Det här är helt jävla fel. I min mening ska det gå på garantin för en premium-telefon ska klara av det. Betalar man såpass mycket pengar så kan man förvänta sig att den ska vara tålig.
Har du pratat med Apple istället?
Skickades från m.sweclockers.com
Ja det tycker jag också. Kan jag kontakta Apple även om jag köpte telefonen från Telia kontanter?
Tack för infon, stärkte mitt tänk att absolut inte köpa en Iphone6+, löjligt att dom ska ta betalt för det
Tillverkningsfel ska täckas av garantin.
Inga problem, hoppas bara ingen gör samma misstag som jag.
Telecare?
Nej nej... ring Apple istället. Har du tur byter dom ut den. Även om en servicepartner säger nej kan det hända att Apple själva säger något annat... prova ring dom. Det skulle du helst gjort först innan du skickar iväg telefonen.
Ja men eftersom Apple har fått hård kritik på att telefonen lätt böjer sig trodde jag att detta skulle funka. Men det gjorde det tydligen inte. Kan jag kontakta dom även om jag har köpt telefonen från Telia kontant?
Skit i Telia, ta kontakt med apple direkt i stället.
www.apple.se alternativt så går du till applestore i sthlm.
Tack men jag bor tyvärr inte i Stockholm:) Får testa i Borås.