Permalänk
Medlem

Swedish Soldiers - GTA V Crew

Nystartad crew för oss som:

- Föredrar missions (även om races och deathmatches självklart är ok också)
- Spelar på en sund nivå och vill ha en crew där man inte måste vara inloggad 24h/dygn
- Gillar att spela tillsammans med mottot en för alla, alla för en och har förståelse för att alla medlemmar är bra på olika saker
- Är över 25 år

10 första som joinar blir direkt befordrade till Representatives.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/swedish_soldiers
-------
EDIT 2015-06-30:

Crewen är numera väl etablerad med över 200 medlemmar. Vi spelar PS4 och PC. Det finns några enstaka som fortfarande spelar PS3, men i princip ingen på vare sig XB1 eller XB360. Vad vi spelar har också förändrats allt eftersom spelet (och vi spelare) utvecklats.

Reglerna har förändrats över tiden och de aktuella reglerna hittar du på vår hemsida.

Crewen är invite only. När du skickat en request för att joina får du ett mail med några frågor. Det mailet sänds till ditt konto på Social Club. Det är alltså viktigt att du kollar din mail där regelbundet.

Uppdaterade regler och aktuell information om hur man joinar crewen.
Permalänk
Medlem

Nu är vi fyra st och har börjat levla upp lite på crewen. Gå gärna med! Även någon som vill hjälpa till att designa nytt crew emblem är hjärtligt välkommen. Så här ser vårt nuvarande ut:

http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/9785/3646926/pub...

Permalänk

Måste man vara 25? du kan inte sänka den till 20 ?

Permalänk
Medlem

Xbox? PS3?

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Vi kör PS3.

Det är "mognadsgraden" 25 år som är viktigast egentligen snarare än exakt siffra. Välkommen om du vill spela med oss "gubbar" Joakim!

Permalänk

Hej,

Jag är lite sugen på att gå med i ett crew och tyckte att era punkter lät vettiga. Jag är iofs 33 så det är nog jag som blir gubben i sammanhanget i sånna fall

Jag har inget headset ännu men ska införskaffa ett snarast. Kör ni in-game chatt eller skype?

Permalänk
Medlem

Vi har inte kört så jättemycket än. På fredag, både dagtid och kvällstid samt på lördag blir det en hel del.

Headset/Mic inget krav (även om det underlättar såklart) men det är, såvitt jag vet, ingen som skypar.

Jag själv är 43 och är troligtvis äldst i gruppen.....eller?

Permalänk
Medlem

Nu med de nya spelformerna på GTA V med bl.a. Capture, Raid mm har vi glädje av fler medlemmar.

Provspela med oss och se om vi trivs med varandra!

http://socialclub.rockstargames.com/crew/swedish_soldiers

Några regler:

- I Missions så HJÄLPER vi varandra så att alla klarar det/överlever.
- I Freemode så spelar vi oftast Closed Crew Server och där dödar vi INTE varandra.
- Vi hjälper nya spelare att levla upp/låsa upp genom att t.ex. låta "rätt" spelare vinna race mm.
- Spelare med orimligt bankkontsaldo/level bannar vi och rapporterar till Rockstar.
- Vi spelar PS3 och alla är VUXNA och spelar på ett VUXET sätt.
- Mic/headset är välkommet men inget krav.

Välkommen!

Permalänk
Medlem

Flera i crewen har köpt PS4 och förbokat GTA V så om du vill vara med i en bra crew från dag 1 på PS4 är du välkommen att gå med. Läs också föregående inlägg för mer info om oss. PS3-spelare fortfarande välkomna.

Permalänk
Medlem

Ikväll 19.30 kör vi. Det blir mest ddeathmatch lts och versus men även races och lite annat. Joina crewen via länk ovan och logga in ikväll och joina Crew members. Vi ses!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har precis joinat via socialklubb i väntan på release till PS4an. Kul med ett svenskt crew med hög mognadsgrad:)

Permalänk
Medlem

Kul! Vi "ses" på torsdag i nästa vecka!

Har du spelat GTA V innan?

Permalänk

Absolut, ligger runt 70 i level. Men det blir en nysatsning nu med ny tv, ps4 och en nyrenoverat rum så jag kan börja använda mick:) Dock inte varit med i ngt crew innan.

Permalänk
Medlem

Ok, ska bli kul att spela med dig. Att vara med i en aktiv crew där man spelar med samma personer ofta är verkligen ett lyft för spelet. Vi var ett gäng på ca 8-10 personer som var väldigt aktiva första 4-5 månaderna efter releasen till PS3 så varje kväll man gick in fanns det alltid minst 4 st (oftast fler) i crewen att spela med. Ser fram emot samma sak nu på PS4:an. Själv spelar jag oftast efter 19.30 på kvällarna.

Permalänk

Lär bli ungefär samma för mig. Lilltjejen somnar runt 20.

Hur funkar det rent tekniskt, är jag per automatik med i ert crew eller ska jag adda någon av er ingame eller hur funkar det?

Permalänk
Medlem

Svaret nu är ju för PS3, men jag tror inte det skiljer så mycket till PS4. Det du gör är att du väljer Online och sedan Crews och där letar du upp vår crew och väljer "Set As Active Crew". Sedan kan du backa tillbaka och välja View Members. Där kan du se vilka som är online. Då kan du joina den vägen. När jag spelar så brukar jag kolla in vilka i crewen som är online med jämna mellanrum och skicka s.k. Crew Invites till de som är online så att de kan joina samma session. Du kan adda mig som vän också när vi väl är online samtidigt.

Permalänk

perfekt, då kör vi på torsdag förutsatt att jag fått hem nya tv;n

Permalänk
Medlem

Imorgon smäller det! (Skrev felaktigt torsdag i nåt tidigare inlägg). Hämtar spelet på väg hem från jobbet och tror jag är online från ca 18-18.30 nån gång. Joina crewen eller leta upp mig online så kör vi!

Permalänk

Hinner nog inte mecka ihop allt till ikväll men joinar senare i veckan!

Permalänk
Medlem

Kul att träffa alla nya nu på PS4. Hittills är vi 7 st som spelat GTA på PS4 i crewen, varav jag lyckats spela med 4 av er. Fler är självklart välkomna och alla som spelar för oss blir direkt promotade till Representative

Just nu kör vi en tävling att först nå 100K i score för crewen för att bli promotade till Lieutenant.

Vi ses i Los Santos!

Permalänk
Medlem

Precis skaffat på ps4 efter en tid på ps3, jobbar gärna

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ikväll från 19.30 hostar jag playlists från RS. Vi ses!

Permalänk
Medlem

Jag vill se en sån här grupp när GTA V släppts till PC sen.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Fredag 19.30 hostar jag playlists igen, både RS men även lite kul user jobs jag hittat. Vi ses!

Permalänk
Medlem

Onsdag 19.30 hostar jag igen. Nya och gamla medlemmar välkomna!

Permalänk
Medlem

Hur aktiv är crewet? Har nyss köpt mig ett PS4 och Gta 5. Dock bara hunnit till rank 20

Permalänk
Medlem

Det är väldigt aktivt (även om mitt svar här har dröjt). Du hittar 5-10 spelare i crewen online i princip varje kväll och ibland fler än så.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nu öppnar vi crewen för alla PC-spelare också. Joina Social Club redan nu och gå med i crewen direkt så hittar du svenska vänner att spela med från dag 1.

PC-delen av crewen administreras av HandsomePhil69. Du hittar honom bland våra Crew Commisioners.

Vår hemsida: http://crewleader.wix.com/swedish-soldiers

STEAM: http://steamcommunity.com/groups/swesoldiers

Välkomna!