Permalänk
Medlem

Söker Intel i7 4790K

Hej!

Jag är ute efter en Intel i7 4790K.

Skicka gärna information om ni har någon till salu och vilket pris ni vill ha för den. Tar det gärna via PM.

Mvh
Kristoffer

Söker Intel i7 4790K

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Permalänk
Medlem

Var överens med honom men plötsligt så sålde han den till någon annan för 100kr mer.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Var överens med honom men plötsligt så sålde han den till någon annan för 100kr mer.

Länkade endast för att hjälpa dig. Men det där lät lite surt.

Bara att punga ut det fulla priset så får du din processor ögonblickligen istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fyllejocke:

Länkade endast för att hjälpa dig. Men det där lät lite surt.

Bara att punga ut det fulla priset så får du din processor ögonblickligen istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Så menade jag absolut inte. Det var snällt av dig såklart

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Så menade jag absolut inte. Det var snällt av dig såklart

Antydde mer att det var surt att processorn gick till en annan för en hundralapp mer än ditt bud såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fyllejocke:

Antydde mer att det var surt att processorn gick till en annan för en hundralapp mer än ditt bud såklart.

Haha snacka om att missuppfatta

Jo det var lite tråkigt, men fick tag i en annan billigare nu så jag är glad och nöjd.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Haha snacka om att missuppfatta

Jo det var lite tråkigt, men fick tag i en annan billigare nu så jag är glad och nöjd.

Vad bra, får gratulera. Ha det så kul nu, tjululu.

Permalänk
Medlem

Får man träda fram o säga att man själv söker en 4790k i tråden nu då när du fått tag i en?