Permalänk
Medlem

Radeon R9 295X2

Skall sälja detta fantastiska kort pga platsbrist i chassit.

Kortet är ca sex månader gammalt, i nyskick och urdammat varje vecka.

Kvitto finns givetvis tillgängligt.

Går som en klocka och fungerar utmärkt!

Tänk på att ni behöver en nätdel på 750-1000w beroende på konfiguration.

Bud kan lämnas i tråden, börjar på 3500 kr, skickas mot frakt med spårbart paket. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk

Du kan inte tänka dig att sälja båda dina 295x2:er? Bjuder 7k för båda isf om du kan skicka dom till mig på en gång. Har även ett 7990 om du kan tänka dig att byta ner dig eller något! Mvh Rasmus

Visa signatur

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Permalänk
Medlem

3500 bjudet

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Du säljer det alltså till slut Förhoppningsvis drar ingen ur sig igen.
Ger tyvärr inget bud men vem som än köper det kommer nog bli väldigt nöjd, jag är iaf det med mitt

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmusen98:

Du kan inte tänka dig att sälja båda dina 295x2:er? Bjuder 7k för båda isf om du kan skicka dom till mig på en gång. Har även ett 7990 om du kan tänka dig att byta ner dig eller något! Mvh Rasmus

Tja Rasmus, du fick svar i PM.

Skrivet av Nzt:

3500 bjudet

Noterat.

Skrivet av Xiqt:

Noterat.

Citat:

postid
="15570259" userid="258951" name="Razbez"]
3700

Noterat.

Skrivet av Bootsman:

Noterat.

Skrivet av GereHouse:

Noterat.

Skrivet av philipborg:

Du säljer det alltså till slut Förhoppningsvis drar ingen ur sig igen.
Ger tyvärr inget bud men vem som än köper det kommer nog bli väldigt nöjd, jag är iaf det med mitt

Jag älskar dessa kort och prestandan dom ger, satte in en 240 radiator för att kyla processorn och då blir det tyvärr riktigt ont om plats. Alternativet är ett nytt chassi eller byta ut ett grafikkort, kommer skaffa ett 290X som är luftkylt och köra det i Crossfire med mitt andra 295X2. Hursomhelst håller jag med dig, detta är nog det finaste och skönaste grafikkort jag ägt, aldrig varit så nöjd tidigare.

Till alla inblandade, budgivningen avslutas på onsdag i nästa vecka kl 21.00. Kortet är köpt den 10/4 2015 så det är väldigt nytt och har suttit som andra kort, dvs GPU 3 och 4.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Sätter för övrigt Köp Direkt Pris till 4900 kr, då avslutas budgivningen.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Jag älskar dessa kort och prestandan dom ger, satte in en 240 radiator för att kyla processorn och då blir det tyvärr riktigt ont om plats. Alternativet är ett nytt chassi eller byta ut ett grafikkort, kommer skaffa ett 290X som är luftkylt och köra det i Crossfire med mitt andra 295X2. Hursomhelst håller jag med dig, detta är nog det finaste och skönaste grafikkort jag ägt, aldrig varit så nöjd tidigare.

Till alla inblandade, budgivningen avslutas på onsdag i nästa vecka kl 21.00. Kortet är köpt den 10/4 2015 så det är väldigt nytt och har suttit som andra kort, dvs GPU 3 och 4.

Mvh

Tjena jag budar ett r9 290x dcu II och ett corsair k95 rgb om det är till något intresse
kvitto och original kartonger finns självklart till båda

Med vänlig hälsning Besniko!