Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomtenizze
VAD NI ÄN GÖR SÅ BÖRJA INTE TERRORISERA TILL VERKAREN VIA E-MAIL DÅ KOMMER HAN FÅ PSYKISKA PROBLEM OCH SLUTA TILLVERKA

tjata in på han/hon som tillverkar blocken då dom alldrig kommer orka att svara alla "dumma" mail. Maila endast han/hon på den e-mail som givits er för bestälning frågor och sådant fins här i tråden fins det inte här prova SÖK funktionen som fins ovanför reklamen.

maila endast om tillverkaren sagt att han vill ha mail om tillexempel block desajn....

jag syftar något åt en annan liknande tråd....

(hoppas ingen tar illa upp)

www.skrivihop.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SVESK

www.skrivihop.nu

se sign........ jag har mina rättigheter...... men jag arbetar på det...

Visa signatur

Ursäkta min smått nationalistiska avatar jag menar inget illa mot någon jag bara gillar skåne...
Jag är certificierad dyslektike (stavning?? :) ) och jag kan fixxa papper på det :)

Permalänk
Medlem

GE ER är det så j*kla viktigt att alla stavar perfekt alla kanske inte är lika perfekta som ni(de som klagar) men vad gör det förstår man dem finns det väl ingen anledning att posta en helt onödig post

Ps. jag vet jag skriver utan punkt osv

Visa signatur

Opteron 165 (291x9 = 2620MHz), DFI LanParty UT Ultra-D, G-Skill PC4000(9/10, 3-4-3-8), PC X1800XT512Mb(Stock) Lian Li PC73-SLB, Tagan 580W

Permalänk
Medlem

Efter att ha sett Cathar's block så kommer jag bara hela tiden till följande slutsats: Vad är det egentligen som hindrar att man fräser ner en vanlig kylfläns och löder på en "låda" runt med anslutningar? Billigt men kanske inte bra?

Visa signatur

[size="1"]ASUS A7N8X | XP2200+ @ 2030 (försiktigt, försiktigt..) | 1 gig PC333 | Innovatek Flat Flow | RADEON 9600 PRO
"Of course these stories are horrific, disgusting, tasteless. They're about human beings-what are we to expect?"
Vattenkylning|Moddning|Bilsidan[/size]

Permalänk

Teedee om man gör det på rätt fläns är det faktiskt rätt bra.
www.procooling.com finns det forum om killar som gör block av sina akasa 360 elelr vad de heter. resultatet blir ett block som bygger på cathars princip. men det blir inte billigt då dessa flänsar kostar 400:-

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos