Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Lite frågor om windows 10

Permalänk

Lite frågor om windows 10

Så windows 10 kommer om någon dag, och jag funderar på att uppgradera från windows 7.
Tänkte vad någon mer kunnig tycker om att gå till 10, det kanske är en dålig idé, kanske inte?
Sen ifall jag uppgraderar när den kommer, då behöver jag aldrig tänkta på att betala? Läste nåt om att det kommer kosta efter ett år.
Finns det några större nackdelar med att uppgradera? Har läst runt lite på google, men vet inte riktigt vad man ska söka på.
Jag spelar mest på datorn, ifall det hjälper.

Visa signatur

Intel 4440, Gigabyte Radeon R9 270x, 8GB RAM(2x4), Fractal Design Core 1000, 1TB HDD, Corsair CX 500M, Asus B85M-G mATX

Permalänk
Medlem

Det finns ett helt underforum till dina frågor, jag är helt säker på att alla svaren redan finns där.

http://www.sweclockers.com/forum/155-windows-10

Permalänk

Det är bara att köra på W 10 det funkar bra redan nu. Jag själv har varit W 10 TP testare några månader nu så jag ska kör på ialla fall.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D