Permalänk

iPhone 5S 16GB Vit Olåst

Hej,

Å min väns vägnar lägger jag ut en annons här för att han vill sälja sin iPhone 5S. Han har även lagt ut det på Facebook på hans nyhetsflöde så folk må nappa där med. Men alltid värt en chans i alla fall.

Telefonen finns i Göteborg på Eriksberg. Upphämtning eller att skicka den går lika bra som. Jag kommer agera hans kontaktperson men kan lämna ut lite information om du/ni vill prata med han personligen.

Han förbehåller sig rätten att sälja till vem han vill och allt går på hans villkor. Förbetalning gäller, Swish eller en överföring via internetbanken.

Originalposten:

"Till salu:
iPhone 5s 16GB olåst (pris:3000:- prutbart vid snabbaffär)
Medföljer:
Orginal kvitto
Laddare (sandstrom, delbar)
Plånboksskal (värde ~349:-)
Hörlurar A-jay Five (värde ~599:-)
Snabb info:
Köpt slutet av Juli 2014.
En liten skavank på 4 bilden, annars i perfekt skick.
Kan skickas inom Sverige efter betalning inkommit!
Skicka meddelande med frågor ifall det är något Smiley smile"

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

bjuder 2500kr + frakt

Permalänk
Skrivet av Akalla08:

bjuder 2500kr + frakt

Noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fyllejocke:

Hej,

Å min väns vägnar lägger jag ut en annons här för att han vill sälja sin iPhone 5S. Han har även lagt ut det på Facebook på hans nyhetsflöde så folk må nappa där med. Men alltid värt en chans i alla fall.

Telefonen finns i Göteborg på Eriksberg. Upphämtning eller att skicka den går lika bra som. Jag kommer agera hans kontaktperson men kan lämna ut lite information om du/ni vill prata med han personligen.

Han förbehåller sig rätten att sälja till vem han vill och allt går på hans villkor. Förbetalning gäller, Swish eller en överföring via internetbanken.

Originalposten:

"Till salu:
iPhone 5s 16GB olåst (pris:3000:- prutbart vid snabbaffär)
Medföljer:
Orginal kvitto
Laddare (sandstrom, delbar)
Plånboksskal (värde ~349:-)
Hörlurar A-jay Five (värde ~599:-)
Snabb info:
Köpt slutet av Juli 2014.
En liten skavank på 4 bilden, annars i perfekt skick.
Kan skickas inom Sverige efter betalning inkommit!
Skicka meddelande med frågor ifall det är något Smiley smile"

Mvh

Läs hela annonsen här

Ej aktuellt längre.

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Skrivet av Naruto:

Bjuder 2700kr plus frakt.

Den finns kvar, såg ditt PM, svaret vidarebefordrades.

Permalänk

Budar 2800kr om den finns kvar, har möjlighet att hämta den i Eriksberg då jag jobbar i stan
Har Swish och kan betala på plats vid upphämtning.

Permalänk

Ursäkta mig, hade nästan glömt bort annonsen samt att min vän ville ha den såld. Har haft fullt upp med jobbet samt andra prioriteringar i det verkliga livet så har inte haft detta i åtanke alls.

Skrivet av Tomas1993:

Budar 2800kr om den finns kvar, har möjlighet att hämta den i Eriksberg då jag jobbar i stan
Har Swish och kan betala på plats vid upphämtning.

Den finns kvar. Ska kontakta min vän omgående.

Permalänk
Skrivet av fyllejocke:

Ursäkta mig, hade nästan glömt bort annonsen samt att min vän ville ha den såld. Har haft fullt upp med jobbet samt andra prioriteringar i det verkliga livet så har inte haft detta i åtanke alls.

Den finns kvar. Ska kontakta min vän omgående.

Hej!

Då eftersom att jag snabbt sökte efter en iPhone så har jag igår under middagstid fått tag på en via Blocket (Tyvärr en iPhone 5 för 2400kr, hade hellre köpt denna...).

(Trodde denna blev såld pga inläggen ovan vettu).
Så jag får passa och hoppas att nån annan lyckas köpa den.

Tack ändå för svar!

Permalänk
Skrivet av fyllejocke:

Ursäkta mig, hade nästan glömt bort annonsen samt att min vän ville ha den såld. Har haft fullt upp med jobbet samt andra prioriteringar i det verkliga livet så har inte haft detta i åtanke alls.

Den finns kvar. Ska kontakta min vän omgående.

Finns den fortfarande kvar?

Permalänk
Skrivet av Dirty Harry:

Finns den fortfarande kvar?

Den är fortfarande kvar. Har gått lite slött med försäljningen.