Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Ta av toppen när man installerar h100i?

Hej!
Jag har ett corsair carbide 330r chassi, om jag skulle montera ett corsair hydro 100i behöver jag då ta av "toppen" av chassit? Det finns alltså en lucka man kan ta av, men då blir burken ganska ful. Vad säger ni?

Visa signatur

Windows 8.1 64-bit : Intel Core i7 4790K @ 4.00GHz : 2x8(16)GB Crucial BallistiX Sport 1600MHz : MSI Z97 GAMING 5 :
Zotac Nvidia GeForce GTX 780 3GB : 2TB Western Digital Green HDD (Lagring) : 256 Crucial SSD (OS)
En 32 tums 1920x1080 Samsung LED teve som skärm ;D

Permalänk
Medlem

Ja, det måste du. Tycker du det är fult, skippa överprisad sluten vattenkylning och ta en vettig tornkylare istället.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Ja, det måste du. Tycker du det är fult, skippa överprisad sluten vattenkylning och ta en vettig tornkylare istället.

Okej, tack

Visa signatur

Windows 8.1 64-bit : Intel Core i7 4790K @ 4.00GHz : 2x8(16)GB Crucial BallistiX Sport 1600MHz : MSI Z97 GAMING 5 :
Zotac Nvidia GeForce GTX 780 3GB : 2TB Western Digital Green HDD (Lagring) : 256 Crucial SSD (OS)
En 32 tums 1920x1080 Samsung LED teve som skärm ;D

Permalänk

installera kyling

jag har en zalman z5 kan jag installera Corsair Hydro H100i på min dator?

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av viktorlenn:

jag har en zalman z5 kan jag installera Corsair Hydro H100i på min dator?

Hej Viktor,

Vad jag ser på nätet så har Zalman Z5 två 120mm fläktplatser i toppen, men det ser trångt ut ändå på bilder att få in en H100i då jag tror den kommer slå i moderkortet. Testa att mäta.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk

av Corsair Johan