Värt att köpa GW2 ?

Permalänk
Medlem

gw2 är skit kul när man kör med polare etc och lvlar att göra world bossar och sånt för första gången är seriöst det coolaste, Men det har inget specielt end game så man tröttnar väldigt fort, men om du kan få det för ett bra pris så äre lätt värt att köpa

Permalänk
Medlem

Ingen aning hur pass bra det skulle vara till andra spel men till GW2 tycker jag det duger gott och väl med en vanlig musen. Jag känner att högerhanden är tillräckligt upptagen med att styra kameran och välja targets. Man har inte så tokmånga skills i GW2 så tangentbordet räcker gott och väl anser jag.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

GW2 är nog det MMORPG jag tröttnat på snabbast av alla dom jag har testat. (WoW, Aion, Rift, Warhammer, SWTOR, säkert någon till.)
Skaffade det för typ 1-1,5 år sedan, och fick upp tre olika karaktärer till lvl ~15
Insåg sen hur trist det var (och då spelade jag t.o.m. med en irl-polare) och har inte startat spelet sedan dess.

Nu vet jag att man knappast kan döma ett MMORPG efter att enbart ha spelat det i lowlvls (om någon sa att dom inte gillade WoW efter att ha levlat till 15 hade jag bara skrattat åt dom) men jag klarade helt enkelt inte att spela mer. Spelet kändes bara så "meh". Dodge-systemet var inget jag gillade alls heller.

Hade exakt samma erfarenhet.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB