Permalänk
Medlem

Gta Fastigheter?

Tja någon som vet om man kan ha mer en 1 fastighet nu till Pc? är sugen på att köpa ett garage!! för när jag spelade på xboxet så försvann min lägenhet när jag köpte ett garage!!

Permalänk

Pröva och se. Eller så kan kanske Google hitta vad du söker ?

Visa signatur

AMD och vänsterpolitik är för fattilappar

13700k@stock msi z690 pro 32gb dominator platinum rtx2080

Permalänk

När man köper en fastighet har man valet att "byta in" en som du redan äger, för att få en slags rabatt på priset, eller att inte göra det. Du måste ha råkat byta in din gamla utan att ha läst ordentligt.

Permalänk
Medlem

Vid lvl 10 låser man upp möjligheten att ha 3 st.

Visa signatur

"Love" is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.

~HK 47

Permalänk
Medlem

När du köper ett till så kan du välja att tradea in om du redan äger en fastighet. Om du vill ha en till väljer du "empty" där istället. Kan råda dig att vänta med att köra 2 garage pga en bugg dem har som gör att bilar du äger kan random bytas ut med andra bilar du kör in med.

Detta hände mig och väntar på svar från support.

#edit

Detta hände i GTA Online och har sett många med samma problem

Permalänk
Avstängd

Jag har två, går det att sälja ena utan att köpa ett nytt hus?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genell:

När du köper ett till så kan du välja att tradea in om du redan äger en fastighet. Om du vill ha en till väljer du "empty" där istället. Kan råda dig att vänta med att köra 2 garage pga en bugg dem har som gör att bilar du äger kan random bytas ut med andra bilar du kör in med.

Detta hände mig och väntar på svar från support.

#edit

Detta hände i GTA Online och har sett många med samma problem

Exakt samma sak hände för mig... Lyckades köra in en random bli i garaget och sen såg jag att IGN crew loggan satt på den och då undrade jag vad fan som hade hänt, men då bytte den ut min maxade panto (200k) mot denna sketna bil jag råkade köra in...

Men ja, du kan ha 3st fastigheter efter level 10

Visa signatur

Stationär: | NZXT H440W | ASUS P8Z77-DELUXE | Core i7 3770k DELIDD @ 4,8 Ghz | 2X MSI GTX 980 SLI | Corsair Vengeance 32GB 1866MHz | EVGA Supernova G2 850W | Corsair H110i GTX 280mm |
Bärbar:| MacBook Pro 13" 2015 | Intel Core i7 5557U 3.1GHz | Intel HD Graphics 6100 | 16 GB RAM | 512GB PCI-SSD |