OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

köper en invite för 200 kronor någon vill sälja den. är ute efter en 64 gb.

Visa signatur

GPU: asus gtx 670 4gb (överklockad) CPU: intel i3470 PSU Cooler Master GX 650W Moder Teresa MSI B75MA-P45

Permalänk
Medlem

Är väldigt intresserad av en invite på en 64 one+

Permalänk

Tar gärna en Invite. Tar helst 64GB versionen, men 16GB funkar också!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite till 64GB versionen.

Visa signatur

.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabbitch:

köper en invite för 200 kronor någon vill sälja den. är ute efter en 64 gb.

Här sysslar vi inte med någon försäljning av invites, be om att få ställa dig i kö istället.

OnT:

Det har nu gått en månad sedan jag köpte min OPO, jag har inte glömt bort er men det verkar ta ett antal veckor innan "sharable invites" trillar in.

Mvh Swing3r

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swing3r:

Här sysslar vi inte med någon försäljning av invites, be om att få ställa dig i kö istället.

OnT:

Det har nu gått en månad sedan jag köpte min OPO, jag har inte glömt bort er men det verkar ta ett antal veckor innan "sharable invites" trillar in.

Mvh Swing3r

Snälla, när ni får en invite och köper mobilen dela inviten direkt så slipper kön bara bli längre och väntan bli längre, jag menar alla som får invite nu. När kan ni dela inviten efter ha köpt mobilen?
Jag vet jag låter lite desperat men jag måste skaffa en mobil någon dag,
tack annars!

Permalänk
Medlem

Förresten, de i kön som kan dela två eller tre invites borde få en invite tidigare.
När ''kalle'' får en invite och ''kalle'' ger ut tre invites så kommer tre andra kunna ge ut två av sina invites till andra och då blir det 6 personer som får invite och på det viset så går det snabbare att få en mobil, jag kan ge två invites till några här i listan!
vad tkr ni?

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att jag har blivit nedflyttd en plats, från 15 till 16? Är det så att TS lägger folk före i kön som han känner?

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk

Vill gärna ha en invite till en 64 Gigabytes version, tack.
Lite trött på min tre år gamla Lumia 800 med trasiga högtalare, hehe..

Permalänk
Medlem

skulle du kunna ändra, vill helst ha 64gb men 16 går lika bra

Permalänk
Skrivet av enoch85:

Hur kommer det sig att jag har blivit nedflyttd en plats, från 15 till 16? Är det så att TS lägger folk före i kön som han känner?

När jag skulle till och hjälpa med hålla listan uppdaterad så gick jag i samma veva igenom hela trådens all posts för upptäckte några som missats, gjorde en förändring för att få bättre struktur genom att lägga tillbaka alla som hoppat av, men döljer dessa rader så att dom inte får invites ändå.
Nr 6 finns tex inte utan är dold då denne hoppade av.

Hoppas det ger fullgott svar...
Annars är det bara gå igenom alla posts och dubbelkolla, inte så många för din del att kolla, typ en sida bara...

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk
Medlem

Cool med en SWEC lista för Oneplus. Kände inte till den men nästa gång jag får invites så ska jag dela med mig här. Har snart haft telefonen en månad nu och är supernöjd med den.

Visa signatur

HTPC/Light gaming: Chassi: Fractal Design Node 605 PSU: SEASONIC X-460 MODULAR FANLESS MB: ASUS Maximus V Gene CPU: Intel Core I5 3570K CPU Fan: NOCTUA NH-L12 GPU: ASUS GeForce GT1030 Passive Memory: CORSAIR XMS3 2x8Gb SSD: SAMSUNG 830 128Gb HDD: SEAGATE DESKTOP Fans: Be Quiet! SilentWings 2 120mm PWM OS: WINDOWS 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av swenzo:

Cool med en SWEC lista för Oneplus. Kände inte till den men nästa gång jag får invites så ska jag dela med mig här. Har snart haft telefonen en månad nu och är supernöjd med den.

gjort av med alla dina invites? :/

btw såg att ni la till mig en ggn till, kan ni inte bara ändra på nr 223? jag finns redan me

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrossPorter:

Hej!

Tänkte att vi gör en officiell lista så att alla kan få tag på en invite via Sweclockers så snabbt och effektivt som möjligt.

Tänk på att kolla PM's minst en gång per 24H (invites verkar bli ogilitliga efter 24H)!

Åtaganden
Det ända kravet för att delta är att man delar åtminstone 1 (av sina 3) invite till nästa person på listan (som inte har erhållit en invite) om man får en invite från någon via Sweclockers.

Del ta
Skriv i den här tråden om vilken modell (16/64 GB eller båda) du är intresserad av att få en invite till.

När du har gett en invite
Ska du antingen skicka ett PM till mig eller skriva i tråden (att skicka ett pm minskar risken att det försvinner i tråden) med information om vem du gav den till och datum.

Efter då fått din invite
Ska du skicka ett PM till mig OCH skriva i tråden med information om vem du fick den ifrån och datum, dels för att jag ska komma ihåg att ändra och för att du inte ska få flera invites så att de försvinner.

Hur du ger delar din invite

Kolla i listan (länk längst ner) leta reda på den person som är längst upp på listan vars status under ”Erhållen Invite” är ”Nej”, dubbel kolla i tråden så att personen inte fått en redan, skicka ett PM till den personen med en länk, skicka sedan ett PM till mig (CrossPorter) så ändrar jag statusen i dokumentet.

Länk till dokument
OnePlus One - Sweclockers Invite Lista

Och så håller vi tummarna för att alla får sin möjlighet att köpa sin OnePlus One.

EDIT 29/07: Ändrade och förtydliga tillvägagångssätten.

Jag startar väl då och ger en till dig. Skickar länk via pm.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Jag startar väl då och ger en till dig. Skickar länk via pm.

du råka inte ha två? skulle gå mycket snabbare då

Permalänk

Verkar inte som att det går att redigera dokumentet. Jag är intresserad av 16 eller 64 gb versionen.

Min S3a är så fruktansvärt trött nu efter mer än 2 år.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Jag startar väl då och ger en till dig. Skickar länk via pm.

Åh äntligen nu startar det.

För guds skull följ listan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

du råka inte ha två? skulle gå mycket snabbare då

Tyvärr

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av richead:

Åh äntligen nu startar det.

För guds skull följ listan!

ts är ju först i listan

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

gjort av med alla dina invites? :/

btw såg att ni la till mig en ggn till, kan ni inte bara ändra på nr 223? jag finns redan me

Japp, redan hunnit ge bort mina tre invites, hoppas det kommer fler snart.

Visa signatur

HTPC/Light gaming: Chassi: Fractal Design Node 605 PSU: SEASONIC X-460 MODULAR FANLESS MB: ASUS Maximus V Gene CPU: Intel Core I5 3570K CPU Fan: NOCTUA NH-L12 GPU: ASUS GeForce GT1030 Passive Memory: CORSAIR XMS3 2x8Gb SSD: SAMSUNG 830 128Gb HDD: SEAGATE DESKTOP Fans: Be Quiet! SilentWings 2 120mm PWM OS: WINDOWS 10

Permalänk

Jag har fått invite mail från one plus, men r jag ska claim står de att se redan är claimed? Vad är fel?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Jag har fått invite mail från one plus, men r jag ska claim står de att se redan är claimed? Vad är fel?

Skickades från m.sweclockers.com

Logga in på ditt oneplus konto och kolla vad som står där. Låter ju konstigt att få en claimed invite :S

Visa signatur

HTPC/Light gaming: Chassi: Fractal Design Node 605 PSU: SEASONIC X-460 MODULAR FANLESS MB: ASUS Maximus V Gene CPU: Intel Core I5 3570K CPU Fan: NOCTUA NH-L12 GPU: ASUS GeForce GT1030 Passive Memory: CORSAIR XMS3 2x8Gb SSD: SAMSUNG 830 128Gb HDD: SEAGATE DESKTOP Fans: Be Quiet! SilentWings 2 120mm PWM OS: WINDOWS 10

Permalänk
Skrivet av swenzo:

Logga in på ditt oneplus konto och kolla vad som står där. Låter ju konstigt att få en claimed invite :S

har loggat in och där finns ingen kod på mitt konto, men står ju i mailet att man inte behöver ha konto för att få invite. De ligger en cd key liknande kod i mailet, någon som vet om man kan ange den någonstans`?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

har loggat in och där finns ingen kod på mitt konto, men står ju i mailet att man inte behöver ha konto för att få invite. De ligger en cd key liknande kod i mailet, någon som vet om man kan ange den någonstans`?

Invites ser ut som webadress och slutet på den ser ut com en cd key. Du måste hur som helst skapa ett konto för att kunna göra en beställning på telefonen.

Visa signatur

HTPC/Light gaming: Chassi: Fractal Design Node 605 PSU: SEASONIC X-460 MODULAR FANLESS MB: ASUS Maximus V Gene CPU: Intel Core I5 3570K CPU Fan: NOCTUA NH-L12 GPU: ASUS GeForce GT1030 Passive Memory: CORSAIR XMS3 2x8Gb SSD: SAMSUNG 830 128Gb HDD: SEAGATE DESKTOP Fans: Be Quiet! SilentWings 2 120mm PWM OS: WINDOWS 10

Permalänk
Skrivet av swenzo:

Invites ser ut som webadress och slutet på den ser ut com en cd key. Du måste hur som helst skapa ett konto för att kunna göra en beställning på telefonen.

Jotack, jag har konto, och inviten är skickad till samma adress som jag har till kontot, men när jag trycker på den så står de att den blivit claimad, vilket verkar konstigt då de står att den ska vara giltig i tre dagar. Har skickat ett mail till deras support så får vi se va de säger.

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk

Har nu fått hem min One plus One så ni kan ta bort mig från listan
Får jag några invites som blir över(har en hungrig bror och en kompis som är sugna redan) så droppar de ner här

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Jotack, jag har konto, och inviten är skickad till samma adress som jag har till kontot, men när jag trycker på den så står de att den blivit claimad, vilket verkar konstigt då de står att den ska vara giltig i tre dagar. Har skickat ett mail till deras support så får vi se va de säger.

Jag har för mig att jag loggade in på mitt konto på oneplus och slutförde beställningen därifrån helt enkelt. Fast det verkar ju inte vara så enkelt i ditt fall tyvärr..

Visa signatur

HTPC/Light gaming: Chassi: Fractal Design Node 605 PSU: SEASONIC X-460 MODULAR FANLESS MB: ASUS Maximus V Gene CPU: Intel Core I5 3570K CPU Fan: NOCTUA NH-L12 GPU: ASUS GeForce GT1030 Passive Memory: CORSAIR XMS3 2x8Gb SSD: SAMSUNG 830 128Gb HDD: SEAGATE DESKTOP Fans: Be Quiet! SilentWings 2 120mm PWM OS: WINDOWS 10

Permalänk

står gärna med på listan, tack! 64gb

Permalänk
Skrivet av 007onex:

gjort av med alla dina invites? :/

btw såg att ni la till mig en ggn till, kan ni inte bara ändra på nr 223? jag finns redan me

Fel av mig, hade för bråttom
Lade till en dublett-koll så att det borde inte upprepas.
Hittade en dublett till på köpet så tog bort den senaste för var lika.

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk
Skrivet av swenzo:

Jag har för mig att jag loggade in på mitt konto på oneplus och slutförde beställningen därifrån helt enkelt. Fast det verkar ju inte vara så enkelt i ditt fall tyvärr..

Nej de är ju inte de, verkar ju soma tt man måste knyta mailet till sitt konto och där står de att den redan är claimad. Jaja får se vad supporten säger.
Har ju precis köpt en Oppo så täntke faktiskt överväga att lägga ut inviten här direkt...

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301