Gammal thrustmaster ratt till datan, drivrutiner?

Permalänk

Gammal thrustmaster ratt till datan, drivrutiner?

Hej har en gammal ENZO Ferrari Force GT ratt från thrustmaster som behöver drivrutiner men kan inte hitta några....
Har testat att söka via windows efter drivrutiner men windows hittar inga men det borde ju finnas på nätet och hämta...
Någon som vet vilka jag bör ladda ner och installera?

Ratten: https://www.google.se/search?q=thrustmaster+gt&safe=off&rlz=1...

Visa signatur

CPU: Ryzen 3900X PSU: Corsair 750 GPU: Asus GTX 1080ti Moderkort: 570x Strix-E RAM: G.Skill Trident Z 32Gb

Permalänk

okej efter mkt letande hittade jag drivrutiner men nu är det så att när jag svänger fullt till höger så svänger bilen vänster i spelet.
Någon som vet vad som kan vara fel?

Visa signatur

CPU: Ryzen 3900X PSU: Corsair 750 GPU: Asus GTX 1080ti Moderkort: 570x Strix-E RAM: G.Skill Trident Z 32Gb

Permalänk

Invertera

Det är inte så att du i spelet kan invertera kontrollerna, ungefär som man kan göra med Y-axeln på vissa möss?

Visa signatur

Intel core i5 760 @ 3.63Ghz| Msi 560Ti HWK/9800GT| 10GB ram 1TB seagate|Noctua NH-U12P SE2| Fractal R3 White ||| Äpplet fick flytta sig för en mer arbetsinriktad maskin, Dell XPS15 (gen2) | IntelSB Core i7 2640m @ 3.2Ghz (Dualcore.m HT) | GF GT540m | 8GB ram | 500GB WD CavBlack | 1080P AdobeRBG | JBL-ljud |||
"VAR E CHIPPET!!?"

Permalänk

Inte det som är problemet dock för jag kan svänga både höger och vänster som det ska vara men när jag drar ratten i botten åt höger så tror ratten att jag svänger vänster.....

Visa signatur

CPU: Ryzen 3900X PSU: Corsair 750 GPU: Asus GTX 1080ti Moderkort: 570x Strix-E RAM: G.Skill Trident Z 32Gb