Permalänk
Medlem

steelseries H wireless

någon som har erfarenhet av detta headset ?

Permalänk

Har precis fixat ett sådant här begagnad på blocket! Riktigt nöjd är jag! Basenheten med de många ingångsmöjligheterna ger en stora friheter att koppla till TV, TV-spel och sånt, osv. Sen är ljudet kanon, bra batteritid och premiumkvalitet! Saftigt pris som fan nya dock....leta efter några begagnade i bra skick!

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X99 Gaming 5 CPU: Intel Core i7-5820k @ 4,2 Ghz, Corsair H80i Watercooling Kit
RAM: 16GB DDR4 Corsair Vengeance LPX @ 2666Mhz
GPU: MSI GTX 1080 Ti Gaming X
Hårddisk: Samsung 970 EVO 500GB NVMe+Corsair Force GS SSD 240GB+WD Velociraptor 2x150GB RAID0+2TB+1TB
Nätdel: Corsair TX 950W Chassi: Antec Twelve Hundred Gaming Case

Permalänk

Tycker att trådlöst inte alls håller samma standard som ett vanligt. Sen är väl priset något att tänka på. Jag skulle vänta på Corsairs "Void", ser riktigt intressant ut

Permalänk
Skrivet av OlleNordström:

Tycker att trådlöst inte alls håller samma standard som ett vanligt. Sen är väl priset något att tänka på. Jag skulle vänta på Corsairs "Void", ser riktigt intressant ut

Generellt sätt ja, men inte när det gäller detta dock Men ja....därav priset! Få sladdheadset faktiskt som också håller den ljudkvalitet som dessa och gör och är certifierade för Dolby Digital som man kan köra om man kopplar genom den optiska ljudutgången på morderkortet. Det är också någon annan sändteknik i dessa som gör att räckvidden är grym och att det inte blir någon fördröjning alls! Kolla lite Reviews och sånt på youtube/google...det är generellt sätt mycket höga betyg! MEN du har helt rätt i att man givetvis kan få ett "precis lika bra" headset med sladd betydligt billigare....men det är jävligt gött att slippa den tycker jag personligen ^^

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X99 Gaming 5 CPU: Intel Core i7-5820k @ 4,2 Ghz, Corsair H80i Watercooling Kit
RAM: 16GB DDR4 Corsair Vengeance LPX @ 2666Mhz
GPU: MSI GTX 1080 Ti Gaming X
Hårddisk: Samsung 970 EVO 500GB NVMe+Corsair Force GS SSD 240GB+WD Velociraptor 2x150GB RAID0+2TB+1TB
Nätdel: Corsair TX 950W Chassi: Antec Twelve Hundred Gaming Case