diablo 3 season, hur går det för er

Permalänk
Medlem

nån annan som spelar hardcore på lite högre nivå? varit i top10 ett par ggr nu men börjar bli tungt efter rank 33 på greater rifts

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wredee-2864/hero/47924400

Visa signatur

3200+ Venice | DFI LP Nf4 Ultra-D | 4*512mb | Gainward 6600gt | tot. 490gb | Tagan 430W | + en bärbar
Super pi: 26.875

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leon1:

Vadå för hype? finns ingen hype.

Tråkigaste skiten jag har vart med om, folk snackar om nystart, det är samma jävla skit fast med leaderboard där den som nöter mest ligger först. Folk med full set efter 2-3 dagar där är DH obalanserad som fan etc etc.. samma gamla visa.

Det är kul o spela så länge man hittar uppgraderingar med jämna mellanrum. Men när det går timmar efter timmar utan att man hittar något då blir det trist. Och dit kommer man relativt snabbt tyvärr.

Lade ner reaper of souls ganska snabbt efter release. Spelade lite igen innan 2.1 men nä, känner mig verkligen inte sugen.

Permalänk
Medlem

Blåste igenom ~20 T2 rifts och några greater rifts idag och hittade inte en enda uppgradering (detta inkluderar Kadala) trots att jag har flera gula delar kvar, lite halvsegt faktiskt, men fick upp en massa levlar på mina gems iaf.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Blåste igenom ~20 T2 rifts och några greater rifts idag och hittade inte en enda uppgradering (detta inkluderar Kadala) trots att jag har flera gula delar kvar, lite halvsegt faktiskt, men fick upp en massa levlar på mina gems iaf.

Vad spelar du för typ av gubbe då?
Vist kan gula vara bättre ibland men man måste även tittat på extra sakerna visa saker ger som inte syns i dmg.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Vad spelar du för typ av gubbe då?
Vist kan gula vara bättre ibland men man måste även tittat på extra sakerna visa saker ger som inte syns i dmg.

WD med pets, och visst vet jag att man ska kolla på de "extra" sakerna och att gula ibland kan vara bättre, men i det här fallet handlar det om att det helt enkelt inte droppar några legendaries till de slotsen, har t.ex inte ens sett några legendary pants eller chest droppa sedan jag började spela season.
Från Kadala så har jag på 3800 Blood shards (gamblat på den slot jag först vill uppgradera) fått 3 legendaries som båda gått direkt till salvage.
Men men, det är rätt skoj ändå, och nu när jag återigen dött i POE så får D3 lite mer tid från min sida.

Edit: spelat ett antal timmar idag och har fått ihop en hel del legendaries, de flesta inget att ha som vanligt men har iaf fått en Tasker and Theo nu till min WD (något som jag efter 80 timmar på min vanliga HC WD inte lyckats hitta), även min ganska nydingade crusader har fått ihop en hel del.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Skapade en Crusader i förrgår och nådde lvl 30 igår.
Fick fatt i ett par komiska byxor.
http://eu.battle.net/d3/en/item/pox-faulds
Mina har 75 i armor, så antar att de följer med utvecklingen, eller så hade jag tur när de droppade.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Tog äntligen lvl70 i helgen efter att helt ha dissat säsongen i princip sen den började. Gillar de nya transmogsen man får starkt och hoppas att det kommer fler delar av samma set i kommande säsonger, det om något kommer få mig att i varje fall ta mig till 70 varje säsong.

Lirar T1 nu med min season crusader och måste erkänna att klassen faktiskt är ganska rolig. Har fått första delen av Akkhan setet och ska väl börja sikta efter en RoRG när T2 blir möjligt.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Börjar faktiskt ta sig ganska bra för min del. Mest pengarna som saknas.. Får aldrig någon vault :/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/47484422

Nu jagar man bara bättre delar av allt samt en Tasker & Theo.
Behöver även en mycket bättre RoRG då den jag har i bagen är värdelös och när jag får Tasker så måste jag ta av mig mina riktigt bra Marauder-handskar.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Gått väldigt segt, började med att nöta Wiz, fick inte ihop något, Lvlade en Monk och fick lite tank gear, körde
med mina polare DH och WD, pullade och de mördade packsen.. men fick inge Flying Dragon eller ZukiWoki typ.
Lvlade en Crus, gick åt skogen det med. Men dem är rätt roliga.. och roligare blir dem!

Nu spelas en DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Arcanine-2266/hero/4785146...
Detta är den enda karaktären som haft lite tur.

Satt från 06.15-11.15 idag på morgonen och körde stenhårt, fick ihop ca: 120 legendaries, identifierade alla och hade lite tur med necklace, handskar, ring och Etrayu!!

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Börjar faktiskt ta sig ganska bra för min del. Mest pengarna som saknas.. Får aldrig någon vault :/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/47484422

Nu jagar man bara bättre delar av allt samt en Tasker & Theo.
Behöver även en mycket bättre RoRG då den jag har i bagen är värdelös och när jag får Tasker så måste jag ta av mig mina riktigt bra Marauder-handskar.

De e bara å farma, jag försöker få min 3e Vault nu på Season HC då jag dött med mina tidigare 2 gems.
Kör just nu Tower of the Damned, Tower of the Cursed samt Core of Arreat då dessa är lätta att springa igenom utan att behöva gå tillbaka osv.

Funkar även bra att bara köra Core of Arreat eller blanda in Northern Highlands i mixen, tar dock längre tid att söka igenom men det är hög chans på goblin spawn där.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

De e bara å farma, jag försöker få min 3e Vault nu på Season HC då jag dött med mina tidigare 2 gems.
Kör just nu Tower of the Damned, Tower of the Cursed samt Core of Arreat då dessa är lätta att springa igenom utan att behöva gå tillbaka osv.

Funkar även bra att bara köra Core of Arreat eller blanda in Northern Highlands i mixen, tar dock längre tid att söka igenom men det är hög chans på goblin spawn där.

Jo jag vet. Men det är så segt
Vi satt i klanen och farmade i förrgår. Hoppade mellan Northern Highlands, core of arreat, "vägen till skeleton king" och ett ställe till.

Vi körde givetvis split.
På T4.. Ingen vault. Men när jag lämnade för att däcka. Då direkt efter får dom en Vault... Min vanliga tur.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jo jag vet. Men det är så segt
Vi satt i klanen och farmade i förrgår. Hoppade mellan Northern Highlands, core of arreat, "vägen till skeleton king" och ett ställe till.

Vi körde givetvis split.
På T4.. Ingen vault. Men när jag lämnade för att däcka. Då direkt efter får dom en Vault... Min vanliga tur.

Om ni behöver pengar, och klarar T6 så släng på "guldgemet" och lite GF gear, och spring runt och cleara
"Ruins of Corvus" ACT 5.
Det spawnar småkryp som hoppar fram genom väggarna, så man springer bara runt längs mappen och köttar allt.
Efter 5-10min är man 40-60 miljoner rikare

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Om ni behöver pengar, och klarar T6 så släng på "guldgemet" och lite GF gear, och spring runt och cleara
"Ruins of Corvus" ACT 5.
Det spawnar småkryp som hoppar fram genom väggarna, så man springer bara runt längs mappen och köttar allt.
Efter 5-10min är man 40-60 miljoner rikare

Svårt att göra det när man aldrig får en gem som bara droppar i Vaulten som aldrig spawnar

Men allmänt T6 ger jäkligt bra med pengar. Fick närmare 20 miljoner under gårdagen. Men det försvinner ju direkt pga dåliga rolls + skapa bättre gems.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Ja efter jag dinga paragon 477 och inte sett skymten av en Furnace och över 30K shards brända på 2 handers så la jag ner skiten.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Ja efter jag dinga paragon 477 och inte sett skymten av en Furnace och över 30K shards brända på 2 handers så la jag ner skiten.

Om du spelat så pass mycket som paragon 477 är det kanske att ta i med att säga "skiten".
Men jag förstår din ilska lite. Man vill ju gärna se lite upgrades droppa.
Blir iofs betydligt mer sällan nu. Men nu har jag massa gear ifall jag skulle råka dö med min DH. Tror jag har helt Marauder, helt Blackthornes och helt Nathalya set i banken.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

putinutt för alla som inte får sina itemes.. själv tycker jag man får itemes, pengar osv för lätt.. hade full mara set efter 3 dagars nötande (helg)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Om du spelat så pass mycket som paragon 477 är det kanske att ta i med att säga "skiten".
Men jag förstår din ilska lite. Man vill ju gärna se lite upgrades droppa.
Blir iofs betydligt mer sällan nu. Men nu har jag massa gear ifall jag skulle råka dö med min DH. Tror jag har helt Marauder, helt Blackthornes och helt Nathalya set i banken.

Jag ville aktivt kämpa i Grifts från början och utan Furnace är det lönläst att komma upp i top så där dog min ork helt efter ofantligt många timmar spenderade.
"skit" är det väl inte men jag säger då tack o hej till det här o väntar på nästa season.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Skrivet av xarl:

putinutt för alla som inte får sina itemes.. själv tycker jag man får itemes, pengar osv för lätt.. hade full mara set efter 3 dagars nötande (helg)

Håller faktiskt med. Kanske bara har haft bra med tur men flödet utav legendary och set-items har varit sjukt.

Visst är det kul med loot, men inte när man har fullt set redan på paragon level 50.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Började season med en WD, spelade med den en vecka sedan tröttnade och startade en wizard istället. Har fått ihop ett firebirds set, nu återstår bara att hitta prylar med bättre roll

http://eu.battle.net/d3/en/profile/motor-1462/hero/48925708

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

putinutt för alla som inte får sina itemes.. själv tycker jag man får itemes, pengar osv för lätt.. hade full mara set efter 3 dagars nötande (helg)

Skrivet av dysenteri:

Håller faktiskt med. Kanske bara har haft bra med tur men flödet utav legendary och set-items har varit sjukt.

Visst är det kul med loot, men inte när man har fullt set redan på paragon level 50.

Alla har ju olika tur, själv har jag efter 80+ timmars aktivt spelande, 20000 blood shards och paragon 204 i season inte i närheten av fullt set ens med RoRG.
Däremot har jag ju fått typ 10 versioner av de 3 setdelar jag faktiskt fått.

Edit: Verkar ha mer tur med min DH än med någon av mina WDs, har 6set bonus nu på Marauder efter att ha börjat spela den igår.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Avstängd

Gearat upp till ny men provade solo o tog 39 och skulle börja köra 4 manna men strömmen gick vid 41 =/.
Tråkigt att det inte direkt handlar om varken gear eller skill utan mer rng för hur bra det ska gå.

Permalänk
Medlem

Levlade upp en monk bara för att jag älskar monks.
Hade en del dexterity + lightningdmg gear i banken efter min DH.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/49532093

Slutade efter craftande av vapen med att jag kunde lira T2 efter en /played på 5h

Ligger på +70% lightning dmg.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kniff-1513/hero/47501627
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kniff-1513/hero/48193781
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kniff-1513/hero/49441145

RIP

Bäst rankad #17 Barb Eu Season HC, Grift 31.

Nuvarande barb : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kniff-1513/hero/49489589

Saknar en hel del grejer för att kunna progressa igen, får se om jag orkar ta tag i det.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Tog Grift 28 nyss på Season hardcore, har inte ens provat vanliga rifts på T6 än så det kändes lite pirrigt.
Gick bra men är glad att jag drog mig ur trial när jag gjorde dock för jag hade lätt klarat några waves till men själva riften hade jag bara 2 minuter kvar när jag var klar och min Awareness triggade för andra gången någonsin på denna char i riften så högre hade jag inte velat köra förrns jag är mer bekväm.

Edit: Grift 30 avklarad utan bekymmer, hittade en Unity tidigare så klart mycket bekvämare nu och levlar upp de gems jag använder.

Edit2: tog Grift 34 igår och tror jag skulle grejja iaf 35/36 med nuvarande gear. Dock ser jag Grifts mer som ett sätt att uppgradera gems än nånting annat.

Edit3: död tråd?
Ge mig fler vapen, alla dessa Ramaldnis Gifts som droppar som ingen ens vill ha när jag erbjuder de jag spelar med även i pub games.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Hej hej hej!

Shanks p542 EU Season Wizard här!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Shanks-2130/hero/50019965

Inne på min tredje wizard atm som man nöter vidare med ^^
Har tagit solo Grift 37 som bäst, rank 35 i skrivande stund. (Grift 38 utan att klara inom tiden)

Det man har att se fram emot är väl att uppa gemsen igen till 40'ish och be till RNGeeesus om en bra %Fire Stone of Jordan som aldrig verkar droppa
innan man kan försöka klättra lite på leaderboards

Visa signatur

// JF

Permalänk
Medlem

Går rätt bra! Har en "Färdig" Concemn Crusader och en nydingad Jade doc (saknar dock Furnace m.m.).

Profiler:
"Starke": http://eu.battle.net/d3/en/profile/perperub-2689/hero/4885721...
"Hypnotic": http://eu.battle.net/d3/en/profile/perperub-2689/hero/5003864...

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Gainward GeForce RTX 2080 Triple Fan | Gigabyte Aorus Z390 Elite | Intel Core i7 9700K | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x8GB | Samsung 970 EVO Series | NZXT H440W NE

Permalänk
Medlem

Klantade mig och dog med min DH idag, Paragon 465, tror jag tar en kortare paus så får vi se om jag orkar lira nå mer i S1 eller om jag kommer tillbaka i S2.
Har nästan identiskt gear med ett fåtal undantag i min stash så att komma tillbaka är inte så svårt.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Edit3: död tråd?
Ge mig fler vapen, alla dessa Ramaldnis Gifts som droppar som ingen ens vill ha när jag erbjuder de jag spelar med även i pub games.

Suttit en stund och stirrat på vad du har i dina bags Känner knappt igen någon av prylarna, missat en del information ser jag.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Suttit en stund och stirrat på vad du har i dina bags Känner knappt igen någon av prylarna, missat en del information ser jag.

Hehe, vanliga gems, Legendary potions, Legendary gems, Ramaldni's Gift, crafting material samt ett gäng Greater Rift Trial Keys.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Hehe, vanliga gems, Legendary potions, Legendary gems, Ramaldni's Gift, crafting material samt ett gäng Greater Rift Trial Keys.

Jaha Det är nog allt efter vanliga gems som jag inte sett än. Iofs började jag på en ny gubbe (season) när patchen släpptes men har bara blivit lvl 35 eller nåt. Antar att Season går ut på att klara allt så fort som möjligt? Har iaf inte lirat på min vanliga main än. Eller är sakerna du nämnde Season specifika?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9