nikolodeon gamla serier svenska

Permalänk
Medlem

nikolodeon gamla serier svenska

fick en impuls att hitta alla gamla serier man kollade på när man va yngre på svenska efter mycket sökande hittade ja många dvd till försäljning dock bara engelska. så sagt och gjort gick in på deras hemsida ringde upp dom fick som svar att dom skulle återkomma med info 2 månader går inget samtal tillbaka.
ringer igen fick samma svar 2-3 månader går och ja ringer upp igen. fick då veta att dom har inget med försäljning av material och det har med licenser att göra med så det vart ju lite surt och nu har jag inte en aning vart mitt nästa steg är för att hitta dom på Svenska.

och dom e väldigt svåra att hitta på piratvägen också någon som har tips ??

bland annat dom här jag inte hittar

The Ren & Stimpy Show

Rocko's Modern Life

Rugrats

CatDog

Aaahh!!! Real Monsters

The Wild Thornberrys

Permalänk
Medlem
Skrivet av kruukzz:

Rugrats
Catdog
Wild thornberrys
Ren & stimpy show

De är dem lättaste att hitta och resterande såsom Rocko's moderna liv men framförallt Aaaah real monsters är ruskigt svåra att hitta och känner ingen som har avsnitt eller ens hört talas om att någon spelat in serierna tråkigt nog

dom du listade där vart kan hag finna dom på svenska ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kruukzz:

Alla finns på privata trackers, med svensk dubbning. Och några avsnitt hittar du även på www.nostalgikanalen.se

Tack för hjälpen får försöka kolla runt lite till men skulle man inte kunna ringa nått tv arkiv i sverige som gar det nånstans då nuck säger dom inte har med licenserna att göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av kruukzz:

Disney = Visar Darkwing Duck på helgerna

Nickelodeon = Dom har lovat mig lägga upp gamla serier på en Youtube kanal / deras webbplats för några månader sedan ännu inget som hänt

TV4 = Visar Dink den lilla dinosaurien som sändes på FilmNet tror också på helgerna
http://www.tv4.se/dink-the-little-dinosaur/avsnitt/dink-the-l...

SVT = Har ett öppet arkiv med det dom själva har rättigheterna till som sändes för längesedan dock nästan ingenting Tecknat av intresse för min del

TV3/ TV5 = Visar inte tecknat längre utan dem tävlar mest mot varandra om att visa annat typ serier..och bonde söker fru liknande shower

Dina största chanser att hitta mer tecknat som du söker är att ansöka på stängda privata "trackers" / sidor och hålla utkik på Nostalgikanalen.se!*

tack så mycekt för hjälpen