaming, Better than nothing. | Intel Core i7 4970k @ 4.4 GHz | Corsair H80i | Asus Maximus VII Hero | Corsair Dominator Platinum Cl9-9-9-24 2x4GB @ 1600 MHz | Asus GTX 780 DC2 @ 1.1 GHz Boost | 2TB Seagate | Samsung 840 EVO 250GB | FD Define R4 | FD Newton R3 80+ Platinum 600w |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av born_in_fire:

Jag använder windows appen till Netflix istället för i webbläsaren (5.1 ljud ju) men har märkt att internet har varigt segt på sistone och när jag väl var inne på aktiveteshanteraren såg jag det här:
http://i.imgur.com/MZUnShe.jpg

Det konstiga är att jag har inte kollat på något via netflix idag men ändå står det att den har avverkat 8.5 GB :S kan detta vara boven till segt internet?

Edit: my bad! såg fel på datumet *facepalm* Någon som kan ta bort denna tråd? :$

Hej!

Någon som är lite trött idag?

Låt den bara ligga så kommer den att försvinna ner på sidor längre bak i forumdelen, annars så kontakta en moderator om du vill det som (kanske) tar bort den.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||