Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Medlem

En till butik som inte direkt är dator-relaterat, men kanske uppskattas ändå!

http://www.happysocks.com/se/

Riktigt snygga kalsonger och strumpor

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mygan:

En till butik som inte direkt är dator-relaterat, men kanske uppskattas ändå!

http://www.happysocks.com/se/

Riktigt snygga kalsonger och strumpor

Hehe nice sida. Gillar färgglada strumpor och det, har mycket sånt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manchers:

Webbhallen har börjat sänka en del nu, är själv ute efter en tv som jag såg de hade sänkt med 2000 kr!

Var ser du detta?

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

www.cdon.se verkar ha börjat lite tidigare iallafall

Permalänk
Avstängd

Får man med smartband om man köper Xperia z2 från siba

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Webhallens Black Friday...

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Var ser du detta?

Har följt TV:n slaviskt på prisjakt hela kvällen, och vips dalade priset från 12 till 10 tusen hos Webhallen och ElectroWorld. Sen såg jag att de hade sänkt en del andra TV hos Webhallen med, ex. Samsung 55" LED-TV UE55H7005SQXXE Kampanjpris! (Ordinarie pris är 13790 kr) 10990 kr.

Permalänk
Medlem

Vad har Sverige med Black Friday att göra? Är inte detta en Amerikansk tradition?..

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Vad har Sverige med Black Friday att göra? Är inte detta en Amerikansk tradition?..

Jo fast sverige började med detta av någon anledning lite smått förra året, alltid bra med fler reor ju!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Vad har Sverige med Black Friday att göra? Är inte detta en Amerikansk tradition?..

Säger du likadant åt Halloween och allt som hör därtill?

Visa signatur

Datorer är kul!

Permalänk
Entusiast

Någon som vet om Inet och Webhallen drar igång vid midnatt eller under morgondagen?

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Avstängd

Men ge Fan i att kommentera om black Friday är svenskt eller inte, vi har förstått att ni inte gillar idén. Men låt oss andra som gillar att göra fynd njuta av denna dag.

Får samtidigt tacka TS som uppdaterar kontinuerligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fronix:

Vad har Sverige med Black Friday att göra? Är inte detta en Amerikansk tradition?..

Sverige strävar ju efter att bli ett mini-usa det kan du väll inte ha missat det är ju solklart ändå uppifrån regeringsnivå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Någon som vet om Inet och Webhallen drar igång vid midnatt eller under morgondagen?

Webhallen startar vid midnatt

EDIT: Vet ej när Inet ska starta

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Någon som vet om Inet och Webhallen drar igång vid midnatt eller under morgondagen?

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/kampanje...

Permalänk
Skrivet av Fronix:

Vad har Sverige med Black Friday att göra? Är inte detta en Amerikansk tradition?..

Det må vara att det inte har någon koppling till landet Sverige i sig men black friday är genialt.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dragneel:

Webhallen startar vid midnatt

EDIT: Vet ej när Inet ska starta

Tack! Nä, Inet har varit liite smyg under dagen.

Tack!

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Fronix:

Vad har Sverige med Black Friday att göra? Är inte detta en Amerikansk tradition?..

Skrivet av seraj5:

Jo fast sverige började med detta av någon anledning lite smått förra året, alltid bra med fler reor ju!

BF är väldigt amerikanskt, det har blivit en inbiten del av ThanksGiving helgen. Men den kommersiella biten att ha ett ordentligt avtramp på julförsäljningen och stampa igång en annars kanske vilande period behövs lika mycket i Sverige som USA för handeln.

Ordet Black är just för att nu börjar butikerna visa svarta siffror istället för röda.

Då det inte är något vidskepligt hokuspokus utan bara ett gemensamt datum att röja igång handeln, och då med en massa erbjudanden som faller köparna i smaken och butikerna får en boost. Alla glada... eller?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Fick precis en notis i min telefon att Sony.se kör Black-Friday också

http://www.sony.se/black-friday

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Medlem

Går att hitta SIBAs Black Friday här, dock tror jag inte priserna är justerade ännu utan det görs 06:30.
http://www.siba.se/kampanj/blackfriday

Visa signatur

Mina utvecklade browser extensions:
Prisjakt Snabbsök för Chrome

Permalänk
Medlem

Hmm, kommer inet också köra? inte mycket reklam på deras sida iallafall.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Och så crashar allt!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

så klart cdon skulle göra en komplett!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inaktiv

Va bra CDON funkar hehe

Permalänk

Komplett:
500: Oj, något gick galet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

så klart cdon skulle göra en komplett!

Lyckas varken med CDON, komplett eller elgiganten xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Och så crashar allt!

Haha tänkte precis på samma sak, nästan ingen sida fungerar längre.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

Sidorna laggar sönder sig !

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem

samma här xD

Visa signatur

Stationär: [INTEL i7 2600k (@4.6GHZ) h100] [ASUS Sabertooth P67] [Corsair Vengeance™ DDR3 @2133MHz 16GB] [Powercolor R9 290 pcs+ CrossFireX] [intel 240gb ]
stationär nr2: [Intel q8200][Nvidia 9800GTX 512mb][8 GB ddr2][vx450w]

Permalänk

Haha, kom in på datorkomponenter på komplett. Inget annat dock.