Headset till CSGO, budget 5-600:-

Permalänk

Headset till CSGO, budget 5-600:-

Tja! Det är nu så att jag tänkt köpa nya hörlurar till att spela csgo på! Jag har tänkt att lägga 500kr på ett par så jag undrar om tips. Jag kan köpa ett par Razer Kraken Pro för 500kr som egentligen kostar mer än så. Vilka hörlurar borde jag köpa? Tack på förhand

Rubrik förtydligad
Permalänk
Medlem

Här är tre hörlurar som ska låta bra.
Creative Aurvana Live!
Panasonic RP-HTF600E-S
Superlux HD-681 Evo

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Kan VARMT rekommendera Creative Aurvana Live!. Fungerar mycket bra till musik också förutsatt att du har ett vettigt ljudkort.

Permalänk
Medlem

Jag tar en vild gissning på att han ska ha ett headset men jag kan ha fel!

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk

Headsets till CSGO

Bästa gamingheadsets till csgo? ja har en budget på 600kr!

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av MalcolmElmi:

Bästa gamingheadsets till csgo? ja har en budget på 600kr!

Tack på förhand

Q-pad QH-90

Såg nu hur dyra det är O.o, jag köpte mina för 499:-

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Din andra tråd dög inte?
Qpad QH-85, QH-90 och HyperX Cloud rekommenderas i alla fall. Kommer på reor lite då och då.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Du orkade inte ens titta på översta tråden?
http://www.sweclockers.com/forum/77-ljud/1350042-tips-om-bill...

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade, rubrik justerad*

Observera att vi, av rättviseskäl, inte tillåter flera trådar om samma sak. Det går alldeles utmärkt att uppdatera både trådstart och rubrik med ny information.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...