Grand Theft Auto V - Öppen Spelkväll Torsdag 30 April med SpelClockers!

Permalänk
Hedersmedlem

Grand Theft Auto V - Öppen Spelkväll Torsdag 30 April med SpelClockers!

Bankrån, biltjuverier och allmän kaos blir det i nästa spelkväll med Grand Theft Auto V Online!

Vi samlas på Sweclockers Mumble klockan 20:00 (Det går självklart bra att tjuvstarta tidigare) och spelar så länge det finns tid och ork. Använd gärna denna tråden till frågor och diskussion om spelkvällen, både före och efter. Dela med er av bilder eller videor av det roliga! Spelkvällen kommer eventuellt att streamas som vanligt på SweC.TV.

Nyttiga länkar
SweCTV – Twitch-video från bland annat spelkvällarna
SweClockers Mumble-server för röstkommunikation
SweClockers officiella grupp på Steam
SpelClockers officiella grupp på Facebook

Vi kommer att starta en privat session för denna crew för att se till att majoriteten kan prata med varandra över Mumble: http://socialclub.rockstargames.com/crew/spelclockers

Visa signatur

Meow

Permalänk
Keeper of the Bamse

Hur brukar eventen se ut? Bara massa heists? Bara massa kaos? Jag vill inte ha för mycket i min mental-mätare

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelclockers på Valborg? Inte ok! :/

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Moderator
Moderator

Hm, det stämmer. Valborgsfirandet kan bli problematiskt. Ska stämma av med folk på Mumble.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Hur brukar eventen se ut? Bara massa heists? Bara massa kaos? Jag vill inte ha för mycket i min mental-mätare

Den nollställs relativt fort, var uppe i 60% och dagen efter var den på noll igen :).

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Printscreen:

Hur brukar eventen se ut? Bara massa heists? Bara massa kaos? Jag vill inte ha för mycket i min mental-mätare

Vi är öppna för förslag så ni som har spelat lite mer kanske kan komma med tips.

Några saker jag tänkt på var att dela upp sig i 2 lag där ena laget tar över ett område, får en kort tid på sig att sätta upp barrikader etc sedan ska det andra attackera och försöka ta över. Kanske skydda en VIP från punkt A till B eller någon form av tjuv och polis. Jag har dock inte spelat så mycket online så jag vet inte riktigt vad som fungerar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Urgh, så länge mitt internet inte krånglar (vilket det lär göra ändå) så kommer jag absolut vara på!

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk

Kan man flytta detta kanske någon vecka framåt om det är många som firar valborg, vill ju inte missa en GTA-kväll med Sweclockers samtidigt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweet_Shadow:

Kan man flytta detta kanske någon vecka framåt om det är många som firar valborg, vill ju inte missa en GTA-kväll med Sweclockers samtidigt...

Why not both? Mer GTA V under ordnade former!

Permalänk

Hur joinar man! Vad är mumble och hur många är ni? Är nog på! Så länge det inte blir alldeles för många folk

Permalänk

Tack!

GTA V, ansåg jag var riktigt lyckat! Jag som precis börjat spela online, fann folk att spela, hela kvällen. Fantastiskt trevligt. Hoppas på mer GTA V!

Permalänk
Medlem

Jag måste joina på nästa GTA5 kväll. Har inte hunnit komma igång med GTA än och det lilla jag var inne i online så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra.. Lättare när man är ett gäng.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |