Problem med att ta emot mail

Permalänk

Problem med att ta emot mail

Hej!
Har fått problem med min mail, det började med att jag skulle gå in på steam från ny enhet, man får ett mail med en säkerhetskod ni vet. Dock så kom det aldrig någon kod så testade igen och det funkade inte. Gick senare in på mailen för att titta vad som var fel och då såg jag att det fann 50000 mail i en mapp dock var det 20 mail som hade kopierats flera gånger av någon anledning.
Har nu tagit bort alla mail men kan fortfarande inte emot mail från steam och andra mail tar det flera minuter för att komma fram.

Någon som vet vad det kan vara? Har jag blivit hackad?

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Var har du ditt mejlkonto? Använder du bara webbmejlen?

Permalänk
Skrivet av jocke92:

Var har du ditt mejlkonto? Använder du bara webbmejlen?

Använder bara webbmailen och mailen på telefonen.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasse12345:

Använder bara webbmailen och mailen på telefonen.

Vet fortfarande inte vilken leverantör du har. Men kan vara så att den hakat upp sig på någon synkning med telefonen och då skapat nya mejl hela tiden. Har du uppdaterat telefonen/mejl-appen på senaste tiden? Finns en minimal risk att det blivit hackat, men byt för att vara på den säkra sidan. Rekommenderar även tvåfaktors-autentisering för ytterligare skydd

Permalänk
Skrivet av jocke92:

Vet fortfarande inte vilken leverantör du har. Men kan vara så att den hakat upp sig på någon synkning med telefonen och då skapat nya mejl hela tiden. Har du uppdaterat telefonen/mejl-appen på senaste tiden? Finns en minimal risk att det blivit hackat, men byt för att vara på den säkra sidan. Rekommenderar även tvåfaktors-autentisering för ytterligare skydd

Tack för svar. Kollade även från vilka ställen min mail hade blivit inloggad på och alla gånger var jag så är väl antagligen ingen hacker.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Certain email providers are currently blocking mail sent from Steam. We have reached out to rectify the situation.
Källa=https://twitter.com/Steam_Support/status/565331292313890817

Permalänk
Skrivet av Maufaus:

Certain email providers are currently blocking mail sent from Steam. We have reached out to rectify the situation.
Källa=https://twitter.com/Steam_Support/status/565331292313890817

Tack då är det väl bara hoppas på att det funkar snart.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk

Nu funkar det äntligen kan jag spela cs

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT