Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Felfri router

Hej!

Ville bara meddela att jag köpte en Asus RT-N56U för några månader sen och att den fungerar felfritt! Kopplar två stationära datorer med nätverkskabel, en bärbar trådlöst + Wii U, 2 surfplattor och även frugans mobil på det trådlösa. Funkar hur bra som helst. Tjo!

Permalänk
Medlem

Kör själv med RT-AC66U och är mer än nöjd med den.

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

OK. Intresseklubben antrecknar och ler......

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Hej!

Ville bara meddela att jag köpte en Asus RT-N56U för några månader sen och att den fungerar felfritt! Kopplar två stationära datorer med nätverkskabel, en bärbar trådlöst + Wii U, 2 surfplattor och även frugans mobil på det trådlösa. Funkar hur bra som helst. Tjo!

Då kan jag meddela att jag har en Technicolor TG799 som jag fick gratis. Den fungerar felfritt!
Två STB, två PC, NAS, Rasp-server, PS4, och PS3 med kabel. Wii, 5-6 laptops, 5 telefoner och en surfplatta via wifi.
Funkar hur bra som helst.

Permalänk
Medlem

Min spis funkar skitbra, upp till 4 plattor trådlöst.

Permalänk

Har samma router, bästa jag haft faktiskt. Billig och bra. Däremot så är den lite svajig när man kör den som mediaserver och torrentklient. Tror de dyrare Asusarna är bättre på den fronten.

Permalänk
Medlem

Har två stycken Asus rt-n66u som jag är grymt nöjd med! Däremot är kärringen därhemma snål och ungen skriker oavbrutet. Påverkar dock inte min uppkoppling....😉

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tråden låst då den saknar diskussionsvärde/frågeställning.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...