Letar bra SOCKS5-proxys, tips uppskattas!

Permalänk
Medlem

Letar bra SOCKS5-proxys, tips uppskattas!

Tjenare!

Jag letar och letar och letar efter SOCKS5 Proxys men verkar inte hitta en enda vettig sida!

Undrar ifall ni vet några bra hemsidor som säljer sådana proxys, skulle vara väldigt tacksam ifall ni delade med er! Skulle vilja veta helst alla möjliga sidor som ni vet om.

Vissa sidor skriver inte att det är Socks5 proxys rakt av, utan bara skriber att de är proxys. Detta är ett av problemen med min sökning efter socks5 proxys..!

§3.1
Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Tjenare!

Jag letar och letar och letar efter SOCKS5 Proxys men verkar inte hitta en enda vettig sida!

Undrar ifall ni vet några bra hemsidor som säljer sådana proxys, skulle vara väldigt tacksam ifall ni delade med er! Skulle vilja veta helst alla möjliga sidor som ni vet om.

Vissa sidor skriver inte att det är Socks5 proxys rakt av, utan bara skriber att de är proxys. Detta är ett av problemen med min sökning efter socks5 proxys..!

Private Internet Access erbjuder det.

https://www.privateinternetaccess.com/pages/buy-vpn/

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Jag letar inte efter VPN's utan socks5 proxys som ger mig användarnamn, lösenord, IP, Port

Permalänk
Medlem

Socks5 proxy

Tjenare!

Jag letar och letar och letar efter SOCKS5 Proxys men verkar inte hitta en enda vettig sida!

Undrar ifall ni vet några bra hemsidor som säljer sådana proxys, skulle vara väldigt tacksam ifall ni delade med er! Skulle vilja veta helst alla möjliga sidor som ni vet om.

Vissa sidor skriver inte att det är Socks5 proxys rakt av, utan bara skriver att de är proxys. Detta är ett av problemen med min sökning efter socks5 proxys..!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Letar mer efter private proxys, där jag är den enda användaren med den specifika ip adressen

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Letar mer efter private proxys, där jag är den enda användaren med den specifika ip adressen

Okej, köp på blackhatworld.com

Permalänk
Medlem

Om du hyr en maskin du kan köra SSH-till så går det lätt att köra socks5 över ssh.
http://www.extremetech.com/computing/93106-escaping-the-firew...

Exempelvis kan en billig linux-VPS fixa det här utmärkt och du behöver inga linuxkunskaper själv, det räcker med att du kan starta putty enligt instruktionerna i guiden.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Va behöver du socks för? trolla folk på ventrilo?

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Medlem
Skrivet av sniglom:

Om du hyr en maskin du kan köra SSH-till så går det lätt att köra socks5 över ssh.
http://www.extremetech.com/computing/93106-escaping-the-firew...

Exempelvis kan en billig linux-VPS fixa det här utmärkt och du behöver inga linuxkunskaper själv, det räcker med att du kan starta putty enligt instruktionerna i guiden.

Har du någon guide på hur man kan köra socks5 över ssh?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Har du någon guide på hur man kan köra socks5 över ssh?

Det är en guide i länken som jag postade.

Här är en bild som visar alla inställningar du behöver ställa in i putty, förutom ip-numret till linuxdatorn då.

Inställningarna på bilden startar en socks-proxy som körs på 127.0.0.1:1080 i din dator och mynnar ut ur linuxmaskinen.

Det går även att ställa in port forwarding på liknande sätt. Exempelvis skulle du kunna köra en ftp-server på din dator, men för att folk ska kunna använda den så får de ansluta till linux-datorns ip-nummer.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Minns att jag hittade ett gäng sådana sidor för ett tag sedan, även ett program som sökte igenom sidor för proxys, men har inte det i huvudet just nu. Kan se om jag hittar programmet iaf när jag kommer hem ikväll.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade, rubrik förtydligad, tråd flyttad, bump raderad*

Observera att både bumpning och korspostning leder till ett rörigt och orättvist forum. Denna gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att reglerna finns. Passade även på att flytta tråden och förtydliga rubriken i enlighet med §3.1 i regelverket.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...