Playstation 4 + Destiny Bundle priser?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alkie:

Står det ju längre upp i tråden. Gaah jag vill också ha den vita versionen men närmaste gamestop är 20 mil bort..

Skrivet av alkie:

Mediamarkt har den vita för 3990 utan destiny men det står att release på den är den 8 oktober.

Skrivet av Apachi:

Ja, den känner jag till men tänker inte vänta till oktober. Vad finns det för alternativ i Tyskland? Var väl därifrån alla köpte XBone? Känns som att det skulle vara rimligare priser därifrån.

Edit: Eller Frankrike?

GameStop har det exklusivt i Tyskland, tvivlar på att de skickar till Sverige... Micromania har det i Frankrike, har skickat ett mail till kundtjänst (tror jag) om shipping till Sverige. Kostade €449 utan frakt.

Komplett.se har PS4 White (utan Destiny), med prel släpp i sep. (Priset är högt just nu, men ändras troligen nedåt före release).

Men enligt Sony så ska eg inte den vita versionen släppas utan Destiny förens senare i höst/under året.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Komplett.se har PS4 White (utan Destiny), med prel släpp i sep. (Priset är högt just nu, men ändras troligen nedåt före release).

Men enligt Sony så ska eg inte den vita versionen släppas utan Destiny förens senare i höst/under året.

Ja, mediamarkt och komplett har ju helt två olika prel datum och du har ju rätt i att Sony har bara sagt att den kommer släppas senare i år. Komplett känns ju i det dyraste laget just nu när man kan få ett svart ps4 med destiny för 3990.

Permalänk
Medlem

4199:- för vitt PS4 (+Destiny) hos GameStop nu.

Permalänk
Medlem

Någon som vet eller kan kolla vad det är för revisionsnummer på kartongen, CUH-XXXX ?

Butikerna noterar tyvärr inte det. Skulle vilja ha en med CUH-11XX.

Permalänk
Avstängd

Så gamestop har vita PS4 i lager? Här satt jag och väntade på att det skulle bli Oktober.

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Avstängd
Skrivet av leafbranch:

Någon som vet eller kan kolla vad det är för revisionsnummer på kartongen, CUH-XXXX ?

Butikerna noterar tyvärr inte det. Skulle vilja ha en med CUH-11XX.

Köp vilken som, spelar absolut ingen roll om vilken modell du har då det är så lite som ändrats, det enda som har ändrats som man kan se är att de bytt ut WiFi chippet, och bluetooth chippet, och WiFi antennen, dvs inget som har någon nämnvärd påverkan.

Skrivet av MiG-15 UTI:

Så gamestop har vita PS4 i lager? Här satt jag och väntade på att det skulle bli Oktober.

Playstation 4 white + Destiny kommer nu i veckan, medans Playstation 4 white (utan Destiny) ska komma under hösten enligt Sony.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Köp vilken som, spelar absolut ingen roll om vilken modell du har då det är så lite som ändrats, det enda som har ändrats som man kan se är att de bytt ut WiFi chippet, och bluetooth chippet, och WiFi antennen, dvs inget som har någon nämnvärd påverkan.

Jo jag vet, men när jag ändå väntat ett långt tag efter lanseringen så är det lika bra att utnyttja det på bästa sätt.
Skulle var kul att veta vad denna bundle har för revisionsnummer som sagt..

Permalänk
Inaktiv

Den vita verkar ha CUH-11xxA på alla unboxings/boxarts jag har sett. Den svarta är det svårt att hitta info på, har sett någon enstaka boxart där det står CUH-10xxA. Måste vänta till imorgon och se antar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kunzite:

Den vita verkar ha CUH-11xxA på alla unboxings/boxarts jag har sett. Den svarta är det svårt att hitta info på, har sett någon enstaka boxart där det står CUH-10xxA. Måste vänta till imorgon och se antar jag.

Säg gärna till om du hittar nått ytterligare om detta.

Permalänk
Inaktiv

Media Markt Luleå har CUH-1116A på deras Destiny bundle (svarta)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kunzite:

Media Markt Luleå har CUH-1116A på deras Destiny bundle (svarta)

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för informationen, då kanske man kan slå till på denna då.

Permalänk
Medlem

Min svarta + Destiny från CDON var också CUH-1116A

Visa signatur

PSN: Kurisumasu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godo:

Min svarta + Destiny från CDON var också CUH-1116A

Webhallen Solna likaså

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Godo:

Min svarta + Destiny från CDON var också CUH-1116A

Skrivet av bagg3:

Webhallen Solna likaså

Samma med min som kom idag från Discshop. De har dock slut på denna bundling nu.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk

Köpte vitt + Destiny idag på Gamestop i Uddevalla, 4199:-, CUH-1116A.