Permalänk
Medlem

Tankar om delar till vattenloop

Hej!

Jag har suttit och tittat omkring på delar till en vattenloop och har nu lagt till det som jag tror är allt jag behöver. Jag tänkte bara försäkra mig att jag fått med allt och att alla saker är kompatibla. Jag hade tänkt att koppla ihop reservoaren och pumpen direkt om möjligt, därmed den ensamma bitspoweradaptern. Jag hoppas att jag inkluderat tillräckligt med information för det ska vara möjligt att svara, annars är det bara att upplysa mig. Ha det fint!

Hårdvara som ska kylas: 780Ti acx SLI, 3930k@4.3
Chassi: Corsair Carbide Air 540
Länk till komponenter:

Permalänk
Medlem

Primochill advanced LRT är bättre, sen har jag svårt att se att det skulle bli bra att köra ihop toppen med resen med den där lilla adaptern. Hellre nåt i stil med D5 X-RES 140 eller köra som vanligt med en bit slang mellan.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Primochill advanced LRT är bättre, sen har jag svårt att se att det skulle bli bra att köra ihop toppen med resen med den där lilla adaptern. Hellre nåt i stil med D5 X-RES 140 eller köra som vanligt med en bit slang mellan.

Nu har jag uppdaterat min kundvagn! Har jag alla fittings som behövs? Funderar på att byta ut en del av dem till vinklade men det får jag först tänka på när jag fått chassit och kan fundera lite vidare. Förövrigt, ser det okej ut?