Permalänk
Medlem

Eve Online Corp Rekrytering

Hej!

Vi driver för närvarande ett corp som för tillfället är relativt liten, men väldigt aktiva spelare.
Vi är enbart svenskar, är med i en allians som så vitt jag vet också är hel svensk. Det vi sysslar med för de mesta för tillfället är Class 1-2 wormholes och missions, en hel del PVE helt enkelt, alliansen driver en hel del PVP flottor om detta skulle vara något som intresserar.
Vi söker mogna svenska spelare!

Vi heter Asablod. Finns det intresse så ansök till den. Eller hör av er till Jerka Dumfan eller Homeless Streetgirl

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Var i EVE är ni?
Vad har ni för medelålder?
Vilka tider är ni aktiva och inte?
Vad har ni för krav?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Var i EVE är ni?
Vad har ni för medelålder?
Vilka tider är ni aktiva och inte?
Vad har ni för krav?

Vi har inte direkt någon bas ännu, funderat på att flytta in i något wormhole class 2 om vi hittar något lämpligt. Vi är aktiva de tider när vi inte jobbar så typ 17-23 på vardagar och helgerna är väl mer eller mindre hela helgen

Medelåldern är nog omkring 30 skulle jag tro.

Har inga direkta krav mer än att vara aktiv

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Okey. Låter bra för dom som vill bo i WH
Lycka till och mycket nöje i detta underbara spel.

Får vara så fräck att säga att om någon av er eller ni alla vill vara i 0.0 så hör av er. Ni skulle inte bli besvikna på vad mitt corp kan erbjuda.
Har ett väldigt bra corp som ni skulle kunna passa i. Eller lägga ord för ert corp i min Alliance.

Mvh

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad till rätt forumdel*

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Vi letar fortfarande aktivt efter spelare. Vi har dock lämnat alliansen då vi känner att vi behöver bygga upp oss, fixa en pos på ett lämpligt ställe osv före vi ger oss in i någon allians. Bara att höra av er till Jerka Dumfan eller Homeless Streetgirl som jag skrev innan

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk

Precis börjat spela EVE, får se om jag har tillräckligt med tid att spela men än så länge funkar det ganska bra att spela nån/några timmar per dag.

Finns det några ingame krav för att gå med i er corp?

Visa signatur

Citera om du vill få svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreadwood:

Precis börjat spela EVE, får se om jag har tillräckligt med tid att spela men än så länge funkar det ganska bra att spela nån/några timmar per dag.

Finns det några ingame krav för att gå med i er corp?

Nää vi har inga speciella krav, är de nya spelar (är relativt ny själv) så får vi helt enkelt lära upp dessa och få dom starka
Vi ser dock gärna att man är social på TS iaf

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Är sjukt sugen på att spela EVE Online men kan inget om det alls... har ett gammalt trail konto som jag tänkte aktivera med en månad och sedan lira på det, Har ni lust att hjälpa mig att komma in i spelet elr måste man ha någon uppfattning om hur det funkar innan?

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ

Permalänk
Medlem

Sådär! Gett dig informationen om corpet. De närmsta planerna vi har för tillfället är iaf att flytta till low sec ist för att bo i en C2 (more rewards) och vi har joinat en allians som mestadels håller till i WHs som vi kommer få tillgång till efter en månad. Rekomenderar dock att helt fräsha spelare håller sig i high sec i början men är ni villiga så får ni ju självklart följa med på lite farligare äventyr även om det inte är att rekomendera Och lite längre fram kommer vi flytta in i en c3-4 ser det ut som idagsläget.

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerkaaaa:

Sådär! Gett dig informationen om corpet. De närmsta planerna vi har för tillfället är iaf att flytta till low sec ist för att bo i en C2 (more rewards) och vi har joinat en allians som mestadels håller till i WHs som vi kommer få tillgång till efter en månad. Rekomenderar dock att helt fräsha spelare håller sig i high sec i början men är ni villiga så får ni ju självklart följa med på lite farligare äventyr även om det inte är att rekomendera Och lite längre fram kommer vi flytta in i en c3-4 ser det ut som idagsläget.

Har ju bestämt mig för att lägga ner Eve men saknar det sociala. Och då jag ändå har ett par månader sub kvar så tänkte jag, varför inte.

Du kan väl skicka mig ett pm och berätta lite om corpet och era planer.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Söker Corp, 9m SP har väl ca 500m isk i skepp och ett par hundra m isk i cash.
Är relativt grön i spelet och har mest kört missions och Hugh sec mixning för att få cash.

Största misstag ? Min Rokh tog ett lvl 3 mission som jag missade var i lowsec och blev warp jammad och poddad då, -400 m isk i skepp implantat etc , tog ett uppehåll efter det men är alltså tillbaka igen och sugen på att joina ett sv corp och utforska spelet lite mer.

Hyfsat aktiv men inte som när man var 20...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel75:

Söker Corp, 9m SP har väl ca 500m isk i skepp och ett par hundra m isk i cash.
Är relativt grön i spelet och har mest kört missions och Hugh sec mixning för att få cash.

Största misstag ? Min Rokh tog ett lvl 3 mission som jag missade var i lowsec och blev warp jammad och poddad då, -400 m isk i skepp implantat etc , tog ett uppehåll efter det men är alltså tillbaka igen och sugen på att joina ett sv corp och utforska spelet lite mer.

Hyfsat aktiv men inte som när man var 20...

Jag kommer vara iväg Under påsken, kommer tillbaka på Onsdag-Torsdag.
Vi kommer flytta in i ett C2 wormhole strax efter påsken tillsammans med alliansen, C2 och Low statics så kommer bli att vi kör lite sites i low och i de andra C2orna när de inte finns något att göra i våran, längre in i framtiden så blir det en C3a

Så är du fortfarande sugen efter påsken så är du välkommen!

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Blev väldigt sugen att börja spela eve igen, kommer förmodligen hålla mig i high-sec i början för att göra missions och fixa pengar samt bekanta mig med spelet igen.

Är detta acceptabelt eller vill ni helst att man kommer ut till wh/low/null-sec på direkten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matenrou:

Blev väldigt sugen att börja spela eve igen, kommer förmodligen hålla mig i high-sec i början för att göra missions och fixa pengar samt bekanta mig med spelet igen.

Är detta acceptabelt eller vill ni helst att man kommer ut till wh/low/null-sec på direkten?

Behöver du lång tid på dig innan du "vågar" röra dig någon annanstans än high sec?
Jag ser gärna att vi gör saker tillsammans så mycket som möjligt.
Behöver du bara någon vecka på dig på att lära känna spelet igen så är det helt okej!

//Jerka

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerkaaaa:

Behöver du lång tid på dig innan du "vågar" röra dig någon annanstans än high sec?
Jag ser gärna att vi gör saker tillsammans så mycket som möjligt.
Behöver du bara någon vecka på dig på att lära känna spelet igen så är det helt okej!

//Jerka

Tänkte en vecka eller något. Göra lite missions för att komma in i det och fixa skepp etc. Men är väldigt taggad att börja lira igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matenrou:

Tänkte en vecka eller något. Göra lite missions för att komma in i det och fixa skepp etc. Men är väldigt taggad att börja lira igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur länge spelade du förresten innan du slutade? Inte för det har större betydelse då vi har en del nya också, men är de nytt folk man har att göra med så får man lära dom att bli starka

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Just nu bor vi i en c2a, combat sites finns det dock ont utav men då vi har en static c2 så kan vi åka in i den och rensa upp också, alternativt åka ut i static low sec och köra sitesen där. Miners har vi dock ont utav så är du en miner som är sugen på att flytta in i ett WH så kommer du kunna mina sönder dig själv 8 ore sites sist jag kollade (igår). En del pvp kommer per automatik till i ett WH då man måste försvara sitt teritorium. Samt blir det ibland pvp flottor som åker och roamar i null.

Låter detta intressant, som nämnt tidigare. Skicka pm här eller ta kontakt med Jerka Dumfan i eve!

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Nu under sommaren har det varit en hel del inaktivitet i corpet och misstänker många har slutat spela. Just nu är vi bara 3 aktiva.
Vi har flyttat ur wormholes då vi känner att det inte är något för oss och tänker bege oss mot lowsec istället.

Letar för tillfället efter något/några system som inte är bebodda av en större corp/allians.
Så nu letar vi efter mer folk som är sugna på att bo i low sec och i framtiden alternativt NPC Null.

Vi är fortfarande ett helsvenskt corp, låter detta intressant skicka pm eller mail till Jerka Dumfan

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!