Permalänk
Medlem

hjälp med steam

hej jag började installera advanced warfare på steam men sen råkade jag avsluta det men det tog fortfarande diskutrymme så jag kan ej börja det igen vet nån hur jag ska få tillbaka diskutrymmet. PS advanced warfare var så man kunde ladda ner det gratis över helgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiKaChKr:

hej jag började installera advanced warfare på steam men sen råkade jag avsluta det men det tog fortfarande diskutrymme så jag kan ej börja det igen vet nån hur jag ska få tillbaka diskutrymmet. PS advanced warfare var så man kunde ladda ner det gratis över helgen

Finns det i din lista över spel så högerklicka och välj att ta bort lokalt innehåll.
Annars får du gå in i steam mappen och ta bort AW mappen manuellt.

Permalänk
Inaktiv

Det borde ligga under Steam/SteamApps/Downloads eller Steam/SteamApps/common och heta något lämpligt. Ta bort mappen och du borde vara "good to go". Om inte kan du söka efter "advanced warfare" i Steam-mappen, eller i hela din hårddisk(kan ta tid).

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAllan:

Finns det i din lista över spel så högerklicka och välj att ta bort lokalt innehåll.
Annars får du gå in i steam mappen och ta bort AW mappen manuellt.

nej det finns där men det står att jag inte har det installerat och jag kan inte t bort lokalt innehåll

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257431:

Det borde ligga under Steam/SteamApps/Downloads eller Steam/SteamApps/common och heta något lämpligt. Ta bort mappen och du borde vara "good to go". Om inte kan du söka efter "advanced warfare" i Steam-mappen, eller i hela din hårddisk(kan ta tid).

hitter det inte hur tar man bort steam mappen

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiKaChKr:

hitter det inte hur tar man bort steam mappen

Om du inte har ändrat installationsväg skall steam mappen ligga i C:/program, där går du till steam/steamapps/common och där skall finnas en mapp som heter "Call of Duty Advanced Warfare".
Sen är det bara att ta bort den.