Permalänk
Medlem

OM du är student så kan du få Windows 8.1 Pro för 549 kr via Mecenat
Ett sätt att spara in lite pengar

Visa signatur

Asus RTX 3070 Dual OC | AMD Ryzen 3600 @ 4,35 GHz | MSI B450M Mortar Max | HyperX Fury Black 3600MHz 2x8GB CL17| Seasonic Focus GX 650W | PNY CS3030 M.2 NVMe 500GB | 1TB Seagate HDD 7200rpm 64MB | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | AOC Q27G2U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noah01:

okej, vad skulle man kunna använda istället, gtx 760 är ju inte lika bra men kostar mer.. samt 600w är nog tillräckligt, den ska inte använda mer än 450 watt utan oc sååå lär funka.. men har scickat mail till inet o låter dom kolla

Jo 600W var min tanke över ett 500W, nämligen det som nyss kommit till Sverige EVGAXXXB serien, slår till och med XFX på fingrarna med en hårsmån:http://www.inet.se/produkt/6909993/evga-600w-80-bronze
Notera att det likt XFX inte är modulärt.

280X funkar nog finfint nu, var bara tvungen att retunera två st 280 p.g.a artefakter tidigare i år och jag var definitivt inte den enda detta hände, så bytte till gröna laget(troligen inte ett problem som kvarstår, vilket är anledning att jag skrev att det var personlig bias. ), försökte få ihop ett bygge runt ett 770 inom budgeten men var tvungen att kompromissa för mycket på andra positioner då för att bli nöjd, de båda ovanstående paketen ser väldigt bra ut i övrigt enligt mig.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*trådar sammanfogade igen samt låsta*

Trots tidigare tillsägningar om korspostning fortsätter du att skapa nya trådar om ditt kommande datorköp.
Du har nu förbrukat rätten att skapa fler trådar om ditt datorköp.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord