Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Styrning Pump 12V 18W PCI-expansion.

Hej söker en fläkt/pump-kontroll till min phyoba dc12 400. inkopplad i nätagget och kör full rulla men dånar som bara den. Har ej plats i chassit för 5,25" eller 3,5" fläktkontroll. Söker fläktkontroll för pci slot som klarar dra ner min pump. Gärna sverigetillgänglig.

Mvh Robin och tack på förhand med ev hjälp😃

Permalänk
Medlem

Måste det vara PCI ? kan det inte vara en kontroll som är kopplad på nätagget med ställbar styrning?

Jag hade en sån på min pump. Kommer inte ihåg namnet just nu.

Edit: Tror jag hittade den (såg likadan ut), funkade klockrent. Startade på högre volt för att få igång pumpen och sen drogs ner till 5 volt. (min pump kunde inte starta på 5)

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem

Kolla på Zalmans Fanmate. Den går placera lite vars man vill.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av dulingen:

Måste det vara PCI ? kan det inte vara en kontroll som är kopplad på nätagget med ställbar styrning?

Jag hade en sån på min pump. Kommer inte ihåg namnet just nu.

Edit: Tror jag hittade den (såg likadan ut), funkade klockrent. Startade på högre volt för att få igång pumpen och sen drogs ner till 5 volt. (min pump kunde inte starta på 5)

Jaa helst, men ett motstånd som klarar funkar väl. Vet ej rekommenderade volten? En dc12 i ett prodigy m.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av prozzac:

Kolla på Zalmans Fanmate. Den går placera lite vars man vill.

Tror ej den orkar med pumpen? Redan bränt fläktstyrningen för fractal design chassit haha.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk