Permalänk
Medlem

Ps4 Spel

köpte mig ett ps4 idag o tänkte kolla om några av dessa är nått att ha?

Infamous 3 Second Son
Rayman Legends
Watch dogs
Destiny?

Visa signatur

CHASSI Fractal Design Arc Midi R2 - NÄTAGGREGAT EVGA SuperNOVA G2 750W
MODERKORT Gigabyte GA-Z77X-D3H - PROCESSOR 8700k
MINNE Corsair vengeance 3000mhz 16 GB - GRAFIKKORT EVGA1070 TI
SSD SSD 240GB OCZ Arc 100

Permalänk
Medlem

Rayman Legends är en av de bättre 2D plaform spelen som släppts senare åren, med det sagt Vita/Wii U versionen av spelet är betydligt bättre då de innehåller mer spelmoment o.s.v, så har du de plattformarna så är bör du skaffa spelet på en av dom och inte alla andra.

Infamous är bra men allt för kort, 1&2'an är enligt mig bättre, men hittar du spelet för mindre en 200kr så köp, inFAMOUS: First Light kommer med PS+ nästa månad, dvs om 1,5 vecka.

Destiny blir galet trist efter man kört igenom alla uppdrag en gång för min del vart spelet en rejäl besvikelse på alla fronter förutom vapen känsla, men det hjälpte inte mig att hålla mitt intresse uppe.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Watch dogs o destiny verkar blivit besvikelser.
Ej kört watch dogs själv så kan inte uttala mig om det. Kört en del destiny på en polares x one och det känns lite ytligt och lever inte upp till hypen tyvärr. Hade förväntat mig ngt djupare med mer story och rpg element.
De andra vet jag inget om. Får du tar på watch lr destiny billigt så är de nog helt ok lir.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk

Spel som jag kan tipsa om till PS4 är: The last of Us, Diablo 3 och Battlefield 4. The last of us är i mina ögon det bästa spelet jag har lirat. Diablo 3 är riktigt kul, dock något kort story. Sen Battlefield 4 är riktigt gött att lira om man är några polare. Höll på att glömma GTA 5 som också är ett måste. Tomb Raider Definitive Edition var även det ett helt ok spel. Killzone var snyggt men ganska tråkig story som inte berörde alls. Har du barn så funkar Knack dessutom, min dotter har varvat det några gånger 😊 Sen har jag bokat Dying Light som kommer snart, hoppas det är så bra som det verkar vara. Watchdogs var för mig en besvikelse, orkade inte spela färdigt det, sen Destiny verkar vara väldigt enformigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krissmeister:

Spel som jag kan tipsa om till PS4 är: The last of Us, Diablo 3 och Battlefield 4. The last of us är i mina ögon det bästa spelet jag har lirat. Diablo 3 är riktigt kul, dock något kort story. Sen Battlefield 4 är riktigt gött att lira om man är några polare. Höll på att glömma GTA 5 som också är ett måste. Tomb Raider Definitive Edition var även det ett helt ok spel. Killzone var snyggt men ganska tråkig story som inte berörde alls. Har du barn så funkar Knack dessutom, min dotter har varvat det några gånger 😊 Sen har jag bokat Dying Light som kommer snart, hoppas det är så bra som det verkar vara. Watchdogs var för mig en besvikelse, orkade inte spela färdigt det, sen Destiny verkar vara väldigt enformigt.

Diablo 3 är det samma som på pc? Bf4 kör jag på dator så behövs inte på konsolen ☺ ska kolla in last of US ☺

Visa signatur

CHASSI Fractal Design Arc Midi R2 - NÄTAGGREGAT EVGA SuperNOVA G2 750W
MODERKORT Gigabyte GA-Z77X-D3H - PROCESSOR 8700k
MINNE Corsair vengeance 3000mhz 16 GB - GRAFIKKORT EVGA1070 TI
SSD SSD 240GB OCZ Arc 100

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriffe93:

Diablo 3 är det samma som på pc? Bf4 kör jag på dator så behövs inte på konsolen ☺ ska kolla in last of US ☺

Typ, lite annorlunda är det väl, man har en dash och lite annat men i princip samma spel. För övrigt så tycker jag att du kan kolla in Bloodborne, The Order: 1886, Until Dawn och Uncharted 4. 4 stycken spel som kommer snart som jag tycker verkar väldigt bra. Annars finns det inte så mycket spel som inte också finns på dator. Infamous: Second Son och Dying Light tyckte jag var väldigt bra och de va första spelen jag körde på PS4 när jag köpte det, lite korta dock. Utöver det så är det Destiny som jag har spelat mest av alla spel och jag tycker det är kul men det är väldigt mycket spelande för att komma någon vart när man väl är level 20 och det är mest samma sak hela tiden.