Dockningstation Surface Pro 2

Permalänk

Dockningstation Surface Pro 2

Hej!

Jag har inhandlat en Microsoft Surface Pro 2 och är hittills väldigt nöjd.
Nu är jag på jakt efter dockningsstationen.

Mitt problem är att jag inte kan hitta en enda en återförsäljare som har den på lager.
Jag har snackat med Dustin, Mediamarkt och Siba som inte har den på lager.

Finns det någon som kan hitta en återförsäljare som säljer dockningstationen så hör av er!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att den har släppts ännu?
Om den har det så måste det skett väldigt nyligen i så fall. Men kontakta någon återförsäljare och fråga när de får in den i lager?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Microsoft har valt att inte prioritera Sverige. Den infon jag har fått från Techdata och Ingram är att den ska komma in i Mars.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

"Kommer snart" enligt Microsoft Sverige Online Store.
Man frågar ju sig när "snart" är. Det låter ju lite segt att kanske behöva vänta tills i mars...

Visa signatur

as far as we can tell, the massacre went well...

Permalänk

Jag ringde Microsoft i Sverige och de kan inte ge besked om när dockningsstationen kommer till Sverige (och Europa!).
Idag finns den bara tillgänglig i USA och enligt Microsoft vet man inte när man får in dockningsstationen...

Sjukt besviken återvände jag till Siba och lämnade tillbaka plattan. Väl där berättade snubben som jobbade där att de skulle få in en dockningsstation av märket "Targus" inom 10 dagar. Lämnade tillbaka plattan iaf.

Permalänk
Medlem

Finns den att köpa ännu den där dockningsstationen, Hittar den ingenstans på nätet. Dock står det om den på MS hemsidor.

Visa signatur

Simply the best

Permalänk

Vet ej. Jag har lagt ner att gräva vidare eftersom jag lämnade tillbaka plattan i butik.
Är du i behov av dockningsstationen? Lättast är att ringa MS i Sverige och fråga.