Playstation 4 - Folk att spela med

Permalänk
Medlem

Tjena! Har köpt The last of Us och letar efter folk att spela med. Är 14 bast (gärna personer i min ålder). Har tänkt införskaffa mig rätt många spel i höst; FC4, GTA5, FIFA15, NHL15, Destny och minecraft. Är du intresserad att köra något av dessa spelen i framtiden är du välkommen att adda mig på PSN: VicNic25. Skriv gärna här om du addar mig och vilka spel du kör/kommer att köra. Kan komma att införskaffas fler spel än jag skrev ovan såsom COD AW.

Permalänk
Medlem

Lidodido88 kan ni adda, ska gå igenom tråden här senare och lägga till lite folk.

Har TLOU och Killzone (aldrig provat MP där dock), samt Awesomenauts. Första konsollen jag äger dock så FPS-spel känner jag mig helt vilsen i, så är ni ute efter seriösa spelare med lite skillz är jag nog fel person. Kan ju vara kul att spontant haka på i nåt spel om man ser någon i vän-listan som sitter och lirar tänker jag dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lidodido:

Lidodido88 kan ni adda, ska gå igenom tråden här senare och lägga till lite folk.

Har TLOU och Killzone (aldrig provat MP där dock), samt Awesomenauts. Första konsollen jag äger dock så FPS-spel känner jag mig helt vilsen i, så är ni ute efter seriösa spelare med lite skillz är jag nog fel person. Kan ju vara kul att spontant haka på i nåt spel om man ser någon i vän-listan som sitter och lirar tänker jag dock

Addade dig precis.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Lirar inte så många spel för stunden men har killzone och TLOU. Destiny är bokat också!

PSN: Brannvin

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk
Medlem

Psn: Hojte_

Spelar änsålänge bara bf4 och har last of us oöppnat men adda på

Permalänk
Medlem

Spelar bf4, nfs rivals fifa 14 lägg till mig om ni vill spela nåt psn: adamandreasson

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Nu har jag köpt UFC och även The Last of Us så det är bara adda på!

Permalänk
Medlem

PSN: Alliadria

Äger bara Cod Ghosts som man kan spela multiplayer på men köper gärna andra spel om nån har nått bra tips.

Ska införskaffa Destiny när det släpps och tar gärna emot vänförfrågningar!

Har Ps3 också.

Permalänk
Medlem

fick hem mitt ps4 idag och vill gärna ha lite mer folk att lira med! kommer främst spela destiny när det kommer men är öppen för förslag. PSN: nsvanfors

Permalänk
Medlem

Tja boys! Mitt nick på psn är detsamma som här. Har nuvarande bara UFC spelet men fifa 15 är förbokat. Någon som vill sparra lite?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tja! mitt namn på psn är generalpattenp, kommer mest spela destiny men äger även kz, cod:ghosts, fifa 14, och lite annat

Permalänk

*bort*

bort
Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Lägg till om du vill panga bf4. PSN; dividish

Permalänk

Precis fixat PS4 så just nu är det bara Destiny och Metro Redux som gäller, men adda gärna Shark-man999 för det kommer bli köp av FIFA, GTA, Madden m.m i höst och det vore kul att ha några att lira lite casual MP med.

Permalänk
Medlem

Joelgbg85 på psn, spelar mest destiny nu men är på vad som bara det är kul

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Hej

Jag spelar BF4 och heter Damzix så någon spelsugen så bara o lägga till.

Permalänk
Medlem

Hej hopp!

Tjenare alla glad gamers!
tänkte kolla om det är någon som vill spela någon gång. Spelar just nu bara BF4.

jockebr00r på PSN

Permalänk

Har skrivit mitt namn tidigare, men är någon sugen på att lite ett par Queens Wrath på destiny så kontakta gärna mig! Är bara 22 och klarar inte att sola dom än :/

Heter Kastroullen på PSN.

Permalänk

Så nu har jag även köpt mig Destiny och även Driveclub som jag är helt fast vid

Permalänk
Medlem
Skrivet av kentan900:

Så nu har jag även köpt mig Destiny och även Driveclub som jag är helt fast vid

Hej, såg att man kan köpa "Driveclub PS+ edition fullversionuppgradering" på PS store, får jag hela spelet för bara 369kr?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag tydligen får du det, men tror inte det är igång än, iaf inte online delen än pga server problem! Men de jobbar på det tydligen!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Tjo, har nog skrivit här tidigare, jag spelar Watch Dogs och BF4.
Adda mig på på PS4 och skriv lite om dig själv haha. HundredthCloth4

Permalänk
Medlem

PSN: BLACKARMY-AIK.
Är fritt fram att adda.

Lirar mesta dels PS3 för stunden pga att det inte finns särskilt mycket till PS4 just nu.
Men jag har The Last of Us (även till PS3), Wolfenstein, Killzone, Battlefiled 4, NFS: Rivals, AC: Black Flag, Desitny så klart.

Visa signatur

Xbox live: micke9900, Playstation network: BLACKARMY-AIK

Permalänk

PSN: Wonaak

Jag är 25 år, nybliven pappa och student. Spelar PS4 när jag får tid över. De spelen jag har för tillfället är: Destiny, D3 och Shadow of Mordor. Kommer skaffa nya Dragon Age och förmodligen GTA 5. Adda mig gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

PSN: twinlight2

Spelar inte så mycket multiplayer men kör Zen Pinball, PvZ: Garden Warfare och bilspel. Har dock inte skaffat Driveclub ännu..

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

PSN: Dahla77

Lirar endast Diablo 3 just nu. Får se vad det blir när jag är klar med det.

Permalänk
Medlem

Någon här som vill lira The Last Of Us i multiplayer? Prövade lite igår, och tyckte att det var rätt kul. Men saknar folk att köra med som har mic och snackar så man kan köra lite taktiskt. Lägg till Marinlik om ni vill lira, om ni redan ha r mig på PSN så släng iväg ett meddelande om ni vill lira.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Spelar Minecraft, Watch Dogs för tillfället. Självklart blir det lite GTA V när den kommer och flera liknande spel.

Jag älskade Invokers Tournament, den kommer snart som "free play" spel och kommer vara gratis. Ska släppas under november månad. Så kommer säkerligen spela det väldigt ofta.

mitt psn: tforsman

Så bara adda mig, alltid skojigt att spela online med svenskar.

Visa signatur

Operativsystem: Foresight Linux | Foresight Linux utvecklare | Foresight rådet | Google+

I've heard: When the RedHat developers present new packages to Linux User-Group, before the meeting is over,Foresight people will have downloaded the source, created a Foresight package, uploaded it,and it will be available for anyone to use.

Permalänk
Medlem

PSN: LaxMedFlax

Har NHL 15, FIFA 15, Trials, Shadow of Mordor. Funderar på att köpa The Crew och Far Cry 4!

Permalänk
Medlem

Psn: imagination90
Ålder: 24
Konsol PS4

Spelar : GTA V. Destiny, cod AW, last of us. Ska införskaffa mig farcry 4

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H