Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av chipw00t:

Jag gillade den. Kändes som en gammaldags actionrulle. Full fart från början till slut.

Filmen i sig var bra, men det var inte en mad max. Visst postapokalysm men han var fortfarande en liten biroll och furiosa var huvudkaraktären. Vilket enligt mig inte gjorde film värd att kalla mad max

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

som här i stan.

vägen från Degerfors - Karlskoga är först 1 fil i vardera riktning, 80km/h ,
sen kommer du in mot Karlskoga, passerar sjukhuset, tvåfiligt , 70 km/h (dock har filerna gräsyta i mellan.

sen kommer du ut på E18 mot t.ex Örebro, tvåfiligt där med, dock är det sänk till 60km/h , och där har du räcken mellan körbanorna.

Måste vara rejält farliga räcken

Skrivet av Rekl3M:

Har börjat märka att McDonalds hamburgare inte längre smakar som de gjorde en gång i tiden. Till det sämre då alltså.

Så dina smaklökar har utvecklats till det bättre då

McDonalds burgare har länge smakat "skit" för mig, men de gör goda saker som milkshake och dressingar.
Sedan jag läste denna:
http://www.testfakta.se/tester/livsmedel/mycket-tillsatser-i-...

...så har jag slutat äta på vissa ställen iaf. Men McDonalds kör iaf vettigt kött, vilket är mer än man kan säga om tex MAX.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon4992:

Ursäkta men du ångrar alltså ditt barn? Och samtidigt undrar du varför er kontakt har skurit sig? Låter som att vi inte får hela historien här. Troligen inte genernas fel som du så konstigt påstår att han lämnat er.

Därtill så drar du minst ett par tiotal miljoner människor över en kam med ditt påstående om fillipinskor.
eh

Filippinerna är fint på ytan men rent ut sagt ett sönderkorrumperat ruttet skit på insidan (Thailand är det också under den fina ytan men inte i närheten lika mycket), inte underligt att folk präglas av den miljö man lever i, eller hur. Jag ser ingenting konstigt eller rasistiskt i det påståendet.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SweMerlin:

@chipw00t:

Den har ju skyhöga IMDB betyg. Så uppenbarligen var det många som gillade den. Men för mig var den, som sagt, en besvikelse. Mad Max som "individ" var ju helt utraderad. De kunde ha kallat den något annat, tycker jag. Kanske "Matriarchal Max: Castration Road "

Har läst sånt förut om filmen, men för mig så verkar det högst osannolikt att den 70-åriga gubbe som skrivit manus till och regisserat filmen skulle ha någon typ av feministisk agenda.

Skrivet av DasBoot_swe:

Filmen i sig var bra, men det var inte en mad max. Visst postapokalysm men han var fortfarande en liten biroll och furiosa var huvudkaraktären. Vilket enligt mig inte gjorde film värd att kalla mad max

Skickades från m.sweclockers.com

Det var inte en Mad Max? Sen när har dessa filmer haft en konsekvent story? Ettan, tvåan och trean har ju nästintill inget att göra med varandra. Dom är som lösryckta handlingar i en postapokalyptisk värld om en man vid namn Max.

Tyckte det var intressant att Max bara råkade vara där och att Furiosa skulle ha gjort det hon gjorde oavsett om han var där eller inte. Att han måste vara personen som sätter bollen i rullning spelar mindre roll för min del.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mizzarrogh:

Filippinerna är fint på ytan men rent ut sagt ett sönderkorrumperat ruttet skit på insidan (Thailand är det också under den fina ytan men inte i närheten lika mycket), inte underligt att folk präglas av den miljö man lever i, eller hur. Jag ser ingenting konstigt eller rasistiskt i det påståendet.

Då skiljer våra åsikter åt, jag tycker att man inte kan generalisera hur nästan 100miljoner människor är pga sin egna högst begränsade upplevelse av en person, är du med på det?

Som att döma ut hela Danmarks befolkning pga den där fulle dansken som bråkade förra helgen, inte rätt om man tänker efter lite.

Att länderna är korrupta säger jag inte emot, men att döma folkslag X pga att man själv har träffat någon därifrån är ju ologiskt. Om jag träffar en snäll underbar holländare är då motsatsen också "sann", dvs att alla holländare per automatik är snälla och underbara? Att min egna upplevelse av en individ styr hur alla andra är? Självklart inte, det kan ingen vettig människa påstå.

Vidare så är isåfall jag som svensk mallen för hur alla andra svenskar är också, och du med då, vad händer om vi inte är likadana?

Generaliseringar är bara dumt.

Permalänk
Medlem

@chipw00t:

Ja, vi tycker alla olika

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Avstängd

Ja, vi tycker olika, nu snackar jag inte om enskilda personer utan hur landet sköts och styrs av de styrande, hur samhällsfunktioner såsom polis, mm fungerar osv. för att klargöra, DET är skillnad tycker jag.
Edit, visst, Danskar lär väl inte heller vara opåverkade av det, men tror många tycker att fel borde rättas till, gissningsvis änmer om man lever i landet i fråga. Åtminstone tycker jag det är en heldel som borde fixas i Sverige vad gäller hur landet sköts, jag kan rösta men inte så mycket mer You know.

Edit, jag menar, är du helt säker på att alla 100 miljoner människor tycker att allt fungerar bra nu om man skulle be om ett ärligt svar i enrum?

Edit, Jag antar de flesta hört om Nordkorea, men man har faktiskt i praktiken till viss del ett friare liv där än i tex Malaysia, något inte många i väst vet.

Nordkorea är långt i från ensamma om att representeras av en liten fåne som sitter på en alldeles för hög tron, för att dra några fler ur stacken, Malaysia, Filippinerna, delar av Thailand (inget fel på just Thailands kung vad jag vet har han inte mycket makt idag, men poliskåren, mm är på en del ställen betydligt mer korrupt än tex Ryssland som troligen fler känner till som exempel...), osv... och då har jag bara dragit ett fåtal exempel enbart från Asien. Tro det eller ej, men Asien är trots allt mer välstädat överlag än många andra världsdelar.

Vi är bortskämda med att få tycka vad vi vill utåt här i Norden om de som styr landet, osv, men det är långt ifrån en självklarhet i alla länder att kunna göra det utan allvarliga repressalier.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Skrivet av chipw00t:

Har läst sånt förut om filmen, men för mig så verkar det högst osannolikt att den 70-åriga gubbe som skrivit manus till och regisserat filmen skulle ha någon typ av feministisk agenda.

Det var inte en Mad Max? Sen när har dessa filmer haft en konsekvent story? Ettan, tvåan och trean har ju nästintill inget att göra med varandra. Dom är som lösryckta handlingar i en postapokalyptisk värld om en man vid namn Max.

Tyckte det var intressant att Max bara råkade vara där och att Furiosa skulle ha gjort det hon gjorde oavsett om han var där eller inte. Att han måste vara personen som sätter bollen i rullning spelar mindre roll för min del.

I de tre tidigare filmerna så har max varit huvudrollen i filmen och där av namnet på filmerna. Vart riktigt besviken på att hans roll var så pass liten i filmen och man valt en helt annan karaktär som huvudperson och att max bara var där till och från. Filmen var ändå okej, men ändå inte mad max

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Känner mig glad som fan att högskolan börjar snart. Blir skönt att börja studera efter ett sabbatsår! Dock känner jag mig väldigt förvirrad och vilsen när det kommer till budgivningar på lägenheter. Det känns verkligen inte som alla är helt ärliga.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Känner mig glad som fan att högskolan börjar snart. Blir skönt att börja studera efter ett sabbatsår! Dock känner jag mig väldigt förvirrad och vilsen när det kommer till budgivningar på lägenheter. Det känns verkligen inte som alla är helt ärliga.

Ärliga? Vad menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-gubbe:

Ärliga? Vad menar du?

Lade ett bud på en lägenhet som hade funnits ute i cirka 2 veckor utan något bud. Lade ett bud efter en privat visning på lägenheten och var då ända budet. En halvtimme efter jag lade mitt bud så kom ett till bud "via mail" ringde mäklaren och sa. Men det andra bud åkte inte upp på mäklarens hemsida alls. Utan där står jag som den ända budgivaren.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Lade ett bud på en lägenhet som hade funnits ute i cirka 2 veckor utan något bud. Lade ett bud efter en privat visning på lägenheten och var då ända budet. En halvtimme efter jag lade mitt bud så kom ett till bud "via mail" ringde mäklaren och sa. Men det andra bud åkte inte upp på mäklarens hemsida alls. Utan där står jag som den ända budgivaren.

Ja det är nog inte helt ovanligt minns när jag letade boende i våras. La ett bud på en lägenhet och det steg i några omgångar, sen nådde jag min maxgräns och blev överbjuden med 5000kr mäklaren frågade om jag skulle lägga mer vilket jag inte ville. Detta var i början av april i år senast jag kikade var lägenheten fortfarande kvar men vissa bud hade tagits bort (slutet av juli).
Rätt glad att det inte blev den dock hittade en annan lägenhet som inte låg i luffarområdena

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Lade ett bud på en lägenhet som hade funnits ute i cirka 2 veckor utan något bud. Lade ett bud efter en privat visning på lägenheten och var då ända budet. En halvtimme efter jag lade mitt bud så kom ett till bud "via mail" ringde mäklaren och sa. Men det andra bud åkte inte upp på mäklarens hemsida alls. Utan där står jag som den ända budgivaren.

Kolla om mäklaren är med mäklarsamfundet. Om ja. Ring de och ta upp det!

Permalänk
Medlem

Jag har upplevt samma sak när det gäller budgivning, detta i Norrköping. Vissa lägenheter har varit ute till salu i flera omgångar, trots att det kommer in bud på typ 20-30% över utgångspris. Tycker även det är lite drygt gjort att sätta utgångspriset så lågt. Säg en lägenhet som har utgångspris på 500kkr. Denna kommer gå för omkring 700-850kkr. En lägenhet med utgångspris på 750kkr kommer att gå på över en miljon.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Jag har upplevt samma sak när det gäller budgivning, detta i Norrköping. Vissa lägenheter har varit ute till salu i flera omgångar, trots att det kommer in bud på typ 20-30% över utgångspris. Tycker även det är lite drygt gjort att sätta utgångspriset så lågt. Säg en lägenhet som har utgångspris på 500kkr. Denna kommer gå för omkring 700-850kkr. En lägenhet med utgångspris på 750kkr kommer att gå på över en miljon.

Var glad att du bor i Norrköping och tittar på att köpa där. I Stockholm... lägenhet ~35kvm utgångspris/"acceptpris"( - löjeväckande) 2,3M kommer att säljas för ~3M...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Var glad att du bor i Norrköping och tittar på att köpa där. I Stockholm... lägenhet ~35kvm utgångspris/"acceptpris"( - löjeväckande) 2,3M kommer att säljas för ~3M...

Det blir ju så, desto större städerna blir.

Titta tex på större städer i Europa, eller ännu värre, USA. En "etta" i tex New York kostar lika mycket i veckan i hyra (och är då i dåligt skick enligt vår standard), som våra centrala 2or och 3or gör. Parkering ska vi inte prata om...

Konstiga var ju att tex Malmös priser (lägenheter och köpe) går hand i hand med svenska/danska kronans förhållande, då Köpenhamn och Danmark kraftigt styr våra priser. Min ena granne köpte sin 3a ovan mig för ca 1,21kr... klart övervärderad, när den inte ens är central. Liknande, totalt o-renoverade sedan 1970 gick för 950kkr. Men nu när valutan har ändrats så kunde han inte ens få sålt den för 900kkr, relativt nyrenoverad. Är som rena rama aktiemarknaden...

Anledningen till att Stockholms priser är som det är är för att folk fortfarande är villiga att betala dessa galna priser. Det är dock en bubbla som bara väntar på att spricka. De enda som håller priserna uppe är folks vilja att ha dem, pga de är investeringar. När de slutar vara investeringar så kommer priserna rasa som sten (titta på tex Spanien, där hela kvarter kan stå tomma nu).

Permalänk
Medlem

Efter regn kommer solsken. Jag har fått förlängt på jobbet!

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Anledningen till att Stockholms priser är som det är är för att folk fortfarande är villiga att betala dessa galna priser. Det är dock en bubbla som bara väntar på att spricka. De enda som håller priserna uppe är folks vilja att ha dem, pga de är investeringar. När de slutar vara investeringar så kommer priserna rasa som sten (titta på tex Spanien, där hela kvarter kan stå tomma nu).

Jag sitter och väntar på att bubblan ska spricka. Kikade på lägenheter i typ september och oktober förra året och då hade jag faktiskt råd att köpa en men hittade ingen lämplig i det område jag ville ha. Nu, nästan ett år senare, så har priserna stigit typ 30-50% och det känns som att det bara fortsätter att stiga. Har ändå en boende just nu som fungerar så risken om man köper nu är att bubblan spricker och vips så har man förlorat flera hundra tusen liksom.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Semestern slut. Både kul och sorgligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jäklar vad grym man är! Skulle in på en butik inne i centrum och lämna in mitt CV till chefen idag. Klär mig lite mer "propert" än vanligt och sätter mig på spårvagnen in mot centrum. Kommer fram, går in till butiken, träffar chefen och räcker över mitt CV. Bokar in en intervju klockan 12 imorgon. När jag sitter på spårvagnen på väg hem igen sen så upptäcker jag att jag glömt att knäppa båda knapparna på pikétröjan jag hade på mig....

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Jäklar vad grym man är! Skulle in på en butik inne i centrum och lämna in mitt CV till chefen idag. Klär mig lite mer "propert" än vanligt och sätter mig på spårvagnen in mot centrum. Kommer fram, går in till butiken, träffar chefen och räcker över mitt CV. Bokar in en intervju klockan 12 imorgon. När jag sitter på spårvagnen på väg hem igen sen så upptäcker jag att jag glömt att knäppa båda knapparna på pikétröjan jag hade på mig....

Gör inte samma misstag igen i morgon då! ;D

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Jäklar vad grym man är! Skulle in på en butik inne i centrum och lämna in mitt CV till chefen idag. Klär mig lite mer "propert" än vanligt och sätter mig på spårvagnen in mot centrum. Kommer fram, går in till butiken, träffar chefen och räcker över mitt CV. Bokar in en intervju klockan 12 imorgon. När jag sitter på spårvagnen på väg hem igen sen så upptäcker jag att jag glömt att knäppa båda knapparna på pikétröjan jag hade på mig....

Spela roll Lycka till imorgon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laccy:

Gör inte samma misstag igen i morgon då! ;D

Man lär sig av misstagen

Skrivet av solemn:

Spela roll Lycka till imorgon!

Tackar!

Såg också att tre personer blev knivskurna inne i centrum i Norrköping idag. Lite läskigt, jag gick förbi där bara någon timme efter att det hänt och var helt ovetande. Det är också skrämmande hur rasismen och hatet har börjat flöda på sociala medier trots att man, så vitt jag vet, inte gått ut med några detaljer om gärningsmannen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Man lär sig av misstagen

Att man har släktingar som säger en massa konstiga råd som man aldrig tycker låter vettiga är väl vanligt.
Men min morbror har en som faktiskt är vettig:

Det är alltid okej att göra misstag. En gång.
Så gör inte om samma misstag igen...

Skrivet av Kalium:

Såg också att tre personer blev knivskurna inne i centrum i Norrköping idag. Lite läskigt, jag gick förbi där bara någon timme efter att det hänt och var helt ovetande. Det är också skrämmande hur rasismen och hatet har börjat flöda på sociala medier trots att man, så vitt jag vet, inte gått ut med några detaljer om gärningsmannen.

Där ser du hur litet ditt misstag var i stora verkligheten. Man oroar sig för livets små saker och hur man uppfattas, utan att tänka på hur nära man ibland kommer till större problem som man inte kan styra.

Btw. Ett tips jag fick är att tugga tuggummi innan du pratar med chefen. Det gör att din skalle måste fokusera på det och inte hinner bli nervös, så man lugnar ner sig, samt att din andedräkt förbättras. Glöm bara inte att spotta ut det i en soptunna innan "allvaret" börjar.

Permalänk
Medlem

Känner mig frustrerad av de som händer i Alanya just nu, jag och polare som bokat en resa om två veckor....

Gått och väntat hela sommaren och hypa't sönder att vi snart drar....

Visa signatur

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |

Permalänk
Medlem

Jag är sjukt ivrig. Jag och en kompis som ska flytta hemifrån, och vi var och tittade på en lägenhet idag, som var verkligen perfekt... Får veta imorn om vi får den eller inte, kan inte vänta!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jerkanftw:

Jag är sjukt ivrig. Jag och en kompis som ska flytta hemifrån, och vi var och tittade på en lägenhet idag, som var verkligen perfekt... Får veta imorn om vi får den eller inte, kan inte vänta!

Lycka till!

Jag är sjukt trött på det här med lägenheter, har flyttat typ 3 gånger nu på 1 år. Hitta en lägenhet i förstahand är så svårt, i det absolut sketnaste området är det en kö på 3 år för att sova på en kartong i ett cykelrum.

Just nu bor jag i ett hus med 3 b-rudar, dom är schyssta men jag har flyttat in och ut i olika kollektiv såpass mycket nu att jag vill verkligen bo själv igen.

Permalänk
Medlem

börjar känna mig lite hängig, vet inte om man har lyckats dra på sig en förkylning eller något nu när det äntligen är lite sol ute...vill inte vara sjukskriven från jobbet (mera har inte råd att vara sjukskriven dock).

Permalänk
Medlem

Igår hade jag en rolig dag. Gick till bilen för att åka till jobbet och skulle låsa upp då gick bara en dörr upp, tänkte fan batteriet är slut och det var de. (en vän jag skjutsat dagen innan hade inte stängt sin dörr tillräckligt)
Hämtade startkablar och ringde min bror så han kunde komma med sin bil, startade bilen och lät den stå på medan jag gick och la in startkablarna i förrådet. Sätter mig i bilen och får kärringstopp (händer alltid när det inte får hända ) fick springa o hämta kablarna och ringa min bror så han kunde vända igen. Nu kom man i alla fall iväg mot jobbet, men då började Bränslelampan lysa så fick stanna och tanka, efter det var det dags för alla västragötalands bönder att köra traktor på vägarna.
Lyckades dock ta mig till jobbet och stämpla in precis i tid
Men ska ta mig iväg och köpa nytt batteri och ett par startkablar till alla bilar.

Skrivet av Kalium:

Jäklar vad grym man är! Skulle in på en butik inne i centrum och lämna in mitt CV till chefen idag. Klär mig lite mer "propert" än vanligt och sätter mig på spårvagnen in mot centrum. Kommer fram, går in till butiken, träffar chefen och räcker över mitt CV. Bokar in en intervju klockan 12 imorgon. När jag sitter på spårvagnen på väg hem igen sen så upptäcker jag att jag glömt att knäppa båda knapparna på pikétröjan jag hade på mig....

Kanske är därför du fick intervjun, fungerar det för flickor ska det fungera för pojkar också.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Kanske är därför du fick intervjun, fungerar det för flickor ska det fungera för pojkar också.

Haha, så sexig är jag inte

Såg dock idag på intervjun att butikschefen hade sin tröja oknäppt också så det var lite lugnande inför intervjun i alla fall. Intervjun kändes inte speciellt bra så jag räknar inte direkt med att få jobbet men jag ser det som erfarenhet. Mina tidigare två jobb har jag fått direkt genom kontakter, ingen intervju alls utan bara komma in och jobba direkt så det kan vara bra att få lite erfarenhet av intervjuer också.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare