Permalänk
Medlem

Astro A40

Säljer ett par sparsamt använda Astro A40 till högstbjudande.
Väldigt bekväma (även med glasögon) och välljudande lurar måste jag säga. Praktiskt med löstagbar sladd och mic. Mycket lovprisade av olika recensenter.
Köpta december 2013, men har till allra största del legat oanvända eftersom jag använt högtalare istället.
Skickas i originalkartong tillsammans med kvittot. Går även bra att mötas för affär i Linköping.

Astro A40

Permalänk
Mattecoach

Alltid trist att komma med skambud! Har du någon tänkt nivå för startbud?

Permalänk
Medlem

Jag kan hjälpa dig pumah så du inte känner dig oförskämd för det gör inte jag. Finns det inget startbud så finns det inte.

200:-

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av mixxo:

Jag kan hjälpa dig pumah så du inte känner dig oförskämd för det gör inte jag. Finns det inget startbud så finns det inte.

200:-

Schysst! 250 kr + frakt

Permalänk

Är det Astro A40 med virtuellt surround, http://www.astrogaming.com/a40-headset/A40-HEADSET-ASTRO-GEN2...
Eller är det en äldre variant? Är intresserad

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Medlem

Klickar man på en av hans bilder kan man se att det står astro a40 audio system på luren.

Permalänk

350+frakt!

Permalänk
Mattecoach

375 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av allmightym:

350+frakt!

Skrivet av PuMaH:

375 + frakt

Bud noterade. Siktar på att avsluta budgivningen söndag så kan jag skicka iväg paketet måndag.