Premiär för SweClockers 6.0

Permalänk
Medlem

Varför har ni tagit bort blockeringarna av användare?
Never mind, hittade den..

Den som söker skall hitta.
Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Xoka:

Tidigare skickades man till det senaste olästa inlägget i en tråd man följer. Detta verkar inte fungera längre?

De gamla "läsningarna" kunde tyvärr inte översättas till det nya formatet, men det bör normalisera sig efter hand som du läser diskussioner på den nya versionen

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Zotamedu:

Antar att de har fullt upp med att jaga buggar än så länge. Får hoppas att de tar en titt på den ändrade funktionaliteten senare.

Precis. Det är mycket information att hinna med nu. Läser allt, justerar och försöker svara efter hand.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Jag har en tråd om den ändringen i feedback-forumet. Jag är inte heller helt nöjd med konceptet att alla trådar man skriver i blir följda och att man inte får ett mail direkt om man får svar på trådar man följer. Jag var rätt konservativ med trådar jag följde men då ville jag veta om jag fick svar direkt. Sen använde jag fliken "mina trådar" som var en lista över de senaste trådarna man skrivit i rätt flitigt. Det var smidigt att se om det skrivits något nytt i trådar man skrev i. Jag är inte alls nöjd med att de slogs ihop. Det är olika funktionalitet som fyller olika roller. Får se vad de säger när de får tid att svara på den tråden. Antar att de har fullt upp med att jaga buggar än så länge. Får hoppas att de tar en titt på den ändrade funktionaliteten senare.

Tror det hela är för många lägger en dump i en tråd för att "följa" i stället för att följa tråden. Tror det är delvis därför mina trådar försvann.

Men även lästa trådar kunde vara smartare i fall det sorteras efter datum.

Egentligen kunde ju dom haft kvar mina trådar och lagt till lästa trådar, i fall men vill "följa" men inte vill ha mail.

Som felsökningstrådar där 5/10 personer skriver samma sak för att just kunna "följa tråden", där räcker med en listar felsökningsåtgärder, sen när dom tipsen inte hjälper då behövs ju expertisen från flera

Får hoppas dom lyckas få till så gamla trådar från mina trådar hamnar rätt tillslut Hoppas dom går ut officiellt sen och säger hur dom ska göra.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Tidigare kunde man scrolla/läsa tråden och när man kom längst ner, så fanns en dropdown menu, där man kunde navigera tillbaka till vald forumdel. Har detta försvunnit?

Visa signatur

Keep on boppin´

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Broken-arrow:

Tror det hela är för många lägger en dump i en tråd för att "följa" i stället för att följa tråden. Tror det är delvis därför mina trådar försvann.

Men även lästa trådar kunde vara smartare i fall det sorteras efter datum.

Egentligen kunde ju dom haft kvar mina trådar och lagt till lästa trådar, i fall men vill "följa" men inte vill ha mail.

Som felsökningstrådar där 5/10 personer skriver samma sak för att just kunna "följa tråden", där räcker med en listar felsökningsåtgärder, sen när dom tipsen inte hjälper då behövs ju expertisen från flera

Får hoppas dom lyckas få till så gamla trådar från mina trådar hamnar rätt tillslut Hoppas dom går ut officiellt sen och säger hur dom ska göra.

Ja det är möjligt men tror att det problemet hade lösts bättre genom att moderatorerna slog ner och röjde bort den typen av inlägg ett tag. Kanske inte roligaste uppgiften men det verkar ha varit hyfsat effektivt med gilla-knappen eller "bra inlägg" som den heter nu. Rent subjektivt verkar det som att det är färre inlägg som bara innehåller +1 nu än det var tidigare. Tror det handlar lite om att peka folk i rätt riktning för alla funktioner var inte direkt uppenbara tidigare. Tipsade flera forumveteraner om att man kunde gå tillbaks till citerade inlägg med den lilla pilen bredvid namnet i citatet. Den funktionen har blivit tydligare i nya versionen med en stor blå länk. Det var många som missade (+) bredvid citaten uppe i hörnet för att se om man fått svar innan också. Trevligt att den ny byter färg fast den verkar uppdatera lite trögt.

Personligen hade jag föredragit om de tog tillbaks den gamla "mina trådar". Sen hade det varit trevligt om man fick lite mer valmöjlighet med hur följda trådar och mailnotifikationer fungerar. Jag kan tänka mig att vissa tycker om det nya systemet så de automatiskt kan följa allt och sedan få ett mail om dagen med alla följda trådar och alla citat. Fast hade varit trevligt om de utöver det la till den gamla funktionaliteten där man kunde få mail direkt. För oss bakåtsträvare hade det då bara varit att bocka ur rutan där alla trådar följs automatiskt och sedan bocka i rutan med att mail kommer direkt när något händer med en följd tråd. Sen kan man fortsätta att manuellt lägga till de trådar man vill följa av olika anledningar.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Ja det är möjligt men tror att det problemet hade lösts bättre genom att moderatorerna slog ner och röjde bort den typen av inlägg ett tag. Kanske inte roligaste uppgiften men det verkar ha varit hyfsat effektivt med gilla-knappen eller "bra inlägg" som den heter nu. Rent subjektivt verkar det som att det är färre inlägg som bara innehåller +1 nu än det var tidigare. Tror det handlar lite om att peka folk i rätt riktning för alla funktioner var inte direkt uppenbara tidigare. Tipsade flera forumveteraner om att man kunde gå tillbaks till citerade inlägg med den lilla pilen bredvid namnet i citatet. Den funktionen har blivit tydligare i nya versionen med en stor blå länk. Det var många som missade (+) bredvid citaten uppe i hörnet för att se om man fått svar innan också. Trevligt att den ny byter färg fast den verkar uppdatera lite trögt.

Personligen hade jag föredragit om de tog tillbaks den gamla "mina trådar". Sen hade det varit trevligt om man fick lite mer valmöjlighet med hur följda trådar och mailnotifikationer fungerar. Jag kan tänka mig att vissa tycker om det nya systemet så de automatiskt kan följa allt och sedan få ett mail om dagen med alla följda trådar och alla citat. Fast hade varit trevligt om de utöver det la till den gamla funktionaliteten där man kunde få mail direkt. För oss bakåtsträvare hade det då bara varit att bocka ur rutan där alla trådar följs automatiskt och sedan bocka i rutan med att mail kommer direkt när något händer med en följd tråd. Sen kan man fortsätta att manuellt lägga till de trådar man vill följa av olika anledningar.

Jo, men hjälpte ju inte från just den knappen kom in i bilden med. Även om det hjälpte till att döda det hela med att ta bort inläggen.

Grejen är att moderatorerna, inte har möjlighet att reglera allt och kolla så andra bumpar andras trådar är ju svårt att veta om det är bump eller bara flera som skriver samtidigt

Har sett trådar där vissa skrivit "bumpar tråden för att hitta tillbaks", men det beteendet har som tur är försvunnit.

Kan erkänna även själv ibland hoppat in i diskussioner, där jag inte tillför tråden något egentligen. Utan bara hålla koll på tråden och eventuellt senare skede, när ny fakta ligger ute som man kan bidra vettigt i den tråden (Efter alla år här, så sitter det lite i ryggraden vilka trådar om inte direkt, men senare kommer möjligen göra nytta).

Men "lästa trådar" fliken enligt mig om den görs om lite kan döda även det bumpandet, i alla fall från mig (har slutat med den fula ovanan och har flera flikar uppe i stället, men smidigare att använda "lästa trådar" i stället).

Men ändra om till "följa trådar" kommer tyvärr inte bota dumping själv, utan även "lästa trådar" behöver en knuff i rätt riktning så kommer meningslösa inlägg minska. Även i lästa trådar borde ju inte trådar man bevakar hamna där (blir ju många onödiga trådar där, som man ändå ser i "följa trådar").

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Broken-arrow:

Jo, men hjälpte ju inte från just den knappen kom in i bilden med. Även om det hjälpte till att döda det hela med att ta bort inläggen.

Grejen är att moderatorerna, inte har möjlighet att reglera allt och kolla så andra bumpar andras trådar är ju svårt att veta om det är bump eller bara flera som skriver samtidigt

Har sett trådar där vissa skrivit "bumpar tråden för att hitta tillbaks", men det beteendet har som tur är försvunnit.

Kan erkänna även själv ibland hoppat in i diskussioner, där jag inte tillför tråden något egentligen. Utan bara hålla koll på tråden och eventuellt senare skede, när ny fakta ligger ute som man kan bidra vettigt i den tråden (Efter alla år här, så sitter det lite i ryggraden vilka trådar om inte direkt, men senare kommer möjligen göra nytta).

Men "lästa trådar" fliken enligt mig om den görs om lite kan döda även det bumpandet, i alla fall från mig (har slutat med den fula ovanan och har flera flikar uppe i stället, men smidigare att använda "lästa trådar" i stället).

Men ändra om till "följa trådar" kommer tyvärr inte bota dumping själv, utan även "lästa trådar" behöver en knuff i rätt riktning så kommer meningslösa inlägg minska. Även i lästa trådar borde ju inte trådar man bevakar hamna där (blir ju många onödiga trådar där, som man ändå ser i "följa trådar").

Nej det blev inte automagiskt bättre med knappen men efter lite arbete från moderatorerna tycker jag att det är bättre nu än det var innan. Alltså knappens införande tillsammans med en kraftansträngning från moderatorerna har fått folk att gå över till att använda knappen. Mer jobb i början för mindre jobb i längden typ. Fast det är som sagt bara en subjektiv observation. Vet inte om moderatorerna själva håller med om det.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Erwya:

Den orangea rutan saknas för mig. Använder Pale Moon.

Fick en rapport på IRC om att Adblock har filtrerat bort kommenatsboxen. Kan det vara samma sak som har hänt dig? Kan du i.s.f. kontrollera vilken regel/filter det är som har triggat det?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Kom inte in efter uppdateringen förut:
Anslutningen avbröts
Servern på www.sweclockers.com svarar inte.

Jag fick starta om routern för att jag skulle kunna komma in här, alla andra sidor fungerade men inte sweclockers. Testade även med min surfplatta. Bara jag eller?

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Kommer den lilla tabellen/rutan med information om aktuell foldingstatistik tillbaka? Den som man såg när man gick in under "Inloggad som ..."? Det var trevligt att kunna se både sin egen och Sweclockerlagets foldingresultat, utan att behöva gå in på f@h och kolla.

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk
Legendarisk

Följda/mina trådar återställer de trådar man har deltagit i vid nästa besök nu. Vill man inte längre se alla dessa så går det att avbevaka som vanligt utan att de kommer tillbaks.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Följda/mina trådar återställer de trådar man har deltagit i vid nästa besök nu. Vill man inte längre se alla dessa så går det att avbevaka som vanligt utan att de kommer tillbaks.

Vad bra! Tack så mycket för detta

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Fick en rapport på IRC om att Adblock har filtrerat bort kommenatsboxen. Kan det vara samma sak som har hänt dig? Kan du i.s.f. kontrollera vilken regel/filter det är som har triggat det?

Jäpp, kan bekräfta detta. Efter tester verkar det som att "Fanboy's Social Blocking List" är boven.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

En bra designad dynamisk sida låser fortfarande element som innehåller text till en viss bredd. Här är en väldigt elegant lösning: http://framelessgrid.com/
Fast den bygger fortfarande på att innehållet kan skalas horisontellt vilket är svårt med ett forum om man fortfarande vill ha det någorlunda överskådligt. Det är svårt att hitta naturliga objekt att flytta runt.

Det är inte en dålig lösning, det används för att det är en bra lösning. Att inte låsa textens bredd är en dålig och lat lösning. Sen är det bra om texten skalar dynamiskt neråt från en viss bredd men den ska inte skala uppåt.

Bootstrap är populärt nu och den är designad för 1170 pixlar fast låser ändå texten till ett betydligt mindre område för att de vet att det blir jobbigt att läsa annars.

Nä. Det är fortfarande lika dåligt att tvinga på användare ett beteende de inte vill ha.
För mig med flera är det svårläst när man får en smal remsa text simmandes i en ocean av outnyttjat utrymme plus då att man väldigt ofta får avbryta läsningen för att scrolla.

Ur det perspektivet var 5.0 bättre för att man kunde få en bättre sida plus att de som vill leva kvar i smalvärlden kunde göra det.
Själv har jag som sagt redan fixat problemet genom att läsa in en rättad css. (sen tog jag bort en kolumn till iofs men det är en annan sak). Jag tycker dock att det är bättre att göra det serverside då det blir enkelt för fler

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem

Ambitiöst att bygga ett helt nytt forum! Hade aldrig klarat det själv men kan tillräckligt med PHP för att inse vilket otroligt stort jobb det hade varit. Tyvärr har vBulle gått åt fel håll så kan förstå beslutet.

I vilket fall, ser bra ut! Allt laddar riktigt snabbt.

Permalänk
Medlem

Inte läst alla 11 sidor så detta kanske varit uppe tidigare men jag upplever att annonserna inte förstör sidan lika mycket som tidigare. Innan 6.0 tog det ett litet tag för annonser att laddas in men nu är dom där direkt från start så man bara kan klicka sig in på forum t.ex utan att klicka fel, pga att en annons hoppar in och ändrar sidan. Kanske bara jag men det är i alla fall en användare som aldrig mer kommer köra med adblock på sidan.

Den nya webbplatsen presterar betydligt bättre än tidigare och ska stå pall för det mesta och lite till, även plötsliga anstormningar av väldiga mängder användare.
Har det varit ett stort problem med att det dyker in ett stort gäng användare samtidigt vid vissa tillfällen? För min del har sweclockers alltid varit snabb, förutom annonser då. Men det kanske var mer för att påpeka att prestandan ökat?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

@anon38900 Sökning fungerar inte riktigt som tidigare, brukade söka efter "dagens fynd" och den kom upp direkt när man sökte. Nu hittas den inte alls på första sidan.

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt.Svaret finns säkert att fåmen jag hittar inte det!

Som amatöranvändare av Swec (älskar er!) så undrar jag just nu efter nya versionen. Varför är en del trådar "gråa" och andra "orangea" (mapparna före trådrubriken)?

Kan ligga gråa över orangea med nyare inlägg..........

Som sagt, amatör!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Beginner:

Varför är en del trådar "gråa" och andra "orangea" (mapparna före trådrubriken)?

Trådar med fler än 50 inlägg blir orangefärgade: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1367915-faq-tradikoner-...

Permalänk
Medlem

@Biberu:

Skulle ni kunna titta på detta med http://www.sweclockers.com/forum/trad/1368084-lasta-tradar-so... för enligt mig riktigt bra funktion som faktiskt kan stoppa att man dumpar trådar, likt ni gjort med gilla knappen typ

Kom på en sak jag inte skrev där, är att inlägg man har under bevakning är ju bättre om dom inte hamnar där (blir ju lite renare och lättare att se trådar som man inte följer/skriver men vill ändå hålla koll).

För annars har jag börjat köra 5/10 flikar uppe i stället för att bara skriva i tråden. Så detta vore ju underbart om ni fixa (borde inte vara jätte stort jobb).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Trådar med fler än 50 inlägg blir orangefärgade: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1367915-faq-tradikoner-...

Tack så mycket och jag frågar mig själv hur f-n jag bommade den tråden?? *skäms*

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Jag brukar trycka på ikonen framför en tråd så jag hamnar på första olästa.

Lägger in en bild så ni inte missförstår vilken ikon jag pratar om

Och det funkar ju kanon, hamnar på senaste inlägget precis som det är tänkt.

Men sen när jag ska backa tillbaka måste jag alltid trycka på bakåt knappen två gånger, för första trycket hamnar jag bara högst upp på sidan, nästa gång kommer jag tillbaks till "Aktiva trådar" eller var jag nu var någonstans.

Ingen stor grej, men lite irriterande. Kanske något ni kan ta en titt på? @Biberu

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

@immutable
Det verkar vara en firefox-bugg.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av kevve1:

Inte läst alla 11 sidor så detta kanske varit uppe tidigare men jag upplever att annonserna inte förstör sidan lika mycket som tidigare. Innan 6.0 tog det ett litet tag för annonser att laddas in men nu är dom där direkt från start så man bara kan klicka sig in på forum t.ex utan att klicka fel, pga att en annons hoppar in och ändrar sidan. Kanske bara jag men det är i alla fall en användare som aldrig mer kommer köra med adblock på sidan.

Den nya webbplatsen presterar betydligt bättre än tidigare och ska stå pall för det mesta och lite till, även plötsliga anstormningar av väldiga mängder användare.
Har det varit ett stort problem med att det dyker in ett stort gäng användare samtidigt vid vissa tillfällen? För min del har sweclockers alltid varit snabb, förutom annonser då. Men det kanske var mer för att påpeka att prestandan ökat?

Angående prestandan är det något som kommer att märkas framförallt under vinterhalvåret, då det är väldigt mycket användare inne samtidigt. Men den stora poängen är att sajten är generellt sett mycket snabbare nu än den var innan och kommer inte att påverkas nämnvärt av att tillfälligheter som Reddit-länkar och stora uppladdningar i galleriet.

Skrivet av babbelfisk:

@sweclockers Sökning fungerar inte riktigt som tidigare, brukade söka efter "dagens fynd" och den kom upp direkt när man sökte. Nu hittas den inte alls på första sidan.

Vi håller på att titta på en lösning för "dagens fynd" så att tråden blir lättare att hitta. Återkommer om detta.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

@Basse
Det verkar vara en firefox-bugg.

Ja det har du rätt i, testade just med chrome och det funkade ju galant. Det borde jag testat innan jag postade.

Men jag vill ju inte behöva starta chrome varje gång jag ska kolla sweclockers...

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av immutable:

Ja det har du rätt i, testade just med chrome och det funkade ju galant. Det borde jag testat innan jag postade.

Men jag vill ju inte behöva starta chrome varje gång jag ska kolla sweclockers...

Lämna gärna en buggrapport här också för säkerhets skull: http://www.sweclockers.com/forum/72-feedback

Permalänk

Jag kan inte skapa en Annons i marknaden, står att jag måste varit medlem minst 3 månader och vara aktiv på forumet. har ju varit medlem i flera år?

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Förr för att komma till det nyaste inlägget i en tråd har man kunna lägga till -new på slutet av URL:en. Detta använde jag för att snabbt kunna se det senaste inlägget i Dagens Fynd tråden. Hur gör jag nu?
Lägger jag till -new kommer jag till tråden, men den verkar bortse ifrån -new och går till första inlägget istället.

@lambdan: /forsta-olasta ?

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av MrtechAnt:

Jag kan inte skapa en Annons i marknaden, står att jag måste varit medlem minst 3 månader och vara aktiv på forumet. har ju varit medlem i flera år?

Den kontrollen var något övernitisk... Har ställt ner det så att du ska kunna skapa annonser nu.

Visa signatur

Abstractions all the way down.